vineri, ianuarie 18, 2008

Revista "Lucru de mana"



...numarul 10, ianuarie-martie. A aparut zilele acestea, eu am cumparat-o ieri. Costa 10 ron, si vine cu un mic cadou: doua suporturi cu lumanari, foarte frumos impachetate

Ca de obicei, continutul este variat si bogat: avem capitole despre punct in cruce, broderie, croseta, tricotaje, croitorie, bijuterii, si o rubrica cu retete culinare.

Cel mai mult mi-au placut articolele despre rochitele brodate, si despre setul de bucatarie - au si tiparele.















Irina


3 comentarii:

Irina spunea...

hihi, cum ai postat ieri despre revista m-am si dus s-o iau si eu. am prins ultima revista, dar era fara cadou... oricum, foarte interesant numarul ;).

Lia spunea...

Am să caut şi eu revista; am şi alte numere şi-mi place că sunt prezentate idei practice.
Mulţumesc Irina pentru adăugarea blogului meu la Blogroll. Te-am adăugat şi eu în Blogroll la mine.

Anonim spunea...

Buna, Irina! Am gasit nr. 11 (adica, ultimul) al revistei "Lucrul de mana" ... Foarte interesant mi se pare ... Si am un chef nebun de a coase ceva, numai timp sa gasesc!