luni, august 01, 2011

Inceput de august



Nu-mi vine sa cred ca suntem deja in ultima luna de vara!Iulie a trecut pe nesimtite, si luna august a inceput in sunetul bataii de toaca, ce anunta ca suntem in postul Adormirii Maicii Domnului.


Am intors inca o pagina de calendar, si asta imi reaminteste ca tot ce ne apartine este momentul de acum - si incerc sa ma bucur de prezent.



Aceasta este ziua pe care a facut-o Domnul, sa ne bucuram si sa ne veselim intru ea. 



Va doresc post cu folos, si o luna binecuvantata!


Irina

3 comentarii:

  1. I agree, August has come so quickly! A blessed Fast to you!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta!
    Am gasit pe blogul dumneavoastra, doamna Irina, un articol f interesant, un interviu cu o mama cu 7 copii. Am dori sa preluam un fragment al interviului intr-un numar al buletinului nostru informativ Asociatia ProVita Galati.
    www.provitagalati.ro
    Va rugam, ne permiteti?
    Buletinul se distribuie gratuit.
    Sabina Costache

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur, il puteti prelua-l-am gasit si eu pe net, nu cunosc sursa.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.