vineri, 17 decembrie 2010

Clipe Frumoase

Să lăsăm în plata Domnului pe oamenii limitați, cu gafele lor cu tot, și să revenim la oamenii care mă determină să mai am totuși un pic de optimism - cei creativi, iubitori de frumos, harnici și întreprinzători. Care progresează în ciuda vremurilor, conducerilor, legilor proaste ș.a.m.d. Am cunoscut câțiva de când am blog, și îi sprijin cu cea mai mare bucurie, cu puținul pe care îl pot oferi.
Printre ei  e  Csilla, cu magazinul Creativ Shop - unde puteți găsi o mulțime de materiale textile frumoase,dar și lână și accesorii pentru tricotat.  Și de Ileana, care a lansat Editura Frontiera, specializată în cărți de terapie pentru copiii cu nevoi speciale.Găsiți bannerele în dreapta paginii.
 Azi am adaugat un nou banner, către magazinul de calendare și felicitări digitale al Adrianei - 


Am urmărit blogul Adrianei încă de la început, și m-a cucerit prin textele optimiste și odihnitoare, precum și prin fotografiile și creațiile ei minunate de scrapbooking.
În decembrie Adriana are pe site și o promoție - cine pune luna aceasta pe blog bannerul sitului Clipe Frumoase va primi o felicitare de Crăciun, în format digital , la alegere.
Dragă Adriana, îți urez mult succes cu magazinul!Sunt sigură că vei avea, având în vedere lucrurile frumoase pe care  le faci!


Irina

3 comentarii:

  1. Irina, ce surpriza mi-ai facut! Sunt foarte bucuroasa ca iti place ceea ce fac/incerc sa fac! Cum ai scris si tu, nu traim chiar in cele mai linistite vremuri si mai prielnice pentru initiative din astea, dar totusi, ce e frumos, e frumos, ce ne place e important si trebuie sa ne legam de lucrurile astea care ne aduc bucurie si satisfactie, eu asa cred :) Iti multumesc mult pentru sustinere, si sa stii ca astept sa-mi trimiti fotografii cu fetitele pentru felicitarea de Craciun :) Mi-ar face mare placere sa fac una (sau chiar mai multe) pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adriana, ma bucur ca ti-am facut o surpriza!a fost placerea mea :). O sa-ti trimit niste poze, abia astept sa vad cum va fi felicitarea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina, multumesc mult pt cuvintele frumoase. Spor in toate cele de folos si Craciun cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.

♥ Translate