vineri, mai 15, 2009

Miere

Am luat micul dejun pe "tersa" - ceai din fructe de padure, si paine prajita, cu miere aurie de la manastirea Turnu. Ilinca face un curcubeu din plastilina. Teodora se joaca.



Am aruncat o privire la flori. In ghiveciul cu busuiocul abia rasarit au crescut si cateva ciupercute.



Capsunile au inceput sa se coaca.

Am acum si o petunie rosie in vas suspendat.




Rufele sunt in masina la spalat, in casa e curatenie. Inca nu m-am hotarat ce sa gatesc pentru pranz- poate o musaca de cartofi cu soia, ca n-am mai facut de mult.

Viata e frumoasa cand stii sa te bucuri de lucrurile mici.

Irina

10 comentarii:

  1. Ce frumos! Acuşica păpaţi căpşuni. La noi sunt florile deabia.
    Ai băut ceai TEEKANE? Îţi recomand de cireşe, e bun, bun!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e...viatza e frumoasa...si capsunile se coc...la mine curatenia e in ca in faza de proces tehnologic...pasul doi..dar fac si mici pauze si citesc comentariile pe care le primesc la poveste....il astept si pe al tau...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mierea de albine a asa de buna... Mierea mea preferata e cea de salcam. Noi primim sau cumparam de la Baia Mare de la o buna prietena a mea care face apicultura. Sa ne spui cum sunt capsunelele cand le veti gusta...Banuiesc ca micul dejun a fost pe gustul vostru si la propiu si la figurat

    RăspundețiȘtergere
  4. abia astept sa termin si eu de aranjat balconul, anul trecut il facusem frumos, tot asa cu o masuta si scaune, sa luam micul dejun la un pas de verdeata din gradina(ca in balcon nu le merge florilor mele, e prea umbros), sa jucam un scrablle, etc. in iarna insa s-a umplut balconul de mucegai, acum incercam sa-l izolam si sa-l aranjam iar

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina, nu ştii unde găsesc pământ nisipos de flori, slab fertil? Că am căutat prin hipermarketuri.

    Îţi recomand un film cu atmosferă de epocă: Wives and Daughters. Când l-am descoperit, m-am gândit la tine. :)E o mini-serie de 4 ep., a câte 1 h. Mi-a plăcut mult! :)

    * mi-am redeschis blogul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristina, n-am baut, multumesc de recomandare, o sa caut.

    Amalia, si noi mai cumparam de obicei miere si propolis de la o prietena, dar am zis s-o incerc si pe asta, am luat-o de la biserica.E foarte buna.

    Aditzule, daca balconul e umbros ai locul ideal pentru violete de parma. La fostul apartament aveam un balcon pe nord, si le mergea extraordinar acolo.

    Adelina, eu cumpar substrat universal si daca am avut nevoie sa fie mai nisipos am amestecat cu nisip. Nisip am cumparat de la un magazin cu materiale de constructii.
    hihi, mersic de recomandare, il am de mult pe cd ;)), super filmul.

    Blogul arata nemaipomenit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Viata e minunata :) De fapt asta conteaza, sa fie frumoasa, e mai putin important daca e usoara sau grea atata timp cat e frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca una care cunosc ceva despre miere...fratele meu are in jur de 3000 de stupi. Cautati miere de la stupii din apropiere. Este cea mai buna pentru tratarea alergiilor.

    Numai bine Irina. Pe unde treci tu, ramine o dira de lumina. O VIATA TRAITA CU hRISTOS ESTE O VIATA TRAITA CU FOLOS.

    RăspundețiȘtergere
  9. mare dreptate ai, Irina! Si eu am simtit-o pe propria piele si imi place sa fac asta: sa ma bucur de lucrurile marunte.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.