marți, 17 noiembrie 2009

Electorale

De cate ori trec pe la piata primesc o carticica postala cu adresa lui Geoana- cica sa-i scriu despre problemele mele, ca siiigur ma ajuta...
Reprezentantii lui Crin Antonescu au fost pe la noi de vreo trei ori- ba sa intrebe cu cine votam, ba sa ne dea odorizant pentru masina pe care scrie ”parfum de bun simt”, ba sa ne invite la nu stiu ce cafenea politica...
Basescu ii tot da cu referendumul, s-a trezit si asta, cica vrea binele Romaniei...
Ma ia si sila...
Pe Basescu sigur nu-l votez, problema e ca nici ceilalti nu-mi inspira vreun avant electoral. Mai ca-mi vine sa nu ma duc la vot...dar o sa ma duc totusi. Voi aveti vreo simpatie printre candidati?


Irina


33 de comentarii:

  1. Alina/Caminul meu17 noiembrie 2009, 15:15

    Eu nu am absolut nicio simpatie si tocmai de aceea cred ca am sa-i votez pe toti, daca ma duc la vot, asta asa, ca sa nu se supere nimeni :D si ca sa-mi anulez votul :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, sa spui merci ca nu ai primit o galeata! Zic, dar cu asta ce sa fac? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. O babuta la cabina de vot, sta 15 minute, toata lumea o asteapta. Iese baba si intreaba: Maica, 'tu-va-n gura' se scrie legat sau despartit?

    RăspundețiȘtergere
  4. io-s din aia iresponsabila, care nu se duce la vot.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca o un crestin trebuie sa mearga la vot.Nici mie nu-mi inspira incredere niciunul, mai ales actualul.Pentru ca tot trebuie votat cineva cred ca il voi alege pe Crin.E prieten cu sefu si din spusele lui e un om bun la suflet(e si asta ceva), iar sefu e la fel, dar nu candideaza.Mie nu mi-au dat nimic...

    RăspundețiȘtergere
  6. Of, Doamne, macar unul dintre ei de-ar fi mai credincios... Dar nu asa, numa de ochii lumii...
    Doamne ajuta sa iasa cine-i mai bun, pentru folosul acestei tari si-a oamenilor ei, nevinovatii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Alina, eu as vrea totusi sa aleg pe careva:))

    Gingasico, lasa ca era buna o galeata, mai clateam mopul in ea, fara sa fac reclama vreunui partid :))

    haha, Cri, mi-a placut

    Degetico, rusinicaaa, treci si voteaza :))

    Floare, si eu cred ca trebuie sa mergem la vot, dar ce ne facem ca n-avem pe cine vota :((. Eu oscilez intre Crin si Gigi :))

    anonim, cine e credincios nu intra in politica, trebuie sa faci prea multe compromisuri

    RăspundețiȘtergere
  8. Pfiu, precis n-au incercat si ei parfumul miraculos.

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.simonatache.ro/2009/11/17/sa-scoatem-batele-indemn-explicit-la-violenta-simbolica/

    RăspundețiȘtergere
  10. Fratilor eu il votez pe Becali(nu prea sunt la curent cu noutatile, stiam ca vrea sa candideze)in cazul in care mai candideaza, o fi el fara facultate, da parca e mai gospodar si cu frica de Dumnezeu, daca nu il vad pe biletul de vot o sa-l votez pe Eduard Manole...Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu il votez tot pe Base clar...altul nu-mi inspira mai multa incredere. Ba chiar mi-e teama ca ar putea fi mai rau....Nu stiu daca la turul 1 tot cu el votez dar in turul 2 daca pica cu Geoana, il aleg pe Base clar. Desi nu mi-e deloc simpatic. N-am insa alta optiune.
    Larisa

    RăspundețiȘtergere
  12. Irina, pe mine dezamagirea, de-a lungul atator ani in care nu s-a intamplat nimic bun, m-a adus la gandirea asta. Acum nu mai am incredere in niciun candidat sau partid. Cand ma gandesc cu cata incredere votam cad eram mai mica - a se citi "tanara" :D - imi vine sa rad in hohote, pe de o parte, iar pe de alta parte ma apuca sila de liguseala candidatilor, atunci cand sunt in campanie electorala. Si daca ar fi sa aleg un singur cuvant cu care sa caracterizez ce simt fata de tot ce este electoral, cuvantul este lehamite.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buan Irina,

    Uite aici: http://www.youtube.com/watch?v=TMT39Kg68r4&feature=player_embedded
    http://www.eduardmanole.com/stiri-eduard-manole/eduard-manole-la-tvr1.html
    Tocmai azi dimineata am primit si eu link-urile.

    Tu ce zici?

    Daniela S.

    RăspundețiȘtergere
  14. http://www.youtube.com/watch?v=TMT39Kg68r4&feature=player_embedded
    http://www.eduardmanole.com/stiri-eduard-manole/eduard-manole-la-tvr1.html

    Poate paote..

    Daniela S.

    RăspundețiȘtergere
  15. Irina, am gasit pe blogul lui Claudiu Tarziu un "clip electoral" care spune totul despre politichia romaneasca. Il gasesti aici: http://www.youtube.com/watch?v=7IKTk3hbKJo&feature=player_embedded#

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu am citit la par Gh Calciu ca dansul nu a mers la vot nici in Romania nici in SUA. Zicea ceva de genul ca daca votez pe X ma fac responsabil de toate prostiile pe care le face. Oare chiar asa o fi? Dupa ce am citit asta nu prea mai imi arde de mers la vot.

    RăspundețiȘtergere
  17. Dupa parerea mea crin, base, geoana,oprescu, becali si vadim sunt personaje de circ si nu merita nici numele de roman macar... mi-e rusine de calomniile si complimentele pe care si le fac unii altora... dar prin neprezentarea la vot inseamna ca accept ca unul din acestia sa fie ales . A ramas unul singur pe care intentionez sa il votez pacat ca nu are prea multe sanse ... tara aceasta ar merita o schimbare radicala.... Romanul s-a obisnuit sa voteze galeti, tricouri, parfumuri si alte traznai... . Pacat. Cred totusi ca trebuie sa votam pentru independenta si neatarnare... oare pentru ce or fi murit atata amar de voievozi si soldatime de la Decebal incoace?
    Ne privesc de acolo de sus cum ne vindem libertatea pe-un kg de ulei sau mai stiu eu cu ce mai gasesc catindatii sa ne mituiasca si plang amarnic ... Dumnezeu sa va intelepteasca sa votati cu cine trebuie...

    RăspundețiȘtergere
  18. Gabriela, de acord cu tine, dar pe cine votezi, ca in afara de cei mentionati de tine au mai ramas cativa candidati

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu stiu cum sta la capitolul credinta, domnul Manole dar cel putin e patriot... sau asa pare ... poate ca pare un pic patetic cu imaginea paradisului(flamingo n-o sa capatam cu siguranta) dar tinand cont ca ceea ce a sustinut in interviul pe care l-a dat la tvr mi se pare coerent si corect am sa il votez... oi fi eu mai sentimentala poate, dar prefer sa votez cu "dacii" in loc de ue...

    RăspundețiȘtergere
  20. eu cred ca o sa votez "raul cel mai mic" adica cu bunul simt.

    asta lipseste cel mai mult din politica.

    cat despre referendum, o sa zic "NU" drept pedeapsa pentru refuzul referendumului cu actele biometrice.

    din pacate in firea lui base, bascalioasa, se regasesc prea multi romani.

    RăspundețiȘtergere
  21. http://ortodocsilavot.wordpress.com/2009/11/19/crin-antonescu-presedinte/


    faceti o vizita aici si va mai faceti cate o idee despre vot

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu il voi vota pe Geoana. Dupa acesti ani in care Basescu votat de mine si-a batut joc de tot ce a putut si si-a ridicat poalele in cap tot timpul, am ajuns sa cred ca mi se potriveste mai mult comunismul cu cenzura de rigoare si indiferent ca-mi va sari toata lumea in cap, deja oftez dupa eleganta lui Iliescu! Din pacate, Crin nu a reusit sa ma convinga, desi pana mai ieri nu stiam daca sa-l votez pe el sau pe Geoana. Ca pregatire il prefer pe Geoana, are un plus categoric in fata celorlalti. Romanul nu intelege democratia, a trait prea mult sub autoritate. Asta incearca si Basescu, numai ca mie mi-au ajuns mediocritatea, circul, amestecul vulpoiului in justitie, infractiunile bine camuflate, folosirea serviciilor secrete in scop de lachei personali, lipsa de respect pentru orice, minciuna sfruntata si demagogia ieftina, amenintarile si agresivitatea verbala, lupta idioata cu oricine (moguli, presa, regim ticalosit, etc.). Cred ca meritam mai mult de-atat!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ca sa nu mergi la vot mi se pare politica strutului cu capul bagat in nisip. Chiar daca suntem dezamagiti si satui de politica, tot trebuie sa mergem la vot avand in vedere ca e o decizie care se ia o data la 5 ani si care ne priveste pe noi toti. Cat priveste cu cine sa votam...e destul de dificil. Eu merg prin eliminare. Pe Basescu il stiu ce poate,l-am votat prima data cu entuziasm chiar, a doua oara nu ma mai pacaleste. Geoana reprezinta un partid corupt care stie sa fure cel mai organizat ( si chiar si el nu poate sa isi justifice averea). Cu Becali, chiar daca e generos si isi afiseaza ostentativ credinta, mi-ar fi rusine ca presedinte. Imi ramane sa votez cu Crin Antonescu. Macar el e cinstit, desi e de multi ani in politica a ramas un om simplu, nu a facut nu stiu ce averi. Si din discursul lui chiar imi inspira ca e altfel. Doamne, cat de mult mi-ar placea sa se schimbe lucrurile in bine si in tara asta!
    Cristina P

    RăspundețiȘtergere
  24. Habar nu am de politica, dar mai ascult si eu la radio, la televizor si fac niste calcule simple.
    Batalia cea mare este intre domnul Basescu, domnul Geoana si domnul Crin Antonescu.
    Sa votez cu Geoana , nici nu se pune problema.Pe vremea PSD-ului s-a dezmembrat toata industria din tara asta si a fost vanduta la piese de schimb pentru straini isteti.N-a mai ramas nimic de vandut asa ca nu are ce sa caute la putere .
    Domnul Crin nu stiu ce suflet are, dar in politica trebuie ceva mai mult decat un suflet mare.
    Domnul Basescu incearca de cativa ani sa repare ce au stricat altii, dar de unul singur e greu.
    Daca altcineva va veni la putere , desi acum se lauda ca va face si va drege, atunci va spune "pai nu putem sa ne respectam promisiunea, ca am mostenit si coruptie si datorii" si nu vor face decat tot pentru ei.
    Eu ma voi duce la vot, si tot cu actualul presedinte voi vota.Poate nu e cel mai bun, dar e mai bun decat celalti.Si oricum, pana ce romanul nostru nu se apuca de munca serios, prea multe nu se vor schimba.Ne-am invatat si hoti si puturosi, dar asteptam de la unul singur sa ne schimbe viata.

    RăspundețiȘtergere
  25. Mari, m-am tot gandit si 90% inclin sa votez si eu cu Geoana,pare mai stapan pe situatie decat ceilalti, si e diplomat.

    RăspundețiȘtergere
  26. un vot pentru geoana insemana sa iasa iar basescu :(

    RăspundețiȘtergere
  27. Sotul meu zicea ca ii voteaza pe toti ca sa nu se supere nimeni.:)

    RăspundețiȘtergere
  28. cu toate minusurile clasei politice,eu il aleg pe crin antonescu....sper sa iasa el....e singurul care are un trecut ,,curat''....

    RăspundețiȘtergere
  29. mai, daca tot dam cartile pe fata, sa le dau si eu...o sa votez cu Basescu fara sa cracnesc!

    Celelalte variante sunt absolut rizibile...Geoana, Eduard Manole (!!!), Remus Cernea, etc.etc. Iar Crin Antonescu nu are din pacate nici un fel de substanta. In afara de coltul anti-Basescu cu care ii da tare, nu are nimic pozitiv in el si nu imi inspira deloc incredere. Pur si simplu nu are stofa de conducator.

    Si nu cred ca cineva poate pretinde sa repari in 5 ani o tara la care altii au ros 50 de ani. Dar e foarte important sa fii impotriva mafiei care stapaneste totul, si poate s-or mai clinti cativa securisti de pe fotoliile lor...

    Doamne-ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  30. un mesaj pentru Ileana A.
    si crezi ca basescu are stofa de PRESEDINTE.... vai, scumpa mea...cred ca nu te uiti la tv...poate ascuti radio.... apropo Basescu e de-al mafiei si stapaneste totul... face ce vrea cu noi...nu putem sa-l mai lasam
    Irina imi cer scuze...sper sa nu te deranjeze mesajul meu...sper sa nu fi siparat pe nimeni, dar cand vad ca oamenii isi tin ochii inchisi nu pot sa tac...
    DOAMNE AJUTA-CORCULANE

    RăspundețiȘtergere
  31. Il voi vota cu siguranta Traian Basescu. Cum bine spunea cineva, e departe de fi un om perfect, dar e singurul care a facut cate ceva concret. In plus, e singurul "animal politic" veritabil si nu in ultimul rand imi pare cel mai uman. M-am uitat si la confruntarea de aseara si mi-am confirmat parerea: Geoana e o caricatura de om, las si prost, iar Antonescu e doar orgoliu si rautate.

    RăspundețiȘtergere
  32. eu am votat cu Antonescu in turul 1, sperand la un turul 2 Antonescu - Geoana.In turul 2 votez clar Geoana, Base prea are tendinte de dictator. Cand il aud cum se auda ca el ii face praf pe toti, si in spate invart afaceri impreuna...bleah...

    RăspundețiȘtergere
  33. Sa-mi fie cu iertare, dar eu nu pot vota cu comunistii...
    Lui Geoana i-a stat bine ca diplomat, atunci il admiram; acum, nu-l vad decat o marioneta.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.

♥ Translate