sâmbătă, ianuarie 25, 2014

Jurnalul unei femei simple (6)


Jurnalul a fost adus  in blogosfera romaneasca de Corcodusa.
PENTRU ASTAZI...
25 ianuarie 2014, sambata, ora 9.38

Pe fereastra...
se vede zapada viscolita, si se aude vantul suierand.E cod portocaliu de viscol in toata zona de sud a tarii.

© Dulce Casa


Ma gandesc ...
la iarna.Sper sa se linisteasca viscolul si sa ninga cu fulgi maaari, pufosi.

Sunt recunoscatoare...
pentru caldura din casa.

In bucatarie... 
sufla vantul :)).Ma gandesc sa fac rapid o prajiturica si s-o bag la cuptor.Nu e nimic mai reconfortant decat mirosul de prajitura pe o vreme ca asta :).

Ce mai mesteresc/creez...
..o fata de perna crosetata. Am un acril in culori atat de dulci, incat n-am rezistat tentatiei de a face niste patratele.

© Dulce Casa


Intentionez sa ...
pun prajitura la cuptor, sa termin curatenia si apoi sa crosetez si sa ascult o piesa de teatru (online aici)

Citesc...
... recitesc "Spune pot si vei putea" de N.V. Peale.

Sper...
sa am o zi cu spor in toate.

Abia astept sa...
mananc prajitura si sa beau un capuccino.

Am invatat(invat) ...
ca e bine sa ai un mic stoc de alimente in casa.

Prin casa...
nici nu am inceput treaba. Vreau sa rearanjez cartile copiilor in biblioteca.

Ma intreb...
  cum va fi vremea luni, sper ca voi putea ajunge la serviciu.

Un citat preferat pentru azi...
Adversitatile ii fac pe unii sa se dea batuti; pe altii ii fac sa bata recordurile. W.A.Ward

Unul din lucrurile mele preferate...
ninsoarea
Cateva planuri pentru restul saptamanii...
sa-mi pregatesc hartogaraia pentru semestrul 2, ca sa nu am de lucru in vacanta.


O fotografie de astazi...
© Dulce Casa

28 de comentarii:

  1. ..si cred ca intre timp ai gasit si forfecuta aurie de care te intrebai pe unde e, zilele trecute..Spor in toate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hi, da, am gasit-o chiar in ziua aia, mi-am amintit ca am lasat-o intr-un loc unde imi tin un goblen in lucru

      Ștergere
  2. Atat de multe imi inspira jurnalul tau de astazi asa ca voi incerca sa le iau pe rand... :) Fotografia cu vifornita este superba chiar daca e cam infricosatoare, iar cealalta... ce pot zice? e dulcica foc. Ma bucur mult de tot ca lasi pisicuta in casa.
    Multumesc mult pentru linkul cu piesele de teatru!
    Multumesc pentru ideea cu prajitura! Acum miroase in casa a leustean si cred ca nimic nu e mai potrivit decat sa miroasa si a prajitura cu toata ninsoarea de afara.
    Daca ai luat firele de pe internet poti lasa un link? te rog frumos! Culorile sunt superbe. Am observat ca tu mereu folosesti culori atat de frumoase si vesele! Tot ce am gasit pana acum in mercerii este atat de trist, palid...
    Sa ai o sambata frumoasa, linistita si cu spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aici la campie bate vantul destul de tare, nu prea s-a asezat zapada.Spor la prajitura!
      firele sunt din magazinul Dianei, de unde am luat si lana aceea faina de tot
      http://firedetricotat.ro

      Ștergere
    2. Multumesc frumos pentru link!

      Ștergere
  3. Cata liniste imi dai citindu-ti jurnalul. Eu astazi mai sunt recunoscatoare pentru ceva: pentru postul asta. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc si eu pentru vizita!ma bucur ca ai revenit in blogosfera :). Am citit postarea cu planurile pe 2014, jumatate din ele se potrivesc si la noi - trebuie sa faem alei trotuare, sa placam soclul casei, sa facem un gard mai solid pe 2 laturi si o magazie de unelte...

      Ștergere
  4. Ce dulce e pisicul! Si atele sunt foarte faine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce prajitura ai facut? Eu am intrat la dieta da' mor de curiozitate :))
    Pisoiul e...teribil cum sta el cocotat pe calorifer :) Ador pisicile roscate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tot pe cea cu caise, reteta care o am aici pe blog, dar executata fara fructe, asa a fost cererea :))
      si noua ne place motanul, are o culoare care binedispune :)), plus ca toarce cu mare zgomot, e f reconfortant, mai ales seara.Pe mine ma relaxeaza grozav pisicile, daca nu s-ar certa intre ele as mai lua cateva bucati :))

      Ștergere
  6. Pisica voastra s-a mai dat jos de pe calorifer de cand s-a facut frig? A mea refuza cu indarjire :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si la noi e la fel,n-ar mai cobori de pe calorifer, dar n-au incotro, ca le fugaresc afara sa se mai plimbe :)

      Ștergere
  7. Ce dulce-i roşcăţica asta picotitoare! :)) Mă întreb dac-o fi (tot) a ta...:)
    Mulţumesc pentru link-ul cu piese de teatru!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu voiam sa ma apuc de altceva, dar tot niste patratele am ajuns sa fac:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Pernuta va fi ca un zambet cu asa culori luminoase!
    Multumesc si eu pentru link-ul cu piese de teatru. Neaparat o sa ascult seara cand cos.
    Sa ai o duminica placuta, Irina!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoase patratele, de-ti vine sa le mananci! :) Abia astept sa vad produsul finit, am si eu in lucru o fata de perna din patratele, insa in culori mai tomnatice. Multumesc si eu pentru linkul cu piesele de teatru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, parca sunt bomboane fondante :)). Cred ca o termin in cateva zile, se lucreaza f repede

      Ștergere
  11. Irina, ai ales niste culori superbe si le-ai combinat f. frumos, ca de obicei. Pisicul e scump foc, parca aveai o norvegiana? Sau v-ati inmultit :)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, ne-am inmultit, pe domnul Portocala n-am primit de la un vecin, era mic de tot si plin de purici

      Ștergere
  12. Foarte frumoase culorile! Te incapatanezi sa aduci primavara :)) macar pe ecranele noastre. Cat despre pisic....ce sa mai zic... A rasarit soarele pe caloriferul vostru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca-t iplac.Intr-adevar, combinatia e foarte primavarateca.Nu mi-as fi imaginat vreodata c-o sa-mi placa rozul asa de mult :)

      Ștergere
    2. Irina, cum ai facut ca la sagetica sa apara sclipici roz

      Ștergere
  13. eu iti multumesc pt link-ul merceriei. am pus-o in lista de mercerii online de pe blogul meu.
    combinatia asta de culori e infailibila. eu am facut o paturica in culori asemanatoare, dar acum am in plan ceva cu mov :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Patratelele ca patratelele, dar motanul... e asa de simpatic!
    Tare dulci culorile si "delicioase", abia astept sa vad pernunta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt într-adevăr tare plăcute culorile... dar pisica e grozavă!! :-) Aş sta şi eu pe calorifer dacă aş avea loc. :-D

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.