sâmbătă, iunie 04, 2011

Sambata rooz :))



Despre Sambata Roz aici.

Pe caldurile astea nu cred ca viseaza careva la saluri pufoase si calduroase de lana  , dar vroiam sa va arat pentru ce am intrerupt momentan lucrul la paturicile mele crosetate.
 Modelul e varianta crosetata a salului impletit Revontuli, si am gasit instructiunile aici . Nu le-am urmat suta la suta, schema e adaptata un pic de mine. 
Salul minunat de mai jos m-a provocat sa incep:
 
sursa

Asa arata al meu deocamdata:
 

Lucrez cu fir Alize Angora Gold, imi place grozav combinatia verde-roz, e foarte primavarateca.
Mai am un pic de lucru la paturica. Termenul de finalizare pentru paturica de primavara s-a prelungit pana pe 15 iunie, si voi posta pe blog o galerie cu toate paturicile realizate la aceasta provocare.

Va doresc un sfarsit de saptamana placut in continuare, si o sambata roooz!

Irina


Un comentariu:

Dana spunea...

Iese grozav Irina, imi plac tare mult culorile. Abia astept sa termin paturica sa fac si eu altceva, de ce nu un sal minunat ca acesta.
Spor la lucru!