sâmbătă, noiembrie 19, 2022

Blogonoiembrie 2022 : ziua 13

 

pinterest.com

VREMEA ... AZI 


 

GANDURILE ZILEI

 Vai , efectiv nu mi-am dat seama ca au trecut atatea zile in care nu am scris pe blog!Pentru mine ieri a fost luni si azi e sambata :)). Am avut o saptamana care asa de mult m-a consumat psihic si fizic,  abia azi parca m-am mai adunat si eu .

Marti, pe 15, am intrat in Postul Nasterii Domnului, incepe numaratoarea inversa pana la Craciun :).

In fiecare an imi propun sa pregatesc totul din timp si inca nu am reusit sa fac asta, dar as vrea ca anul acesta sa fie diferit si sa ne apropiem cu liniste de Sarbatori.

Nu aspir la cine stie ce chestii complicate, doar sa am cadourile cumparate si pregatite, ceva decor de Craciun, meniul si lista de cumparaturi facute din timp, ca sa nu mai alerg prin aglomeratie pe ultima suta de metri.Imi dau ca termen 15 decembrie :).

Intre timp vreau sa ma concentrez pe postul Craciunului, nu am mai tinut de mult un post lung cap coada, sa vedem ce iese :)).Postul acesta e unul destul de usor, sunt multe dezlegari la peste si as vrea sa fie un restart in alimentatia mea, sa trec la un regim de viata bazat pe mai multe legume, fructe si cereale diverse ( nu doar grau ).Ca reper am lista dr. Greger, cu dozele zilnice din acele alimente care sunt foarte benefice pentru sanatatea noastra, deoarece contin multe fibre si antioxidanti.

Nu am citit cartile dr. Greger, desi cred ca sunt foarte utile, ci am extras cateva informatii esentiale de pe situl lui. Dr. Greger e adept al alimentatiei vegane, pe care eu o consider mult prea restrictiva pentru a fi urmata in mod permanent, dar principiile de baza sunt bune de urmat oricand.

 

 Voi ce planuri aveti pentru acest post?

 

https://1.bp.blogspot.com/-JTb971SgMGI/YXeNONPm21I/AAAAAAAARRI/5qBsv7LjkkcZxaeKFPdMnJDnZ_4nv76swCLcBGAsYHQ/s16000/155284430_626920641804748_6362236274621449137_n%2B-%2BCopy.jpg



3 comentarii:

  1. Trec repede zilele. Iar inceputul postului vine cu provocari.
    In fiecare an imi propun sa iau sarbatorile mai usor si din timp dar nu prea mi-a iesit pana acum. Poate anul asta va fi cu succes.
    Post binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Și pe mine m-a luat postul prin surprindere, în sensul că nu am realizat că deja începe decât când mi-a atras copilul atenția. În ceea ce privește postul am în plan să țin doar miercurea și vinerea și ultima săptămână integral, așa cum facem de fiecare dată.
    Liste de Crăciun fac deja de o bucată de timp. Am început să cumpăr cadourile sau să lucrez la cele făcute de mine. În rest o să iau fiecare zi așa cum vine și să mă bucur de tot ce reușesc să fac.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ultima lună nu îmi dau seama cum a trecut. Anul ăsta nu am niciun plan de sărbători, de Crăciun stau acasă și vreau să beau ciocolată caldă și să citesc povești sub brad, de Revelion am ceva rude prin casă. Sper să apuc să mă odihnesc pentru că încă un an ca ultimii doi nu cred că mai pot duce fără un reset serios.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.