miercuri, 17 iulie 2013

O casuta la tara

Tatal meu a spus odata, mai in gluma, mai in serios : ,,daca iti doresti ceva cu adevarat, s-ar putea ca in zece- douazeci de ani sa il obtii,, :)).
Asa s-a intamplat si cu visul meu referitor la casuta la tara- se pare ca timp de douazeci de ani mi-am dorit asa de tare sa avem o casuta cu gradina, incat pana la urma s-a implinit :).


Am inceput constructia casutei anul trecut, in noiembrie, si ne-am mutat anul acesta, la inceputul lui mai.
Casuta e chiar casuta, adica e mica, are 80 mp patrati utili, dar e perfecta pentru familia noastra, nu avem nevoie de mai mult.
Intre timp am scris cate ceva despre viata noastra la tara- unii m-au recunoscut, altii nu :)- dar de acum incolo o sa ma gasiti numai aici :).


In fiecare luna am realizat cate un mozaic foto, cu imagini care sa-mi aduca aminte de lucrurile frumoase de care m-am bucurat in acest rastimp, sper sa va placa  :). Si va astept cu drag, daca doriti, cu mozaicul vostru la sfarsit de luna, aici pe Dulce Casa.


42 de comentarii:

  1. Neaţa, Irina şi felicitări pentru visul împlinit. Frumos vis şi înţelept tată! Mi-a plăcut realismul dânsului în estimarea timpului. Se pare că ţi-ai dorit!
    Astăzi nu mai spun doar cred. Am spus eu că eşti inconfundabilă.
    Ca de obicei, fotografiile sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, da, recunosc ca mi-am dorit mult de tot :))

      Ștergere
  2. Haha, Irina, ce surpriza mi-ai facut!!! Nu te-am recunoscut, nici nu m-am gandit! :))
    Dar acum ti-am recunoscut pozele dintr-o privire, pana sa citesc randurile si nu intelegeam deloc...ce cauta fetitele Marthei la Irina :))
    Ma bucur ca e a ta casuta cu pridvor, si va doresc sa o stapaniti sanatosi si fericiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))m-am straduit si eu sa o dau anonima ;)).Multumim!

      Ștergere
  3. Bine ai revenit Irina!
    Ma bucur mult pentru tine ca ai o casuta! Si eu imi doresc, mai am insa vre-o 5 ani de asteptat! :)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly, multumesc!poate visul tau se va realizza mai repede, cine stie...

      Ștergere
  4. Nu, nu te-am recunoscut. Iti urmaream si celalalt blog, iar acum ma simt un pic... stupid stiind ca am comentat si pe el fara sa realizez ca vorbesc cu una si aceeasi persoana. Cand am vazut fotografia din colt cu fetita ta eram comfuza rau caci stiam fotografia de pe blogul Casuta cu pridvor.
    Felicitari pentru dorinta implinita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catrinel, nu trebuie, f putine persoane stiau adevarul, dupa cum se vede majoritatea nu m-au recunoscut :). Imi cer iertare daca te-am suparat!te imbratisez!

      Ștergere
  5. Nu stiam eu de ce imi place asa mult sa citesc si celalat blog :))). Eu nu te-am recunoscut.

    Ma bucur ca te-ai intors.
    Si mie mi-au lipsit articolele tale.

    Sa va fie de bine mutarea!!
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inseamna ca m-am camuflat destul de bine :)).Multumesc mult, Carmen!

      Ștergere
  6. ha, banuiam eu:)
    foarte frumos, sa va bucurati de casuta multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce surpriza! Nu m-am asteptat :)) O surpriza deosebit de frumoasa mai ales pentru faptul ca stiam ca tu Irina iti doresti o casuta la tara iar Martha..avea un vis implinit. Ma bucur ca sunteti una si aceeasi.
    Mult spor in noua casuta, liniste si clipe frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ingrid, multumesc mult!voi ce ati mai facut pe la apt, ca nu ne-ai mai povestit nimic :).Ai reusit sa-ti pui muscate pe terasa?

      Ștergere
  8. Citesc cu aceeasi placere si Dulce casa si Casuta cu pridvor. Sa stapaniti sanatosi casuta si sa va bucurati de fiecare clipa petrecuta in ea. Eu sincer iti spun ca am avut o mica banuiala:))). Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa fie intr-un ceas bun si sa va bucurati de tihna vietii la tara :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna dimineata Irina.Am observat aproape de la inceput o asemanare de idei si exprimare intre cele doua bloguri, si .da ma batea un gand...ca ar putea fi una si aceeasi persoana.Dar ce este important ca ti-ai vazut visul implinit si ca sunteti pe drumul bun spre o viata sanatoasa din toate punctele de vedere.Felicitari pentru consecventa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasaaaaa, si noi vrem sa incepem la anul o casuta mica daca ne ajuta Dumnezeu. Sa fiti sanatosi si sa va bucurati de ea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga Irina..am primit azi measjul tau de bucurie si implinire...e un vis frumos si dorit cred ca de toti,o casuta la tara in liniste si placerea de a te contopi cu natura ,unde culoarea zumzetul si ciripitul pasarelelor te ajuta sa lupti, sa iubesti,sa zimbesti si sa simti pacea mult dorita.Domnu sa va binecuvinteze, sa va ajute si de acum in colo , sa duceti cu izbinda si putere munca zilei de zi cu zi....nu te cunosc dar deja inima mea e fericita impreuna cu a ta...sper si cred ca si eu imi voi implini acest vis pe care l-ai avut si tu...iti pup intreaga fam si doresc sa aud vesti bune de la tine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amalia, multumesc pentru gandurile frumoase. Din suflet iti doresc sa ti se implineasca visul cat mai curand!

      Ștergere
  13. Bine ca ai renuntat la celalalt blog, caci incetasem sa mai comentez pe acolo pentru ca mi se parea ca o copiezi pe Irina :)))) In plus, avand acelasi nume, mi se parea ciudat sa te vad semnandu-te cu numele meu :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos! Sa o locuiti sanatosi! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am stiut de la bun inceput ca blogul celalat era tot al tau, era acelas mod de exprimare, acela orden. Imi plac ambele blogurivsi le-am urmarit/si urmaresc cumult interes. Felicitari pentru noua casuta si numai zile minunate sa aveti in ea.

    RăspundețiȘtergere
  16. am si eu o casuta , este la conservat , pentru mai tarziu , o pastrez , acum trebuie sa mai inghit praf in oras :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coco, esti o fericita ca ai unde sa te retragi cand vei putea!ti-am admirat pisoiul, e mortal :)

      Ștergere
  17. Draga Irina,
    ma bucur mult ca te-ai reintors pe acest blog :). Eu nu l-am citit pe celalalt pentru ca nu stiam ca exista, asa ca incantarea sa vad ca ai inceput sa scrii din nou, este foooarte mare :). In plus si aceasta veste minunata... Sa va bucurati de ea voi si copiii vostri, multi ani!
    Cu drag,
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  18. Irina, suna mai bine :)))))))))
    Iti spun si eu bun venit, desi eu ma acomodasem cum nu se poate mai bine si cu celelalt blog! Pentru mine nu conteaza nici numele, nici ordinea, principalul e ca ai fost tot timpul printre noi! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Surpriza placuta ne-ai facut....de fapt ai surprins placut ca de fiecare data....sincera sa fiu ca un magnet eram atrasa si de Casuta cu pridvor ca si de Dulce casa,interesant e ca nu stiam ca ambele casute aveau acelasi proprietar....esti minunata!...iti multumim pentru revenire....cu consideratie,Valentina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Valentina, multumesc!te astept cu drag in casuta mea si de-acum incolo :)

      Ștergere
  20. Nu-i asa ca e mai bine la tara?sa o stapaniti sanatosi casuta si multumim pentru invitatie,uite la un colaj lunar nu m-am gandit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gianina, multumesc!te astept cu mozaicul, daca iti va face placere sa participi :)

      Ștergere
    2. Sigur ca da!Voi veni la sfarsitul acestei luni,ca acum e prea tarziu pentru ce-a fost.Te pup!
      ps iti mai trebuie rizomi de bujori?

      Ștergere
  21. Acum ca visul ti s-a implinit poti sa te gandesti la urmatorul.:))Peste 20 de ani o sa citesc si despre acel vis.:)
    Sa va fie viata cat mai frumoasa in casuta voastra de la tara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi, nu-mi mai doresc decat sa fim sanatosi si sa ne ajute Dumnezeu sa crestem copiii bine...si cat pot sa ajut si eu pe altii, asa cum Dumnezeu ne-a ajutat pe noi

      Ștergere
  22. Ma bucur foarte mult ca ai revenit, te citeam cu placere ;)
    Felicitari pentru casuta voastra de la tara :)

    RăspundețiȘtergere
  23. citeam "din casuta cu pridvor" si nu mai stiu sigur acum daca am lasat pana la urma acel coment in care spuneam ca imi place blogul tocmai pentru ca semana cu al tau foarte mult. ma bucuram ca ti-am gasit o "inlocuitoare"...pe masura si cand colo... :D hoato mica :))))) oricum ma bucur nespus ca ai revenit! te pup si te imbratisez cu drag. mi-ai lipsit mult! Alina

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.

♥ Translate