sâmbătă, ianuarie 30, 2016

Jurnalul de azi {5/2016}


adus in blogosfera de Corcodusa

PENTRU ASTAZI...  
sambata, 30 ianuarie 2016

  ♥  AFARA...
campul e acoperit de o ceata groasa si umeda.Nu e frig (haha, ce-am ajuns, sa spun ca nu e frig cand termometrul arata 0 grade :))  ) .M-am uitat pe prognoza meteo si spune ca asa va fi toata ziua - cetos si umed.




MA GANDESC...
la minunatul apus de soare pe care l-am vazut ieri, imi pare rau ca n-am avut timp sa-l fotografiez. Mi-ar fi placut sa se vada si rasaritul de la noi, din pacate nu poti sa le ai pe toate in viata :)).Apropo de asta, mi-a ramas in minte un cuvant dintr-o predica  a parintelui Calistrat :
,,Am întrebat o femeie pe care o spovedeam, avea cancer. Și i-am zis așa:
"- Dacă ar fi să mori mâine, ce v-ar părea rău că pierdeți din viața asta?
- Să spun drept părinte, îmi pare rău că n-am avut timp să privesc cum răsare soarele și cum apune!"
Vedeți? Deci omul alearga..mai vrea o mașină, mai vrea o casă,un serviciu bun.. Dar ea era împăcată pentru că spunea așa:
" - Boala pe care o trag este pentru păcatele mele, toate îmi rămân aici, n-am făcut nimic.. de m-ar ierta Dumnezeu pentru greșelile mele...!"
Și acum te întreb: De ce să ajungi aici? În postura asta să-l înțelegi pe Dumnezeu? Când poti să te scoli dimineața sănătos.. vrednic din pat, să dai perdeaua la o parte, să deschizi geamul, să te speli pe față și să spui o rugăciune lui Dumnezeu în aer liber.. De ce trebuie să fii bolnav pe pat? De ce trebuie să te încerce viața? De ce trebuie să te încerce greutatea?
Predica integrala: - https://www.youtube.com/watch?v=ufC-Z8YpSOc


SUNT RECUNOSCATOARE...
pentru toti cei care imi citesc blogul si lasa aici un gand bun si un cuvant frumos. Va multumesc! 

DIN BUCATARIE...
cafea , lapte cu cacao si paine cu unt, ceva tocanita de cartofi ramasa de ieri...Azi o sa gatesc o ciorbita, iar pentru felul doi- gratar cu garnitura de legume aburite :))

CE MAI MESTERESC/CREEZ...
deja ma repet a nu stiu cata oara cand spun sal si sosete, dar ce sa fac, progresez lent, cam toata ziua am mainile ocupate :). Am pregatit si material pentru martisoare, dar nu m-am hotarat inca ce model sa fac.


CITESC...
tot ,,Gradinaritul modern,,. Trebuie sa fac o lista cu ce seminte si rasaduri vreau sa cumpar, primavara se arata la orizont  :))
 
  IMI DORESC...
sa nu pierd timpul, sa il petrec cu folos 

AM INVATAT ...
...din nou cum sa am grija de un bebe mic..Uitasem :))
 
 PRIN CASA...
ma asteapta multe de facut, dar nu ma grabesc, pana diseara am timp. 
 
UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
 
 
...pe scurt, mi-am propus sa zambesc mai des

IERI...
am spalat rufe si am facut curatenie 

PLANURI PENTRU SFARSITUL SAPTAMANII...
sa facem plastilina ,,de casa'', sa terminam cu lectiile, sa ne uitam impreuna la ,,Sunetul muzicii''.

IMI PLACE...
iarna, dar in doze mici
 
 O FOTOGRAFIE*MAI MULTE :), DE SAPTAMANA ASTA...
  • paine proaspata, coapta in oala de lut
 
  •  mici progrese la sal
 
  • bulgareala 
  • somn la aer curat 

  • covoare batute pe zapada, ca in copilarie :)






25 de comentarii:

  1. Ma bucur tare mult de ceea ce citesc la jurnalul din weekend. Si eu prețuiesc mult soarele care chiar acum îmi încălzește obrazul in amiaza. Este o mare binecuvantare traiul simplu. Este firescul vieții. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Irina eu te citesc mai mereu...imi cer iertare ca nu las cate un comentariu ...blogul tau e minunat ...Felicitari pentru bebe mic...nu stiam ca mai aveti un membru in familie...m-am bucurat tare mult sa aflu azi din postarea ta de blog...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti traiasca ingerasii,tare dragalasi sunt.Si cum e sa ai grija din nou de un bebe mic,te-ai adaptat repede la situatie,ti se pare greu?Ce pofta mi-ai facut cu painea ,cred ca o sa incerc si eu una asa cu aluat neframantat.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Irina, cum reuseti sa le faci pe toate? Noi avem un singur bebelus(maine face 3 luni) si nu reusesc sa ma organizez deloc... Folosesti vreun sistem de purtare a bebelusilor? Alexandra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, folosesc doar carutul si scoica de masina.Pai care toate, ca nu fac mare lucru? :)

      Ștergere
  5. Ce frumos si cald e aici la voi, razele de soare se intrevad printre randurile calde scrise de tine, si ajunge chiar si miros de paine prospata pana la mine. Multumesc pentru ca imi faci zilele mai frumoase cu postarile tale, chiar daca scrii uneori mai rar. Crestere usoare si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu e o atitudine potrivita sa zici ca nu e mare lucru- te ingrijesti de casa, de hrana, de copii, probabil de sot:), de lucru de mana, de blog. Pentru mine esti un model. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi toti contribuie la treburile casei si la tot ce e nevoie, asa ca mai am timp si de altele.Iar acum sunt in concediu, cand lucram nu aveam timp de blog :).

      Ștergere
  7. Ce fain ca ati batut covoarele si le-at curatat cu zapada:) Da asa se facea si la bloc cand eram mici, ajungea zapada la toti vecinii:) Noi am avut parte de foarte putina anul acesta, insa de mult soare si vreme primavaratica:). Salul iti iese minunat, nu puteam sa vizualizez ceva asa frumos iesit din acest fir, mi se parea intunecat, dar uite ca nu este:). Nu e neaji ca inaintezi greu, salurile sunt o provocare pentru oricine, cred ca scopul lor este sa fie background pentru lucruri mai rapide:). Cat despre citat...am inceput sa inventariez o mie de daruri si mi-am dat seama ca nu eram si nu sunt atenta deloc in jurul meu, de atunci totusi, am vazut foarte multe apusuri/rasarituri in drum spre casa/serviciu. Zile pline de soare si liniste la voi in casa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine Irina ca ai linistea sufleteasca sa te bucuri de toate! Slava Domnului! Bucuria pe care o transmiti prin tot ce scrii, fotografiezi, traiesti pe blog, o resimt puternic pt ca si eu imi doresc la fel,e incurajator. Practic, visam la casuta si daca e sa vina bb nr 4 in acest mediu ar fi super.Dar, fie voia Domnului!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu iti sunt recunoascatoare pentru fiecare articol de pe acest blog!
    Bucurii si sanatate va urez!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie îmi apare că ai postat blogul acum 15 minute (ora la care scriu e 16:15 31.01.2016) în condiţiile în care văd că postarea-i de ieri. Azi am mai scris pe o pagină din blogosferă că unele postări ale prietenilor nu-mi apar cu lunile, ceea ce pe de o parte înseamnă că pierd din cuvintele voastre, din poze şi gânduri; pe de altă parte n-aş vrea să credeţi că nu trec să citesc. :(
    Las partea tehnică, potrivnică mie bag seama, şi trec la postare. Recunosc, sunt gurmand, am poftit la minunata pâine şi-mi recunosc păcatul. :D Zăpada a fost numai bună pentru covoraşele mele din maşină, s-au curăţat foarte bine, motiv pentru care mi-am strâns un maldăr de zăpadă şi pentru zilele în care n-am s-o mai găsesc prin toată curtea.
    Pozele cu minunaţii copii m-au umplut de bucurie, de senin, m-au făcut să mă gândesc la răsăriturile cu care Dumenezeu ne-a înzestrat pentru a le purta de grijă.
    Mă gândesc, pentru că am văzut scris cu verde la tine, că mi-o fi iertată lipsa de pe la comentarii, căci cum spuneam la început, sunt vitregit de administratori şi nu primesc noutăţile voastre.
    Zi binecuvântată să fie la casa voastră!

    RăspundețiȘtergere
  11. buna irina! te citesc cu maaaare drag si muuuuulta admiratie! te am visat azi noapte!! erai la la mine in vizita cu una din fete... erai fff calma, nu te grabeai si imi spuneai cum sa mai aranjez prin casa, sa ma organizez mai bine!! sanatate multa sa aveti!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar acum o sa ascult si eu predica Parintelui Calistrat, multumesc! Ce-as mai vrea si eu covoare batute pe zapada! Din pacate la noi la bloc nu prea se poate face asta, dar m-am bucurat macar de rufele uscate de ger pe balcon. Tare imi place mirosul lor dupa ce le bag in casa :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu știu când ai timp să faci atâtea! Și eu te citesc mereu cu mare drag, deși doar de puțin timp am început să-ți las și comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  14. încep cu copiii - să vă trăiască şi să vă bucuraţi de realizările lor minunate ! apoi, pâinea este atât de îmbietoare !!! frumos citatul şi te pune pe gânduri, cu adevărat, asupra vieţii... spor la lucru, arată foarte frumos chiar dacă nu ai înaintat mult dar ... ce să faci mai întâi?
    aşa este şi la mine, mă bucur când aud 0 grade, zic că este cald - după atâta gerrrrrrr!
    cu drag, vă doresc să aveţi o săptămână cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  15. ce faine ies sosetele! Foarte interesant firul. Iar salul iese elegant. Spor sa ai!
    Imi place mult ideea painii in oala de lut!
    Multa pace razbate din postarea ta...
    Multa bucurie sa va dea Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  16. O minunatie de bebe! :) zile frumoase, Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu m-am bucurat mult sa vad pozele cu fetitele! Bulgareala este fascinanta pentru ei si chipul acela dulce cere pupici in somn. Iarna imi place si mie tot in doze mici, mai precis fix in zilele in care ninge si inca vreo cateva dupa aceea. Adica pana se face flescaiala aia nesuferita. Paine am facut doar de vreo doua ori, am ramas cu ideea ca este treaba grea. Va pup pe toate, Irina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoasa a fost luna ianuarie la voi acolo plina de bucurie, arome si culori. O postare care m-a uns la suflet.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce interesant lucrezi tu ciorapii...bebelina e mare, poza cu covoarele super inspirata.

    RăspundețiȘtergere
  20. O primavara minunata.
    Sa te ajute Bunul Dumnezeu in toate,sa ai spor la fericire si iubire si lipsuri la necazuri.
    Doambe ajuta.
    Irina C

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.