joi, martie 20, 2008

E primavara!

Astazi la ora 20.26 vine primavara in mod oficial ( este echinoctiul de primavara )si, m-am gandit sa o aduc si in casa noastra, prin cateva "tuse" ici-colo.

Vazusem in vitrina unui magazin niste coronite de primavara, asa ca am tras o fuga intr-un practiker, sa vad ce gasesc.

Din pacate n-aveau nici un fel de coronite. In schimb am gasit cateva obiecte decorative "de sezon", dragute, la reduceri, pe care le-am pus prin bucatarie.



Tot aici am pus o fata de masa brodata cu buchetele de papadii si toporasi , si o vaza cu lalele.


In dormitor, la icoana Maicii Domnului, am asezat un buchet de narcise aurii- miros superb si dau un aer primavaratec incaperii.



De pe www.graphicgarden.com am luat un calendar pentru lunile aprilie si martie- le puteti descarca de mai jos(dublu click pe imagine, apoi save as, si printati).




Sa aveti o primavara fericita!

Irina

5 comentarii:

  1. Foarte dragut tot! tu ai lucrat florile la fata de masa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina, esti ca o gura de aer de munte! Multumesc pentru articol! Chiar sunt aproape la sfarsitul curateniei generale si ma gandeam cum sa mai schimb cate ceva prin casa, ca sa simt primavara asta care a venit... Acum numai in gradina incepe sa se vada, dar o mica reorganizare si ceva fresh in casa, culori vii, floricele parfumate...hmm, suna tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru idei! Azi a fulguit la noi si eu ma pregateam sa mai gasesc "resurse" de primavara pentru blog:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mimi, thanks!

    Gingasica, hihi, mersic de compliment, n-am lucrat eu florile- fata de masa e un cadou de la mama soacra :).


    Mari, tu nici nu ai nevoie sa pui ceva in casa, ca deschizi fereastra si intra primavara din gradina direct :).Noi stam la etajul 8- cam departe de pomii infloriti :).

    vai, Elena, a fulguit?brrrr...Si aici e cam rece, dar toti pomii au inflorit, e frumos...

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.