miercuri, decembrie 21, 2011

Dar de decembrie, dar de blog...

„să vă aduceţi aminte de cuvintele Domnului Iisus, căci El a zis: Mai fericit este a da decât a lua.”
(Faptele Apostolilor 20:35 ) 

Cred ca v-ati imaginat ca am uitat de darul de blog de decembrie :). N-am uitat, dar ce sa fac, ziua are cam putine ore :)). Sper sa va placa ce voi oferi luna aceasta- e vorba de
❤ un caiet pe care puteti tine un jurnal de rugaciune ❤ .
Mai e putin pana la inceputul lui 2012, an pe care il puteti inaugura cu un nou obicei (sau poate cu reluarea unuia mai vechi) - acela de a tine un jurnal scris. Despre jurnalitul in scris puteti citi cate ceva pe blogul meu.


Daca doriti sa participati lasati un comentariu la aceasta postare, pana pe 25 decembrie inclusiv. Pe 26 decembrie voi face tragerea la sorti, folosind random.org, ca sa aflam catre cine va pleca jurnalul :). Stiu ca aceasta e o perioada foarte aglomerata pentru toata lumea, dar sper sa gasiti un pic de timp pentru a participa la darul de blog.


Va astept cu drag, si va multumesc!
Irina

65 de comentarii:

  1. Doamne ajuta ! Ti-am descoperit blogul acum cateva luni cautand o reteta de fursecuri pentru baiaetlul meu de 2 ani! Imi place ce scrii si cum scrii ,dar mai ales retetele de post.
    Mi-ar placea acest jurnal desi nu m-am gandit niciodata sa-mi scriu gandurile ,dar cine stie de acum.
    Sarbatori fericite si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Irina, tare frumos jurnalul! si eu vreau sa particip :)

    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumusel jurnalul Irina! Sarbatori fericite sa ai si un An Nou mai bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. doamne ajuta sa aveti sarbatori binecuvantate si sanatate,imi place jurnalul si particip si eu simona

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca intotdeauna,darurile tale sunt deosebite.Un jurnal in zilele noastre cred ca ne ofera putin timp doar pentru noi.
    Craciun luminat!Pace si liniste alaturi de cei dragi!
    Monica S,

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am propus ca in 2012 sa tin o agenda in bucatarie si acolo fiecare din famili sa-si scrie datele importante .La un Jurnal de Rugaciune sincer nu m-am gandit.Ar fi excelent .Craciun fericit tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa ideea! Chiar e un cadou inedit si folositor sufletului. As vrea sa il castig :d.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos blogul, foarte frumos darul, foarte frumos gestul tau.
    Sarbatori binecuvantate!
    Oana

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt o cititoare fidela a blogului tau si imi plac darurile tale. Craciun cu bucurie si lumina in suflet!
    Petronela B.

    RăspundețiȘtergere
  10. O sa incerc si eu, as avea mare nevoie sa am ce scrie in jurnalul de rugaciune-intelegeti ideea-
    Cu drag, Laura Popa

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt o cititoare fidela a blogului tau. te admir pentru ideile foarte creative pe care le ai. Un Craciun fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos e jurnalul! Sper sa fiu eu norocoasa castigatoare ... :)

    RăspundețiȘtergere
  13. e foarte frumos jurnalul oferit de tine Irina...toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  14. Irina, e foarte frumos Jurnalul, candva i-am facut cadou unul identic celei mai bune prietene. Fiecare pagina are scris in partea de jos un citat din Sf.Scriptura .

    RăspundețiȘtergere
  15. ...poate castig ca pe 26 e si ziua mea...multumim de dar si iti urez sa ai sarbatori cu multa pace

    RăspundețiȘtergere
  16. Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!ma inscriu si eu Lela, Grecia.ai si mailul meu, am participat la schimbul de ornamente!multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  17. si o urare din dulcele târg al Iesilor: Un Craciun frumos cu multa tihna sufleteasca sa ai alaturi de familie si prieteni!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumos dar, draga Irina.
    Ma inscriu si eu.
    Multumim :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Este foarte frumos caietul! Nu vreau neaparat sa castig, dar mi-ar placea sa fiu mai ordonata. Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ironia sortii.
    De pe acest blog aflasem acum 1 an de ideea de a tine un jurnal duhovnicesc.Atunci mi-am cumparat Agenda Duhovniceasca 2010.
    Nu stiu de ce ieri am recitit acea postare -http://dulcecasa.blogspot.com/2009/04/ai-un-jurnal duhovnicesc.html.Ma gadeam fie sa imi cumpar agenda pe 2012 , fie sa tin un astfel de jurnal.
    Astazi citesc tot pe acest blog despre concursul care are premiu un ...jurnal.

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte frumos jurnalul. te urmaresc cu drag si mare bucurie. Sarbatori cu pace si bucurii sa aveti alaturi de cei dragi.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  22. Daca o sa il castig, imi las caietele de o parte si o sa scriu pe un jurnal calumea.

    RăspundețiȘtergere
  23. Sarbatoarea Nasterii Domnului sa va aduca multa sanatate si bucurii!Noul an sa va fie imbelsugat si cu multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
  24. Nasterea Domnului sa va aduca lumina si bucurie sfanta in suflet si in casa! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ma inscriu si eu, foarte frumoasa ideea ta, Irina!

    RăspundețiȘtergere
  26. Sfanta Sarbatoare a Nasterii Domnului sa va aduca sanatate,pace,bucurii!
    La multi ani draga Irina!
    Multumim frumos pentru toate surprizele frumoase,pentru darnicie si pentru toate articolele tale de pe blog!
    Cu drag,
    Mihaela V.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cum sa nu gasim timp draga Irina cand este vorba de asa ceva. Toata bucuria pe care tu ne-o daruiesti noua prin frumoasele tale postari sa se reverse inmiit asupra ta! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  28. Draga Irina,
    chiar uitasem de darul de blog.si am intrat eu chitita ca daca nu mai aflu nici o veste noua,am sa iti scriu.taman bine ca am aflat,dar pot participa la tragerea la sorti.
    daca nu vom castiga(de obicei noi nu castigam ) spune-m ite rog de unde imi pot comanda jurnalul.e tare frumos.
    te pupam!
    ecaterina si xeniuta

    RăspundețiȘtergere
  29. Irina, te-ai tinut de cuvant si ce bineee! Ai spus ca acest jurnal il vei darui candva si iata ca a sosit...Chiar ieri ma gandeam ca trebuie sa imi cumpar unul ca al tau si mi-am amintit ca ai spus candva ca vei darui unul...:) Coincidenta sau nu? Sper sa il castig. Multumim!
    Craciun fericit la toata familia!

    RăspundețiȘtergere
  30. Irina, ce frumos e jurnalul din poza! Chiar exista de vanzare astfel de jurnale ? Te rog sa-mi spui si mie de unde l-ai procurat, daca exista. Multam. Sarbatori fericite tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  31. Imi place tare mult blog-ul si intru de cate ori pot sa vad noutatile...am fost inspirata si incurajata de multe ori citind articole de aici. As dori sa particip si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Atunci cand ai scris despre jurnal ma intrebam unde l-ai gasit ca e foarte frumos.Multumiri pentru tot ce ne oferi prin blogul tau minunat. Sarbatori cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce dar minunat!Ferice de cel care-l va primi...Sarbatori cu liniste!

    RăspundețiȘtergere
  34. Un dar foarte deodebit,multumim pentru el,Dunezeu sa ajute sa castige persoana care are neaparat nevoie de acest dar ,sarbatori cu multe bucuri si liniste sufleteasca tuturor,C.A

    RăspundețiȘtergere
  35. Jurnalul de rugaciune imi e un obicei foarte drag,inca din adolescenta- ar trebui sa fiu mai perseverenta in privinta lui...

    RăspundețiȘtergere
  36. Trebuie sa recunosc ca de cand ti-am descoperit blogul am invatat ff multe si ma simt mai echilibrata si mai linistita in ceea ce priveste relatia mea cu Dumnezeu si mai ales familia mea in continua extindere :)). Nu am inca un jurnal de rugaciuni, dar am reusit sa fac un caiet de rugaciuni :D. Multumesc pentru tot ce ne impartasesti si iti doresc un Craciun fericit alaturi de familia ta frumoasa! Alina

    RăspundețiȘtergere
  37. Foarte frumos jurnalul! L-am admirat si mai demult la tine.
    Sa aveti sarbatori frumoase pline de bucurii!
    Mihaela G.

    RăspundețiȘtergere
  38. Eu imi doresc sa partcip pentru ca imi place mult sa scriu si sa am jurnal :">.
    Sarbatori fericite,Irina!

    RăspundețiȘtergere
  39. Imi mai incerc si de data aceasta norocul. Nu am putut rezista caci e foarte frumos jurnalul si imi place sa tin unul. Sarbatori binecuvantate!

    RăspundețiȘtergere
  40. In adolescenta am tinut un jurnal (ca majoritatea fetelor cred...) si chiar si acum il rasfoiesc cu bucurie si cu nostalgie. Imi surade ideea unuia nou. Craciun binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  41. Foarte frumos jurnalul.
    Craciun binecuvantat tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  42. Ce frumos jurnal!
    Craciun fericit, cu multa pace in case si in suflete!
    Cristina P

    RăspundețiȘtergere
  43. Foarte frumos jurnalul. Daca nu castig, as vrea sa stiu de unde l-ai cumparat. Merci.

    Ana Marinescu
    ana5taurus@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  44. Sarbatori binecuvantate alaturi de cei dragi! eliza

    RăspundețiȘtergere
  45. Sfintele Sarbatori de iarna si Anul Nou sa-ti lumineze sufletul si casa. Silvia

    RăspundețiȘtergere
  46. Cum citesc mereu blogul nu puteam sa ratez daruirea cea de folos asa ca ma inscriu si eu cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  47. Irina, invat de la tine lucruri frumoase, iar ideea aceasta de a tine un jurnal m-a castigat indata..Sarbatori cu bine, Daniela

    RăspundețiȘtergere
  48. Foarte frumos cadou de Sfanta Sarbatoare a Nasterii Domnului!
    Ma inscriu si eu...
    Doamne ajuta Irina!

    RăspundețiȘtergere
  49. Ce frumos este jurnalul, Irina. Unde l-ai gasit? Sau e facut de tine? Mi-l doresc :) Multumim pt dar. Sarbatori cu pace si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna Irina ,imi place mult blogul tau , am invatat multe de la tine .Darul tau e foarte frumos, m-as bucura sa-l castig.Iti urez sarbatori fericite si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  51. foarte frumos jurnalul !un dar binevenit !Sa aveti paret de zile frumoase:)si sarbatori fericite

    RăspundețiȘtergere
  52. Mi-aș dori o postare în fiecare zi :) mi-au intrat la suflet cuvintele tale, încă de la prima lectură. De atunci, citesc și recitesc, cu un gând de recunoștință pentru că există ființe atât de frumoase precum ești tu... Sărbători binecuvântate!

    RăspundețiȘtergere
  53. Ce frumos eeeeee!!!!!!!!!Sigur vreau si eu.Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  54. Magia sarbatorilor de iarna sa fie cu voi!
    Sarbatori fericite

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna Irina,

    Citind postarea ta, mi-am adus aminte de caietul cu rugaciuni, realizat de mine si sora mea cand aveam 10-11 ani. Lipeam iconite carora le desenam rame colorate, apoi sub iconite scriam o rugaciune. Foarte frumos jurnalul pe care vrei sa-l daruiesti! Craciun fericit! Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  56. De mult îmi doresc un astfel de jurnal, așa că particip și eu... cine știe? :)Doamne ajută!
    Praznic cu bucurie să aveţi! Simona Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  57. Sarbatori binecuvantate!
    Ma inscriu si eu!

    RăspundețiȘtergere
  58. e superb jurnalul,asa ca nu pot sta deoparte...poate il voi castiga eu pt ca tot sunt o fire romantica...Sarbatori fericite si multa pace Irina,tie si familiei tale!

    RăspundețiȘtergere
  59. superb jurnalul; superba ideea de a tine un jurnal ; fiecare se poate astfel elibera de stres, de ganduri, de nelinisti; sau poate o cale de a regasi in interior franturi de divinitate, de credinta si rugaciune, semanate cu atata darnicie de DUMNEZEU
    LA MULTI ANI !Beatrice, mamica de Luca si Matei

    RăspundețiȘtergere
  60. Wow! Minunat dar. Mi-ar placea si mie sa il castig! Sarbatori binecuvantate!

    RăspundețiȘtergere
  61. Stiu, devin participanta fidela la toate darurile tale de blog.Sunt asa de frumoase incat nu ma pot abtine.
    Craciun fericit si binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  62. Irina, multumim pentru aceasta frumoasa initiativa! Craciun binecuvantat alaturi de cei dragi ai tai si fetelor un Mos imbelsugat!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.