sâmbătă, 21 septembrie 2013

De citit pe Dulce Casa

Desi am in cap o multime de idei si articole pe care as vrea sa le scriu, deocamdata timpul nu tine deloc cu mine. M-am reintors la scoala (lucrez la o clasa de copii cu deficiente) si primele saptamani intr-o scoala noua, si la o clasa noua, sunt destul de grele pentru orice profesor. Pe langa multimea de hartii care trebuie pusa la punct (planificari, planuri de lectii, portofoliul profesorului, caietul dirigintelui, avizierul clasei, catalog provizoriu, caiet de prezenta, caiet de corespondenta, proces verbal pentru sedinta cu parintii, etc.), e nevoie de timp ca sa te obisnuiesti cu clasa, si cu colegii, si ei cu tine. Din afara viata de profesor/invatator pare foarte usoara, dar in realitate stresul e mare si sunt foarte multe de facut, mai ales atunci cand vrei sa fii serios si sa nu-ti bati joc de munca ta si de copiii pe care ii ai in clasa. Pe langa toate acestea , ca toata lumea de altfel, am si alte obligatii si lucruri de facut, asa ca saracul meu blog a picat pe ultimul loc in lista de prioritati.
Pana se vor mai linisti lucrurile si voi putea reveni cu noi postari (cat mai curand, sper), vreau sa va recomand cateva din articolele scrise sau traduse de-a lungul vremii, si care mie imi sunt mai dragi. Daca sunt si altele care v-au placut, si eu nu le-am pus in lista, m-as bucura sa lasati un link la comentarii.

Cum sa revii in camin : 1, 2, 3

Va multumesc pentru vizita si va astept oricand cu drag!

Irina

10 comentarii:

  1. Mult succes, Irina dragă. Ştiu bine cât de grele sunt începuturile de an şcolar şi mai ales, într-un loc nou. Sunt sigură că va trece şi vei fi dascălul deosebit şi dedicat, care-ţi doreşti să fii. După ce te mai linişteşti, aşteptăm cu drag postările tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, multumesc mult pentru incurajari!te imbratisez!

      Ștergere
  2. http://dulcecasa.blogspot.ro/2013/01/aranjeaza-te-si-pune-ti-pantofii.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am sa le recitesc:), cel putin "Cum sa revii in camin" este una din cele mai bune postari pe care le-am citit pe net vreodata si se aplica si in cazaul in care vrei sa renunti la al doilea job, vrei sa reduci programul de lcuru, vrei sa-ti schimbi meseria...
    Un an scolar plin de satisfactii si fie ca si tu si elevii sa evoluati zilnic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, intradevar, si eu gasesc ca e un articol foarte util si practic.Din pacate la noi nu prea exista obisnuinta aceasta de a-ti face planuri de viitor, de a-ti stabili obiective si strategii pentru a le atinge.Romanii cam traiesc la voia intamplarii,dar sa speram ca lucrurile se vor schimba in timp si la noi.
      Multumesc mult!

      Ștergere
  4. Buna Irina!

    Te-am descoperit de curand si deja ma numar printre fanii tai.Blogul tau este o sursa de inspiratie pentru mine.
    Si eu lucrez in acelasi domeniu,am clasa cu deficiente,clasa noua scoala noua...planificari...dar incet,incet le facem.
    Asa ca iti doresc mult succes in noul an scolar,atat tie cat si fetelor tale si te asteptam cu drag! Raluca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca, ma bucur ca suntem colege de ,,breasla,, :).Ce clasa ai?1-4 sau 5-8?mult succes si tie!

      Ștergere
  5. Mult spor in toate!
    Pare munca usoara sa fii profesor cand privesti din afara. Multi au impresia ca vii la ore si aici se sfarseste toata treaba. Numai cata "hartogaraie" ai de facut si te apuca durerile de cap. Cat timp petreci zilnic sa iti pregatesti lectiile pentru urmatoarea zi! Iti simtim lipsa, dar tu stii cel mai bine care iti sunt prioritatile. O duminica linistita si frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catrinel, asa e, e foarte multa hartogaraie si pregatirea zilnica a lectiilor, corectarea testelor, caietelor, a documentelor scolare, etc. consuma o gramada de timp in afara orelor la catedra, ca sa nu mai vorbim de stresul inspectiilor permanente, lectii deschise, prezenta la consilii si comisii metodice...Dar ce sa facem, cu Dumnezeu inainte!anul trecut am stat pe tusa,parca simteam nevoia revenirii in activitate :)
      p.s. sa stii ca nu am uitat de ce ti-am spus, dar inca n-am avut timp sa trec pe la posta, poate reusesc saptamana viitoare.

      Ștergere
  6. Irina mult succes si multa putere de munca! Se pare ca anul acesta e randul meu sa stau pe tusa. :)
    Dar imi propun eu ceva chiar daca o sa stau peacasa. O sa lucrez in micutul "atelier" al cusutului.
    Inca odata spor in tot ceea ce trebuie sa realizezi!!!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.

♥ Translate