vineri, martie 16, 2012

Primvara, unde esti? :)

Parca mi-e dor de verdeata, si de pomi infloriti . Pana o sa apara verdele in natura, l-am invitat pe blog :).
Am niste primule in ghiveci, oare ar merge sa le plantez afara?stiu ca le place vremea mai rece, dar ma tem sa nu inghete.



Muscatele mele infloresc de zor, din fericire nu au inghetat in balcon, desi a fost frig. 

Ma gandesc sa pregatesc ceva rasaduri- anul acesta vreau sa pun din nou condurasi- preferatii mei,


si flori de piatra - sunt foarte potrivite pentru zonele extrem de insorite, si rezista bine la caldura.


Ati inceput sa va faceti planuri pentru gradinaritul de balcon?sau asteptati sa se mai incalzeasca afara? :)

Irina

8 comentarii:

  1. Irina eu de abia astept sa imi infrumusetez ferestrele cu flori, astept nerabdatoare sa apara florile in piete...Pana atunci si muscata mea (singura care a rezistat peste iarna incepe sa infloreasca, mi-e asa de draga!) si am un trifoi ornamental(am poze cu el din asta vara- o minunatie!) acum din bulbi incepe sa iasa plantuta noua... Si mie imi plac florile de piatra, musai sa imi cumpar. O primavara inflorita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu abia astept sa vina caldura, muscatele mele s-au facut ca niste arbusti, imi acopera ferestrele de nici soarele nu mai are loc! Ieri am avut 17 grade, am facut curatenie in gradina. Si eu ma tot gandesc ce sa mai plantez anul asta, cert este ca incep cu o colectie zdravana de plante in ghivece, majoritatea care infloresc abundent, trandafirii au supravietuit toti mai putin (cred) unul pe portaltoi pentru care sunt foarte suparata. Si au dejerat si smochinii care abia se regenerasera... In fine, asta este, sanatate sa ne dea Domnul ca in rest le facem noi pe toate. Irina, poti planta primulele in gradina, merg si ele si panselele deja. La noi e piata plina, o sa iau si eu cateva rasaduri. Pup! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Amalia, ce mult imi place trifoiul ornamental, mamaia mea avea in ghivecele cu muscate.

    Mari, tu esti o fericita avand gradina :). O sa pun primulele afara, vad ca s-a incalzit. Cum de au degerat smochinii, nu i-ai invelit cu ceva?

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa pun si eu flori de piatra si zorele pe teresa, in rest o sa mai scot din casa ce am tinut peste iarna... abia astept sa se mai incalzeasca :)

    Spor la trabaluit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Irina,
    De unde putem procura condurasi? Obi, Hornbach sau din piata? Multumesc, Sinziana.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sanziana, eu am cumparat din Hornbach, dar am vazut pe urma la Obi mai ieftini. Eu pun semintele direct afara, vad ca s-a incalzit .

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim Irina,

    Ti-am ascultat indemnul si am inceput oficial gradinaritul de balcon, implicand si copiii. Tuturor ni s-a schimbat starea de spirit si totodata, privelistea...

    Multumim,
    Sinziana

    RăspundețiȘtergere
  8. Sanziana, ma bucur mult!spor la gradinarit! :)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.