sâmbătă, octombrie 10, 2015

Jurnalul de azi

  

PENTRU ASTAZI...  
sambata, 10 octombrie 2015, ora 7.00
 
♥  Afara...
abia se mijeste de ziua. Nu-mi dau seama cum va fi astazi, dar pare innorat. Nu e frig, e chiar placut afara.
 
Ma gandesc ...
ca toata saptamana am asteptat sa vina uichendul ca sa dorm pe saturate. Dar am dormit foarte prost asta noapte, iar pe la 6m-a trezit cea mica- are febra, cred ca a racit.

Sunt recunoscatoare...
pentru ca s-a rezolvat cu internetul. Poate o sa scriu si eu mai mult pe blog.
 
Din bucatarie...
...doar cafea pentru mine, deocamdata.

Ce mai mesteresc/creez...
evident, sosete :).
 
Intentionez  ...
sa pun la punct niste hartogaraie pentru serviciu, sa fac un pic de curatenie, sa fac lectii cu fetele, sa citesc.Si  sa ies mai tarziu la o plimbare pe camp- vreaus a adun una alta pentru o coronita decorativa de toamn pentru usa dela intrare.Ma gandesc la ceva simplu, de genul asta :
 
 
sursa
 
Citesc...
,,Cuvinte pe care trebuie sa le auda copiii"


  Sper/imi doresc...
  sa rscriu mai mult pe blog


Abia astept ...
sa ma bucur de covorul ruginiu de frunze.
 
Am invatat ...
ca viata are suisuri si coborasuri.Ceea ce biruieste e rabdarea.
 
  Prin casa...
  toti dorm

Un citat preferat pentru azi...
,,E mai uşor să dai vina pe alţii, pe condiţionările suferite, pe condiţiile existente,
răspunzătoare de imobilismul nostru. Dar suntem responsabili — "răspuns—
abili" — avem capacitatea, abilitatea de a interveni în vieţile noastre, de a
influenţa în mare măsură împrejurările prin care trecem, şi anume printr-o
operaţie efectuată asupra noastră — asupra a ceea ce şi cum suntem...,,
Stephen R. Covey



 O fotografie*mai multe :), de astazi...
 
 culori de toamna :)




12 comentarii:

  1. Si eu sper ca o sa scrii mai des:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce culori frumoase, parca ai concentrat toata toamna! Sanatate mezinei! Sa aveti un week-end plin de soare si culoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc!saptamana asta o va petrece acasa, impreuna cu mijlocia, au facut o laringita urata, am trecut pe antibiotice. Trebuie sa cumpar niste catina, neaparat :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Ingrid, multumesc pentru gandul bun. Si mie mi-e dor de blog, de voi...

      Ștergere
  4. si eu abia astept sa scrii mai des!
    Superbe culorile tale...

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac lucrursoarele handmade... Imi plac oamenii care-si tin permanent mintea ocupata si sunt inclinati spre frumos.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm...fotografia ta este cuceritoare pentru suflet....Iti doresc s ate bucuri de toamna,de culorile si roadele ei..
    O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.