duminică, octombrie 21, 2012

Duminica- ziua Domnului...

J.Mitchell- Cottage Charm


Intai sa va rugati si dupa aceea sa va apucati de orice actiune. Daca nu te-ai rugat mult, nu reusesti in ziua aceea mult. Faceti incercarea aceasta. Si eu am observat aceasta. De pilda, eu mai stiu niste rugaciuni pe de rost. Cand ma duc la drumuri lungi undeva sau chiar pe tren intr-o deplasare si am un obiectiv foarte important de realizat, fac si eu ce rugaciuni pot, si inchei cu Acatistul Bunei Vestiri, pe care noi calugarii il stim pe de rost, ca e de datorie sa-l stie orice calugar. Sa vezi ce bine iti merge atunci. Cand ai facut numai pe jumatate acatistul, primesti numai pe jumatate. Cand e facut tot, parca toate usile se deschid si reusesti. Rugati-va mai mult, sa vedeti cum reusiti. Rugati-va mai mult si sa vedeti cum Dumnezeu le rezolva prin ingerii Lui. Ca daca le-am face toate numai noi, unde mai sunt ingerii lui Dumnezeu? Totul este sa-L slavim pe Dumnezeu. Nu-i nevoie sa-I ceri lui Dumnezeu ce-ti trebuie. Slaveste-L pe Dumnezeu si El iti da si ce-ti trebuie tie. Nici nu te astepti, si gasesti blidul cu macare pe masa.
Par. Ioanichie Balan

5 comentarii:

  1. Cum spunem noi mereu la slujbă, la ectenia mică, "iară şi iară cu pace Domnului să ne rugăm". Adică mereu, cât se poate de des. Chiar şi la muncă, cum ziceau latinii "ora et labora".

    RăspundețiȘtergere
  2. Mare adevar !! Duminica placuta !

    Mariana

    RăspundețiȘtergere
  3. Folositoare si adevarate cuvintele Parintelui Ioanichie.

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur pentru faptul ca pot parcurge din nou blogul dvs.nu stiu de ce, nu ma pricep, un timp n-am reusit.
    Bucurie

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur tare mult ca ai revenit, Irina! Iti citesc postarile cu mult drag.
    O toamna frumoasa in continuare,
    Alina

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.