sâmbătă, ianuarie 18, 2014

Jurnalul unei femei simple (5)

Jurnalul a fost adus  in blogosfera romaneasca de Corcodusa.
PENTRU ASTAZI...
18 ianuarie 2014, sambata, ora 11.20

Pe fereastra...
se vede cerul cenusiu. Vremea e inchisa, umeda.As prefera ceata, recunosc :). Sunt peste 4 grade, zice AccuWeather.
©Dulce Casa

Ma gandesc ...
sa fac o lista cu carti pe care vreau sa le citesc anul asta.Mi-a placut ideea Iulianei, cu 30 de carti pe an.Eu o sa-mi fac o lista de 24 de carti motivationale si de dezvoltare personala (2 pe luna) pe care sa le citesc neaparat. In rest o sa las interesul de moment sa aleaga :).

Sunt recunoscatoare...
pentru indemanarea pe care o am cand vine vorba de manualitati. Imi place sa-mi petrec timpul mesterind cate ceva.

In bucatarie...
am pus niste peste la cuptor.Dimineata am facut o placinta cu caise, dupa reteta asta, pe care am servit-o la cafeluta.

Ce mai mesteresc/creez...
mi-am pregatit firele ca sa incep proiectul de mai jos. Mi-a placut ideea de a inveseli un pic fereastra, mai ales in zilele astea cenusii de ianuarie.

sursa

Intentionez sa ...
crosetez si sa ascult o piesa de teatru.

Citesc...
... recitesc "Forta gandirii pozitive" de N.V. Peale. O carte excelenta pentru un inceput de an cu ganduri bune .

Sper...
sa avem totusi si un pic de zapada anul asta.

Abia astept sa...
crosetez.

Am invatat(invat) ...
ca tacerea e de aur in multe situatii.

Prin casa...
am terminat curatenia, mai am de intins rufele la uscat.
Ma intreb...
 pe unde o fi forfecuta mea aurie.

Un citat preferat pentru azi...

Unul din lucrurile mele preferate...
crosetele viu colorate

Cateva planuri pentru restul saptamanii...
sa fac ordine in hainele copiilor


O fotografie de astazi...
© Dulce Casa 
Irina

13 comentarii:

Anonim spunea...

Scrii atat de frumos si ''simplu" te atinge la suflet....Poate asta e darul Duhului Sfant.
Florica

Happy Girl spunea...

Ornamentele din fereastra intr-adevar sunt speciale iar placinta apetisanta.

Mariana spunea...

Ce drăguţă e ceşcuţa! Ai luat-o din raftul acela frumos din postarea de-acu' câteva zile, nu-i aşa? :))

AdrianaB spunea...

Si eu mi-am pierdut forfecuta aurie. Cred ca Nectarie a dosit-o pe undeva.
Ce frumoasa e cescuta, ai set?

Amedeya spunea...

Eu mi-am propus 12 carti pentru anul acesta. Deocamdata am doar trei titluri, dar pe masura ce le termin voi mai adauga si altele. Pe lista este si - Pollyanna - secretul multumirii!

@irina_sweet_home spunea...

eu am gasit-o ieri, ca tot gandindu-ma la asta mi-am amintit unde ar putea fi.
Cescuta e singurica :), n-am set.

@irina_sweet_home spunea...

da, ornamentele sunt deosebite, sunt si ale mele in lucru, sper sa fie gata in cateva zile.

@irina_sweet_home spunea...

multumesc!

@irina_sweet_home spunea...

iti recomand "Pasi spre cer" de E. Prentiss, merita lectura
http://femeiacrestina.blogspot.ro/2012/01/maruntisuri.html

Adina spunea...

vaaai, Irina, cat este de frumoasa "perdeluta" crosetata!!! felicitari! este potrivita inclusiv pentru a inveseli o camera de copil.
asa de mult mi-as dori sa invat si eu sa crosetez si sa tricotez! am incercat sa invat singura dintr-o carte (mai veche: Croseta de aur) dar nu am reusit...
as vrea sa stii ce bine imi face blog-ul tau, ce liniste si frumos gasesc aici si cu ce nerabdare caut uneori sa aflu daca ai mai postat ceva nou (o carte buna citita, o prajitura delicioasa, o poza frumoasa, ceva frumos lucrat de mana, o idee noua de decorare/amenajare interioara si multe altele).
multumesc mult!
Adina

Mihaela Dămăceanu spunea...

Şi mie îmi place foarte mult perdeluţa aceea şi mă uit cu jind, gândidu-mă cum izbuteşti tu să le împaci pe toate şi să le echilibrezi atât de frumos. Am reţinut sfatul legat de creativitate, pe care mi l-ai dat ultima oară şi cred că am şi eu câte ceva, pe undeva, dar îmi plac mult culorile şi ideea de a face ceva "cu mânuţele-astea două". Sper că voi reuşi odată, într-un viitor mai puţin aglomerat.
Îţi doresc o zi frumoasă!

@irina_sweet_home spunea...

Adina, au aparut niste carti despre crosetat la editura Litera, care te pot ajuta. Nu e greu, trebuie un pic de perseverenta.
Ma bucur ca te simti bine in casuta mea virtuala, multumesc pentru vizite!

@irina_sweet_home spunea...

Mihaela, sigur vei reusi daca o sa te mobilizezi :)