miercuri, 23 martie 2011

Hobby Show - Milano



Am mai vorbit despre acest târg pe blogul meu despre decupaj - aici, iar prezentarea lui se găsește aici. De când am aflat de această manifestare mi-am dorit să merg, și mă bucur că anul acesta am avut ocazia.
Față de 2010 anul acesta târgul s-a ținut în altă zonă a complexului expozițional din Milano , și nu am putut face fotografii de sus.De fapt am făcut destul de puține fotografii, deoarece mulți dintre expozanți nu permiteau acest lucru.
Cel mai bine reprezentate au fost secțiunile de decoupage, quilt și creare de bijuterii, iar pe lângă ele mai erau standuri de tricotaj- croșetat, broderii și punct cruciuliță, scrapbooking, decoruri miniaturale, puzzle, mâncare decorativă. Eu am fost în prima zi, vineri, când nu era chiar așa de aglomerat, așa că am putut să vizionez totul în liniște și fără grabă. Fără grabă la propriu, că am stat toată ziua acolo :)).
La intrare am fost întâmpinată de un stand imens cu reviste de hobby - tricotat, croșetat, decoupage, pictură, quilt, croitorie, gătit. Vă dați seama numai acolo cât m-am uitat- și nu era singurul :)).


Apoi standurile de decoupage, unde am văzut o grămadă de lucruri drăguțe - materie primă, dar și obiecte gata decorate. Peste tot erau cursuri unde puteai să înveți diferite tehnici. Un curs costa între 30- 50 de euro. Doar cursurile de quilt erau gratuite, fiind sponsoprizate de primărie.


La secțiunea de quilt n-am putut fotografia aproape deloc, dar era absolut de vis. Zeci de metraje cu modele superbe, pachetele cu pătrățele de material pregătite pentru cusut, cărți și reviste cu idei, și multe obiecte gata făcute. Nu departe- raionele de mărgelit - sute de culori si forme.



La târg erau prezenți și copiii- exista o zonă specială de joacă, dar și cursuri pentru ei. Fiind perioada carnavalului ambrozian  majoritatea erau costumați.
Erau și zone unde se putea mânca, sau puteai să bei o cafea, un suc, sau doar să te odihnești după 
atâta mers :)).
Mai jos e un filmuleț de prezentare cu expoziția de anul trecut.


Una peste alta expoziția de hobby a fost o experiență extrem de plăcută, pe care 
m-aș bucura să o repet, în România dacă s-ar putea :)). 


Irina

9 comentarii:

  1. Oooh, wow! That looks fun. I'm glad you got to go.

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina, frumoasa experienta! La mai multe asemenea iesiri!
    As vrea sa fiu optimista, dar nu stiu cat succes ar avea la noi (am experienta unor targuri din domeniul meu profesional).

    RăspundețiȘtergere
  3. Mimi, it was very fun, indeed :).

    Aurelia, cine stie, poate la inceput n-ar avea mare audienta, dar poate se mai civilizeaza si tara asta. Speranta moare ultima. Oricum, cineva ar trebui intai sa ia initiativa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Irina, foarte frumos!

    Iar metrajele sunt minunate, cum sa nu-ti inveseleasca casa asa culori, iar noi ne-am cam obisnuit cu griul care tine la toate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Apropo de ce spune Liliana, ma gandeam de ce oare se foloseste atat de mult in tara griul, maroul, culorile inchise in special?

    Doar ca sa vorbesti materialele in culori deschise trebuie consumat mai putina vopsea:). Gresesc?

    Doamne ajuta
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  6. Am fost si eu in Milano, dar la un show de design interior. Cred ca ai fost si tu in aceeasi cladire. Imi amintesc ca am facut bataturi la picioare de atata mers.

    Eram cu un grup si am ras cand cineva a spus ca-si cumpara bilet ptr 3 zile. Ma gandeam ca nu ai ce face in asa mult timp. M-am lamurit dupa ce am intrat si am vazut ca dupa ora 5 pm a trebuit sa fug de la un stand la altul. E imens.

    Numai la reviste am stat o ora:).

    Nu ai spus ce ti-ai cumparat de acolo, ce ai vazut nou fata de ceea ce stiai deja.

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  7. ei, ca sa vezi, pacat ca n-am stiut ca esti acolo, poate ne intalneam!

    cred ca predilectia romanului pentru cenusiu provine din mostenirea comunista- nu cumva sa fi remarcat, sa nu atragi atentia, etc..

    Ceva nou n-am vazut, in sensul ca sunt familiarizata cu revistele si tehnicile de-acolo, doar ca le-am vazut pe viu, ca sa zic asa. Mi-am luat cateva chestii dragute- in special hartie de decupaj.

    Cam asa a fost si la mine- am stat de la 9 dimineata pana pe la 5-6 seara :)).

    RăspundețiȘtergere
  8. Irina,odata cu prilejul sarbatorii de azi, a Buneivestiri, am trecut sa-ti urez bucurii!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.

♥ Translate