luni, 24 octombrie 2011

Lunea casatoriei

             Daca e luni vorbim despre casatorie ...sau cel putin o sa ma stradui sa aduc vorba :).
Am gasit cateva bloguri foarte interesante, cu sfaturi care mi s-au parut de folos, si in fiecare luni sper sa reusesc sa traduc cate un articol referitor la acest subiect. Voi incepe cu o serie intitulata „Semnele de avertizare in casnicie”, scrisa de Mary Hess.

   Saptamana intai : „ Curbe periculoase”- aici
   Saptamana 2 :  „Intoarcerea interzisa” -aici


Saptamana 3 - drum accidentat 


Nu stiu cum e la voi, dar cred ca acest semn ar fi putut fi plasat la fiecare jumatate de mila (800 m ) pe drumul casatoriei mele!  ;)

Sunt de vina  povestile cu zane.

Sunt de vina  filmele romantice.

Mdaa.

Le invinuiesc pentru ca ne induc ideea ca o casatorie e ceva de vis, perfect, fara cusur, in care cei doi se inteleg foarte bine tot timpul.

Si nu e asa.

(Ei, poate la voi este asa, dar la mine nu. )

Sa fim realisti.

Sa fii casatorit e GREU.

Nu e usor.

E o relatie- si orice relatie are urcusuri si coborasuri.

Niciodata nu vom fi tot timpul in armonie deplina.

Niciodata nu vom avea acelasi punct de vedere la toate subiectele.

Nu ne vom placea unul pe altul intotdeauna.

Ne vom sacai unul pe altul.

Uneori nu ne vom vorbi.

Da. Aceste lucruri n-ar trebui sa existe, dar ele se intampla.

Suntem oameni.

Nu suntem perfecti.

Si trebuie sa lucram la relatia noastra.
  • Imi iubesc sotul, chiar daca el crede ca intotdeauna are dreptate.  ;)
  • Imi iubesc sotul, chiar daca lasa intotdeauna dezordine pe birou.
  • Imi iubesc sotul, chiar daca se trezeste zburlit si cu respiratia neparfumata.
  • Imi iubesc sotul, chiar daca nu sunt de acord cu modul in care rezolva o situatie.


Nu conteaza cat e de dureros.
Nu conteaza cat e de greu.
Nu conteaza cat e de frustrant.

Imi iubesc sotul.

Tu? ”

                                                    
                                                                             ♥♥♥

                                                              

                                                                   Update: INVITATIE
cred ca ar fi interesant daca lunea am citi pe mai multe bloguri despre casatorie. Daca doriti sa participati cu o postare  la lunea casatoriei (idei, sfaturi, traduceri, fragmente de lectura, recomandari de carti) puteti folosi bannerul de mai sus, si incepand cu lunea viitoare, o sa pun un formular unde veti putea lasa link-ul.
Gheata a fost sparta de Marilena, de unde care mi-a venit si ideea :) .
Cititi  articolul ei AICI.

7 comentarii:

  1. Doamne Ajuta! Sunt alaturi de tine in spirit si in gandire! Nu sunt usoare incercarile vietii dar Dumnezeu ne da putere sa le trecem pe toate cu bine! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am ales sa nu-l mai iubesc...sa iau viata de la capat.
    Este greu, dureros si frustrant...
    Nu sunt atat de puternica.

    Daca dragostea moare, nu mai conteaza nimic.

    Cu drag, Gabriela

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, asa e!

    Gabriela, adeseori numim dragoste sentimentele romantice pe care le avem pt. sot/sotie. Desigur, si acestea sunt necesare, dar dragostea e mai mult decat sentiment- e actiune. Inseamna sa faci bine celuilalt, itotdeauna, chiar daca sentimentele romantice au disparut.Desigur, eu n-am idee care au fost problemele dintre voi, dar sa stii ca uneori ajuta sa te tii pur si simplu strans de ideea ca o casatorie e o taina, ca e sacra, si ca e pentru totdeauna, la bine si la rau.
    O problema a noastra azi e ca noi valorizam fericirea proprie, sau ceea ce noi credem ca e fericire, mai mult decat principiile de viata. O sa incerc sa dezvolt ideea intr-un articol.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă preocupă subiectul și mă întinsesem la un comentariu uriaș pe care l-am transformat ulterior într-un articol de blog. Se poate vorbi o veșnicie despre casatorie si iubire, sunt foarte multe lucruri bune de spus si mai ales de făcut. O zi frumoasa sa aveti draga Irina!

    RăspundețiȘtergere
  5. In casnicie trebuiesc doze importante de toleranta, respect, intelegere si daca exista astea, se poate trece peste orice obstacol in doi. Sunt casatorita de 6 ani, imi cunosc sotul de 12 ani si am avut si momente mai tulburi, dar am reusit sa trecem impreuna peste ele;important e sa nu disperi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, imi iubesc sotul, chiar daca imi vine sa il omor de cateva ori pe zi.
    Narcisa

    RăspundețiȘtergere
  7. Narcisa, toti suntem oameni cu defecte si pacate!sa facem rabdare!Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.

♥ Translate