marți, decembrie 11, 2007

Din nou despre lucru de mana



In ultima vreme ce-am facut, ce n-am facut, dar pur si simplu n-am gasit timp si dispozitie sa mai lucrez ceva. Dar parca vremea asta inchisa e foarte potrivita pentru cusut, asa ca am scos de la naftalina atele si semnul de carte pe care l-am inceput in vara. Mai am putin de lucru, asa ca



sper sa-l termin zilele acestea, si sa fac doua ornamente de pom pana la Craciun (m-am gandit ca ar fi o frumoasa traditie de familie sa lucrez in fiecare an cate un ornament de pom pentru fete ).

Intre timp am tras si o raita prin mercerii impreuna cu o prietena, si am mai cumparat una- alta:

...ata, panza si ace...


...panglici si snur...


... banda de etamina...





Inchei cu un cuvant al Sf. Teofan Zavoratul catre o fiica duhovniceasca, despre lucrul de mana, cuvant care mi-a placut foarte mult:

"E rau fara lucru de mana.Sa cititi si sa va rugati, nu se poate la nesfarsit. Iar daca stati trandavind, gandurile incep sa rataceasca; tocmai de aceea trebuie sa va veniti singura in ajutor, nascocind un lucru de mana. Lucrul de mana terminat vindeti-l sau dati-l de pomana, cerandu-i Domnului sa va ajute in stiinta de a va ruga."



Irina

2 comentarii:

  1. Oooooh, I've crosstitched before, it is a lovely hobby. It's beautiful!

    RăspundețiȘtergere
  2. mimi imi place foarte mult cea ce ai facut si eu fac asa ceva dar nu mai am modele si nici etamina nu mai aduce in oras nu sti de unde as putea sa cumpar ambele produse

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.