sâmbătă, 5 mai 2012

Maine vizitam muzee

De pe blogul Gingasiei am aflat ca maine, in Bucuresti, putem vizita mai multe muzee  gratuit, asa ca vrem sa profitam de ocazie. Avem pe lista :
 Nu stiu daca vom reusi sa ajungem la toate, dar incercam.
 Anul trecut am participat la Noaptea Muzeelor, si am vizitat cu totii Muzeul National de Geologie . A fost o incantare pentru copii, in primul rand fiindca au iesit asa de tarziu in oras, si apoi le-a placut acolo, colectia de roci fiind destul de spectaculoasa. 
Vrem sa participam  si anul acesta la Noaptea Muzeelor - pe 19 mai. Inca nu stiu ce vom alege de pe lista, ne mai gandim. In nici un caz nu va fi Muzeul Antipa, sunt sigura ca va fi cel mai vizat obiectiv, deci foarte aglomerat. In plus l-am vizitat in ianuarie, si poate vom merge iar in vacanta de vara.
Daca va ganditi ca aveti copii prea mici ca sa mearga la muzeu, as vrea sa va incurajez sa depasiti aceasta idee. Am vizitat prima oara Muzeul Antipa cand aveam 4 ani, si mi-a lasat o impresie foarte puternica, am si acum in memorie imagini foarte clare de atunci. Orice oras are un muzeu cat de mic, sau o casa memoriala, de care puteti profita pentru a va imbogati orizontul cultural, si a face ceva placut si amuzant impreuna cu familia.

Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.

♥ Translate