joi, aprilie 24, 2014

Parc Aventura- Comana

Daca v-ati saturat de parcurile super-aglomerate din Bucuresti va recomand sa petreceti macar cateva ore in Parcul Aventura din Comana. Noi l-am descoperit intamplator acum cateva zile,in vacanta. A fost o surpriza , fiindca, desi mergem destul de des prin zona, nu stiam ca exista un spatiu de plimbare si de relaxare asa de frumos amenajat. Exista atractii pentru toata lumea- trasee prin copaci, si pentru cei mari, dar si pentru cei mici, tiroliana peste lac, tragere la tinta cu arcul, alei pentru plimbare cu bicicleta sau pe jos, trasura cu cai, cai pentru calarie, terase-restaurant, pivnita unde poti degusta vinuri, posibilitate de plimbare cu barca sau pentru pescuit sportiv, locuri dragute unde poti sa stai la un picnic, o casuta de gradina cu gradina de legume aferenta, priveliste spre Delta Neajlovului.
E un loc foarte curat, elegant, cilivizat.Nu exista muzica in exces (chiar am apreciat linistea) si nici manele. Totul e de bun gust si sper sa ramana asa si in timp :).

© Dulce Casa

© Dulce Casa
© Dulce Casa

© Dulce Casa
© Dulce Casa
© Dulce Casa
© Dulce Casa
© Dulce Casa
© Dulce Casa

© Dulce Casa
© Dulce Casa
© Dulce Casa

© Dulce Casa

© Dulce Casa
© Dulce Casa
Irina

8 comentarii:

  1. Ce frumos arată totul! Și clădirile sunt superbe! Foarte fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, arata foarte bine, chiar am fost surprinsa in mod placut.

      Ștergere
  2. Foarte frumos!Si eu am descoperit ca exista abia acum cateva luni.
    wow!aveau servete textile pe masa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa :)), servetele erau textile.Acum e fain de mers, ca n-au aparut tantarii inca.

      Ștergere
  3. O oaza de lumina!
    Foarte reusit!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte fain!
    pana sa citesc am crezut ca nu sunt din Ro pozele. deci incep sa se miste si noi treburile. :)
    copiii l-au testa anul trecut pe cel din Gura Humorului...Aventura Park

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ma uitam cu interes la fotografia pe care ai facut-o la preturi. Am inteles bine, e 50 de lei de persoana pentru 3 ore? De banii astia ce poti sa faci, doar sa te plimbi? Ca activitatile se platesc separat, nu? In conditiile astea, daca merg cu toti copiii platesc o mica avere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce inseamna aia 50 de lei, noi am intrat si ne-am plimbat gratis.In nici un caz nu as fi platit atatia bani doar ca sa ma plimb!

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.