joi, februarie 23, 2023

Blog 365 #54 Am de lucru cu mine

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum
 




 

Azi n-am avut o zi prea grozava din punct de vedere fizic , probabil m-am resimtit dupa efortul de ieri, desi nu mi se pare ca am facut mare lucru.Nici vremea nu a ajutat, s-a racit, a fost innorat si a batut vantul.
Asa ca toata ziua m-am invartit prin casa.
Am savurat o  baie cu saruri de magneziu, foarte benefica dupa eforturi fizice. Am ciugulit ceva de mancare . Am tricotat in timp ce mai aruncam un ochi la serialul meu preferat ,,Everybody hates Chris".  Am motait cu pisica in brate.
Chiar ma gandeam ce vinovata ma simt ca nu trebaluiesc  prin casa si stau asa, pur si simplu, facand doar chestii de relaxare si hobby 👀, timp ce vasele stau nespalate 😄. Evident, imi place ordinea, ma calmeaza, imi da o stare buna, dar simt uneori ca exagerez.Din ce tenebre ale subconstientului mai vine si chestia asta?
Ar trebui sa imi  spun cu glas tare ca imi dau voie sa ma odihnesc, ca imi dau voie sa ma relaxez,ca imi dau voie sa ma bucur de ceea ce imi face placere.E ok sa mai stau si degeaba, trebuie sa ma odihnesc, ca sunt om, nu masina 😁.
Zilnic am nevoie de acele momente de calm, de contact cu Linistea din interiorul meu.
Le gasesc cand pisica toarce linistita in bratele mele, in clinchetul andrelelor care se lovesc una de alta in timp ce lucrez, sau cand stau afara si ma bucur de o floricica sau de un fir de iarba.Dar de prea multe ori trebuie sa ma fortez ca sa mi le ingadui.
Am de lucru cu mine :).

 
Despre ce am scris pe blog in anii trecuti, la aceasi data:

 
 
 

4 comentarii:

Jean spunea...

Such a cute little cat!

Oana spunea...

Si eu gasesc multa liniste cand imi toarce Tom la somn langa mine...Ma bucur ca ai astfel de momente, sunt atat de importante intr o societate in care timpu goneste ca nebunul!

@irina_sweet_home spunea...

thank you!I have 4 cats :)

@irina_sweet_home spunea...

cred ca timpul isi vede linistit de treaba,noi vrem prea multe :))