miercuri, 17 noiembrie 2010

Mă susțineți și pe mine, vă rog? :D - UPDATE

Doresc să vă mulțumesc pentru ajutor și pentru susținere, indiferent daca voi câștiga sau nu. Așa că , dacă ați votat, lăsați un comentariu mai jos și veți participa la o tragere la sorți pentru un dar - cele două cărți ale părintelui Tadei de la Vitovnița, și un ornament pentru brad lucrat de mine.Voi face tragerea la sorți pe 1 decembrie, după încheierea concursului de pe Breslo. Se poate vota până pe 30  noiembrie.
.............
Cei de pe Breslo au organizat un concurs de decorațiuni pentru Sărbători, și particip cu două lucrări, realizate prin tehnica decupajului. Premiile sunt foarte atractive, și va câștiga, desigur, obiectul cu cele mai multe voturi :)).

Dacă vă place ce am lucrat, și vreți să mă susțineți, m-aș bucura foarte mult.

Ca să puteți vota trebuie sa aveți cont pe Breslo. E foarte simplu de făcut - nu sunt necesare date deosebite de înregistrare, ci doar adresa de mail și o parolă. Contul se face AICI  .

Apoi puteți vota. Eu particip cu :
        un ornament pentru bradul de Crăciun 
 


Intrați pe   ACEST   link și apăsați butonul  VOTEAZĂ de sub fotografie


un tocător decorativ pentru bucătărie



Intrați pe   ACEST   link și apăsați butonul  VOTEAZĂ de sub fotografie


Vă mulțumesc mult pentru susținere și pentru efort! Votarea a început azi dimineață, și se va încheia pe 30.11.2010.

Irina

66 de comentarii:

  1. Votat! Mult succes!
    Esti foarte talentata si plina de imaginatie.
    O sursa inepuizabila ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe!Irina,ai votul meu!

    RăspundețiȘtergere
  3. gata te-am votat si eu, si sper sa castigi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Votat.Sunt superbe,poate ne inveti si pe noi sa facem....Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vazut, placut, votat. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. mi au placut si le am votat, iti tin pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt superbe obiectele tale. Mult succes! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. votat!felicitari irina,sunt super faine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Irina, am votat si eu pe la pranz. Chiar mi-au placut cel mai mult decoratiunile tale. Sper sa castigi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Votat! Succes...sunt minunate lucrusoarele!

    RăspundețiȘtergere
  11. Irina, sunt ff dragute.
    Nu-s incarcate si albul cela e ff odihnitor, aduce sarbatoarea in casa (ninsoarea mult-asteptata).
    M-as bucura sa castigi. MAi ales ca nici nu stiu cum te implici in atatea, dupa ce ca fetele iti cer atentie permanenta si mai faci si lobby cu homeschoolingul:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am votat si eu mai inainte :) Ma bucur ca esti pe locul I, sper sa ramana lucrurile tot asa :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Irina te-am votat cu mare drag, imi doresc sa primesti ce iti doresti pentru ca meriti, ai facut niste lucrusoare demne de admiratie, de toata frumusetea!
    Te pup, mult spor in continuare!
    Cu drag, Alexandra :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Irina te-am votat cu cea mai mare placere!Ai niste lucruri superbe!

    RăspundețiȘtergere
  15. Globuletul este deosebit.
    Ai atata talent.
    Mult succes la concurs.
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  16. Mult succes. Sper sa castigi pentru ca meriti sunt minunate decoratiunile tale.am vazut ieri postarea si m-am grabit sa te votez pentru ca imi plac foarte mult blogurile tale.Doamne ajuta!Gina

    RăspundețiȘtergere
  17. gata cu votul:)
    muuuult succes, Irina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Globuletul m-a impresionat, iar tocatorul mi-a dat o idee de cadou pentru niste prieteni dragi. Iti multumesc si iti tin pumnii sa cistigi!

    RăspundețiȘtergere
  19. Am votat si eu si ieri si azi. Succes! Decoratiunile sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  21. Votat ieri. Pot si azi? :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Cum am spus ,am votat!Multumesc de raspunsul despre zapada!
    Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  23. Am votat de ieri ambele obiecte dar mi-a placut mult mai mult tocatorul, acum am vazut aici up date-ul tau si imi plac si cartile de data asta, asa ca vreau sa participip si la tragere.
    felicitari pentru ambele obiecte.

    RăspundețiȘtergere
  24. am votat si eu! urmaresc de multa vreme acest blog, imi insenineaza zilele cu atmosfera de calm, dragoste, familie, Dumnezeu. succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  25. Absolut superbe,am votat. Asteptam mai multe detalii despre cum le-ai realizat.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  26. AM VOTAT SI EU .dOAMNE AJUTA
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  27. Draga Irina eu am votat de ieri cu mare drag. Doamne ajuta sa castigi ceea ce iti doresti! Cartile parintelui Tadei sunt hrana pentru suflet...

    RăspundețiȘtergere
  28. Gata, voturile 128, respectiv 94 au fost inregistrate. Mi-ai facut "pofta" de impodobit casa si bradutul..
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  29. ...E super ce ai facut si dupa cum de multe ori am mai zis te admir ca poti sa faci atatea lucruri cu 3 copilasi,sot,casa de intretinut...Felicitari si sa dea bunul Dumnezeu sa castigi.

    RăspundețiȘtergere
  30. Felicitari, Irina! Doamne ajuta! Emi

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna Irina! Te-am votat si eu. Sunt foarte frumoase ornamentele tale. Chiar meriti un premiu.
    Sa stii ca te citesc mereu asa din umbra. Te admir si incerc sa fur din ideile tale minunate.
    Mult succes.
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  32. Irina,cel de-al treilea comentariu imi apartine,insa l-am semnat anonim,nestiind ca va intra in cursa pentru un premiu.De aceea,te rog sa ma incluzi si pe mine in randul aspirantilor.Doamne ajuta!Daniela

    RăspundețiȘtergere
  33. Irina gata mi-am creat acum cont, sper sa iasa sa te pot vota.
    Sunt cu adevarat frumoase :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Cu mare drag am votat!Sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  35. Draga Irina,

    de mult citesc blogul tau, de fapt e o obisnuinta zilnica sa verific blogul tau sa vad daca ai mai scris ceva.M-am inspirat din aproape toate cele scrise de tine si mi-au dat de gandit. Am si eu un baietel de 2 ani si articolele despre copii,bucatarie mi-au fost de mare folos.
    Te-am votat, desi am simit ca parca astfel iti multumesc si eu cumva pentru ca te pot citi.

    Toate cele bune si Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna Irina!
    Ceva ce am citit astazi m-a dus cu gandul la tine. Iata linkul http://octaviancoifan.blogspot.com/2010/11/cele-mai-bune-carti-de-creatie-textila.html Numai tu ai putea face lucruri asa de frumoase si , cine stie, poate vorbesti cu Mosu' sa ti-o si aduca . Multa sanatate tie si fetelor tale!

    RăspundețiȘtergere
  37. Mult succes Irina!
    Terezia Sicoe

    RăspundețiȘtergere
  38. Te-am votat si eu cu mare drag.

    Indiferent daca castigi sau nu, eu te felicit pentru talentul tau, pentru toate lucrurile frumoase pe care le faci.

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  39. Votat...Hai cu egalareaaaaaaaaaaaaaaaa!!!(PS-eu vreau cutiuta de rugaciuni :)) )

    RăspundețiȘtergere
  40. gata, te-am si votat...181 si 131...vad ca esti in top

    RăspundețiȘtergere
  41. Esti nemaipomenita !!! Amandoua sunt superbe, daca as fi juriu habar n-am ce as alege ...
    felicitari! Am votat si eu si sunt fericita ca am facut-o! Bravo Irina!!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Irina, am votat si eu cu mare drag!
    Alina Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  43. Am votat ,i-mi place locul unde esti ,nadajduiesc sa fie la final acelas loc

    RăspundețiȘtergere
  44. superbe decoratiuni... am votat. Doamne ajuta sa castigi, meriti!

    RăspundețiȘtergere
  45. votat si noi

    Mult succes!

    Ionela

    RăspundețiȘtergere
  46. Irina,am votat si eu, ai facut niste lucrari extraordinare, si eu sunt pe cale de a face decoupage, ma aflu in Italia unde decoupage-ul este un mestesug de mult timp practicat, am gasit multe magazine cu materiale creative, imi ramine sa fac rost de niste carti si ma apuc si eu, cu ajutorul Domnului, de lucru1Tie succese multe in continuare, sa ne bucuri mereu cu entuziasmul pe care il ai, Cristina Blanaru

    RăspundețiȘtergere
  47. Votat! Iti tin pumnii sa castigi!

    RăspundețiȘtergere
  48. Irina, succes, am votat.

    RăspundețiȘtergere
  49. Mult succes, ai facut niste lucruri foarte frumoase!!! Dupa 20 de incercari (nu pricepusem cum e cu numele de utilizator), am reusit sa ma inscriu si am votat si eu, acum iti tin cu drag pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  50. vot si de la mine! este minunat ce faci si sper sa ai inspiratie multa in conitinuare. tinem pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  51. Felicitari Irina! E superb ceea ce reusesti sa faci. Am votat si sper sa si castigi. Meriti din plin.

    RăspundețiȘtergere
  52. Am votat cu convingerea ca fac un lucru bun (nu ca la alegerile prezidentiale :)). Sunt f. frumoase si te felicit pentru munca ta!
    Cu drag, Iulia

    RăspundețiȘtergere
  53. Draga Irina, ai o surpriza azi pe blogul meu. Sper ca la final globul tau sa fie in varful topului iar clopoteii sa vesteasca locul doi.

    Si o intrebare: care este secretul tau, ca reusesti sa faci lucruri frumoase si migaloase, in timp ce cresti si trei copii?

    RăspundețiȘtergere
  54. Te-am votat, sper sa castigi!Spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  55. Am votat. Foarte dragut globuletul. Mult spor!
    Alex

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna! Am votat globul pentru ca imi place foarte mult si pentru ca mai nou mi-am descoperit si eu pasiunea pentru tehnica decupajului. Nu ma inscriu la concurs, las pe altcineva care isi doreste foarte mult aceste carti sa castige, dar vroiam sa stii ca apreciez ceea ce lucrezi. Ai foarte multa rabdare si mai ales, talent.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.

♥ Translate