vineri, septembrie 02, 2022

Fii blanda cu tine!

 

pinterest.com
 

Asa mi-a placut ideea asta pe care am citit-o  azi aici, ca m-am gandit ca e cazul s-o notez, ca sa nu uit si eu ca trebuie sa fac la fel :

  Acum ceva timp cuvântul pe cale l-am ales pentru unul din anii trecuți a fost blândețe, în toamna asta intenționez să fiu blândă cu mine, să încetinesc  și să nu mai tratez viața ca pe o cursă de alergare garduri în contratimp.

 Da, sa fim blande cu noi, foarte frumos zis, asta imi doresc si eu pentru mine.Sa nu mai alerg ca un cal breaz de colo pana colo, bifand nesfarsitele liste :).Azi am fost de dimineata pe drumuri -printre altele, ca  sa tund un copil si cu ocazia asta m-am rasfatat si eu cu freza noua :). Apoi am strans rufele de pe sfoara, am gatit, am facut curat in bucatarie si cred ca as putea continua cu treburi non-stop pana noaptea tarziu fiindca da, treaba in casa si in curte nu se termina niciodata :).

Asa ca m-am oprit, mi-am facut o ciocolata calda si am luat la rasfoit blogurile mele preferate.Mai tarziu o sa tricotez un pic, poate si citesc vreo doua randuri, si diseara o sa iesim in oras, la o plimbarica :). Inca n-am cumparat nimic pentru scoala si nici nu intentionez, vedem de luni incolo ce si cum, ca n-au intrat zilele in sac :).

Am descoperit un blog foarte interesant : pasagera.ro, despre ingrijirea corpului.Il citesc cu creionul in mana, contine foarte multe informatii utile.Eu recunosc ca nu prea ma pricep la creme si cosmetice, un singur lucru bun pentru piele am facut si eu, m-am ferit cat mai mult de soare :)), dar se pare ca nu e suficient.Din an in pasti mai folosesc si cate un pic de crema, dar nu am o rutina zilnica de ingrijire a pielii si vreau sa schimb asta.Deocamdata o sa merg doar pe patru produse zilnice : un demachiant, o crema hidratanta , un ser cu vitamina c si o crema de protectie solara cu factor 50.Inca nu am ales produsele, vreau sa fie fara ingrediente daunatoare si e destul de greu sa ma hotarasc. Va tin la curent :).Daca aveti recomandari din ce mai folositi voi, va rog sa le lasati la comentarii , multumesc :)

Aici  : https://www.paulaschoice.com/beautypedia-ingredient-checker   aveti o aplicatie in care puteti verifica cat de benefica e formula produselor cosmetice pe care le utilizati, deocamdata am gasit foarte putine produse care sa nu contina nici un ,,worst" :).


Va doresc o seara placuta si...fiti mai blande cu voi! :)

 


22 de comentarii:

  1. La capitolul îngrijirea pielii pe mine m-a ajutat mult un grup de FB The Ordinary/Grupul fanilor din Romania, mai ales ghidul inițial despre pașii care trebuie urmați. De soare m-am ferit o viață dar peste spf mai săream până în urmă cu vreo 3 ani când aproape în același timp am avut două prietene operate pentru alunițe care au sfârșit prost. De atunci tot grupul folosim spf tot anul pe pielea expusă și cred că am cumpăra și creme de noapte cu spf dacă ar exista

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiam de grup, multumesc.Am citit ca exista si haine cu protectie uv, cred ca o sa cumpar pentru anul viitor.

      Ștergere
  2. Bună! Blogul pasagera.ro are multe informații interesante, dar este extrem de restrictiv în ceea ce privește recomandările de creme, deoarece autoarea comercializează produsele Paula s Choice. Majoritatea recomandărilor duc spre acele produse, iar despre altele se găsește mereu ceva negativ (adesea în mod exagerat). Pentru a-mi forma o rutină eu m-am folosit f mult de grupul: The Ordinary/Grupul fanilor din Romania (Ingrijirea pielii e o prioritate) https://www.facebook.com/groups/1432241443529287/. Acolo poți găsi exemple de rutine de la cele mai simple la cele mai complexe, produse cu ingrediente ok, tot felul de recenzii și răspunsuri la întrebări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Alexandra, vad ca e f popular grupul asta.Am observat ca se recomanda acele produse.Eu am ales ceva de la SVR, un brand destul de bun, au produse mai curate.

      Ștergere
    2. Eu am iesit acum multa vreme de pe acest grup, din cauza agresivitatii promovate de fondatoare. Eu folosesc mult produsele Cerave, pentru curatare si crema cu SPF, plus de la Gerovital crema cu vit C (este foarte usoara, hidratanta).

      Ștergere
  3. Am descoperit si eu de ceva ani blogul pasagera.ro si de atunci am inceput sa acord mai multa atentie ingrijirii tenului. Si eu am mare nevoie sa fiu mai blanda cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes in tot ceea ce ti-ai produs. Eu sunt cumva in sens opus, sa ma mobilizez. Dupa o vara in care m-am trezit dintr-o data in pauza din neputinta de a ma concentra, acum incerc sa recuperez ceea ce nu s-a facut la timp( ceea ce nu am facut eu la timp)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am avut o intrare in an foarte activa, pana pe la inceputul lui august, cand am cedat :)).Spor in tot ce ti-ai propus!

      Ștergere
  5. Eu îmi iau produse de îngrijire din Bebetei, sunt și mai ieftine decât în farmacie și le pot și studia în voie la raft. În general folosesc gama cerave pentru gel de curățare și pentru crema hidratanta. Crema cu SPF 50 am avut Altruist fluid pt fata (atenție ca trebuie sa aplici cu conștiinciozitate, adică zilnic, și in cantitatea corecta - 1,5 ml pt toată fata parca era, mai ales daca vei folosi vitamina C, care este fotosensibilizanta). Iar după ce aplici SPF, seara ar trebui, pe lângă demachiere, sa speli fata cu un gel/ o spuma de curățare. E importanta dubla curățare pt a nu rămâne urme de spf pe fata. Îți doresc consecventa în tot ce îți propui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, din bb tei si eu, le studiez intai pe site, mi le notez, si merg sa le cumpar.Nu stiam de dubla curatare, mersic :)

      Ștergere
  6. Anul acesta, la recomandarea unei dne dr, am folosit crema aceasta. Se găsește si la Bebe Tei si cu SPF-50.

    https://frezyderm-romania.ro/magazin/ingrijirea-tenului/crema-sun-screen-color-velvet-face-spf-30/.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersic, nu stiam de firma asta, si crema are o formula f buna, din cate observ

      Ștergere
  7. Hey! Eu ma bazam pe spf ul din fondul de ten, pana am observat ca au început sa mi apara pete pigmentare pe fata. Am luat o crema cu SPF 50 de la Nala, dar am picat in cealalta latura, explozie de cosuri. Mie cremele care incarca mult tenul imi fac coșuri. Inca studiez si eu ce mi ar fi mai de folos. Am si vit c, dar de frica la crema cu SPF nu o mai folosesc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incearca vichy, eu sunt f multumita.Eu nu folosesc nimic din astea - pudra, fond de ten, pur si simplu evitam soarele.Si la mare eu am stat mereu imbracata bine, cu palaria pe cap si sub umbrela :))

      Ștergere
  8. Buna. Exista o aplicație foarte buna Clean Beauty care verifică ingredientele. Faci poza și vezi daca sunt ok. Produse ok sunt și cele gama Bslea med. O toamna ușoară și frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  9. Irina nu stiu cat e de curat, dar ca si crema oau cu factor de protectie 50 eu folosesc Frezyderm, recomandat de dermatolog, l-am luat din farmacie din Grecia, apoi l-am comandat online la noi (ma tine un an). Creme nu am intanit nimic oau, dar am avut experiente bune cu: Eucerin, Roc, Apivita, The Ordinary pt vit C si Booster, Gerovital si pentru noapte una din Romania facuta la Iasi de la Laboratoarele Fiterman. Te imbratisez, un an scolar minunat sa aveti fete frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersic, Anca, va dorim la fel, te imbratisez si eu!multumesc de recomandari, vad ca frezyderm e recomandat de mai multa lume :)

      Ștergere
  10. Sunt bune unele produse de pe produsemanastiresti. Cum ar crema de musetel pentru riduri, care desi pare grasa cand o aplici pe fata, dupa ce intra in piele lasa pielea catifelata. De pe acelasi site am folosit tincturile facute de Nera, multe plante macerate in otet de mere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Frezyderm spf 50 folosesc și eu! Am descoperit-o de vreo 3 luni și are o textura care îmi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine te-am regasit! Ce mult ma bucur ca tu inca scrii. Cu pasi timizi am reinceput si eu si sper sa fiu consecventa.
    In ceea ce priveste blandetea: gand la gand cu bucurie! Si eu mi-am propus sa ma mai menajez, sa fac strict urgentele si sa nu mai fiu asa critica cu mine, sa nu mai trag de mine uneori chiar si peste puterile mele.
    De abia sa ajung la zi cu citirea blogului tau si sa vad pe viitor cu ce ne mai bucuri. Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.