vineri, 1 februarie 2013

Incurajeaza-ti sotul 28 de zile! - ziua 1



Nu uita...timp de  28 de zile  :
  • nu ai voie sa spui NIMIC negativ despre sotul tau...sotului tau...sau altcuiva (rude prieteni)
  • vei spune doar ce admiri si apreciezi  la sotul tau....sotului tau...sau altcuiva (rude, prieteni)
Poate esti la inceputul casatoriei tale, sau poate aveti multi ani de cand ati pasit alaturi pe drumul vietii...Chiar daca timpul a trecut sau nu peste familia voastra, te-ai gandit vreodata sa ii spui sotului tau cat de multumitoare esti fiindca Dumnezeu v-a adus impreuna?Dintre toate femeile, el te-a apreciat si te-a placut atat de mult incat sa-si doreasca sa petreaca tot restul vietii langa tine.
 Gaseste astazi un moment potrivit pentru a-i spune sotului tau cat de mult il iubesti, si cat de fericita esti sa fii sotia lui.

(traducere si adaptare dupa acest material)


Irina

6 comentarii:

  1. Sa stii ca eu mi-am format un obicei din asta aproape zilnic..stii, dupa cartea de care am mai spus, de Linda Dillow.....dupa cateva zile devine obisnuinta, si nu pot sa spun ce efect minunat are in casnicia noastra !

    Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot in acest scop exista si cartea "Provocarea dragostei" dupa filmul Fireproof, cartea am gasit-o cautand "Partenerea creativa" la Editura la care ne-ai sugerat ca am putea-o gasi-Kerigma.
    E o idee foarte buna,care unde e cazul, poate salva si casnicia, sau o poate imbunatati.
    Parlog Laura

    RăspundețiȘtergere
  3. E mare nevoie de o perspectiva noua asupra casniciei, de o revigorare a relatiei prin schimbari concrete de atitudine...
    Trecerea asta gradata (28 zile) si faptul ca simti efectul grupului-suport (cele care lucreaza aceiasi pasi cu tine) fac sa para mai usor de atins telul final.
    Sper sa ai cat mai putine ispite in postarea tuturor celor 28 etape!

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena, intradevar, obiceiurile frumoase ajuta mult in cladirea relatiilor solide.

    Laura, multumim, intradevar, si 'provocare dragoste' e o carte f buna

    Ecaterina, asa ma gandesc si eu, ca rugaciunea trebuie imbinata cu actiunea, cu autoeducarea, si schimbarile in bine vor veni. Multumesc pt. sustinere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnu sa va binecuvanteze cu intelepciune in continuare.Multumesc pentru aceste ganduri.Am gasit ceea ce a fost lasat in urma in casnicia mea.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.

♥ Translate