Pagini

miercuri, iulie 11, 2012

Sa-l trimitem acolo unde ii este locul...

...in negura istoriei....



Desi nu obisnuiesc sa discut politica, voi face o exceptie de data asta :). Voi sustine cum si cat pot demiterea lui Basescu, si va rog dati mai departe acest banner, daca sunteti de acord.

Irina

60 de comentarii:

  1. Cea mai tare postare din ultima vreme ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. obisnuiam sa mai citesc din postarile tale. se pare ca m-am inselat in ceea ce te priveste. sa sustii niste comunisti la 20 de ani de la revolutie este trist.

    Voteaza cum crezi dar sa nu te plangi mai tarziu!
    Toate bune, m-am dezabonat de la blogul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Și dacă se va întâmpla ca Dumnezeu să-ți împlinească dorința și să constați, mai târziu, că cei cărora le acorzi astăzi atâta încredere, s-au folosit de tine, cum repari strâmbătatea lăsată în ”negura istoriei”?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, si eu ca anonimii dinainte: iti citeam blogul si am ramas dezamagita. Nu-i vorba daca il iubim sau nu pe Basescu si daca il vrem sau nu, dar cine vrea sa-l trimita in negura istoriei, sa o faca prin metode cinstite.
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi place mie cum flutură anonimii cu ”metodele cinstite”! Stimate anonim 1, ai cumva cunoștință ce funcție înaltă ocupa tovarășul Băsescu pe vremea lui Ceaușescu? Dacă nu ai habar, informează-te și o să-ți pice fața (dacă nu cumva crezi că s-a născut de dreapta!) Dacă vreți politicieni necomuniști, nașteți-i! Nașteți, educați și formați pentru țara asta politicieni necomuniști și capabili! Credeți vreunul/vreuna că PDL-ul e format din altceva decât comuniști? Nu, pentru că cea mai mare parte dintre ei sunt comuniști, au apucat epoca sumbră la vârste adulte și s-au format în acele timpuri! Pe ei i-ați votat de atâția ani și nu v-ați pus vreodată problema dacă au avut tangență directă cu comunismul. Anonim 2, aș vrea să știu în ce fel au reparat strâmbătatea ultimilor ani din viața noastră (palpabili, simțiți pe pielea noastră, nu știu dacă și a ta dar sigur cu impact în istorie:)))) cei care l-au votat pe Băsescu și partidul său și care au pus umărul la dezastrul actual cu care se confruntă România? Asumați-vă și voi pe față, nu în anonimat responsabilitatea concepțiilor și a enunțurilor (eu aș vrea și a voturilor de până acum!) Cât despre ”metodele cinstite”, cred că trebuie să fii cel puțin orb, ca să nu zic mai mult, să nu vezi cam ce fel de metode s-au folosit în general în politică în țara asta! Și nu de acum, de la alegerile din 2004, ci dintotdeauna! Mă întreb de ce oare nu v-am auzit până acum acuzând lipsa metodelor cinstite...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu m-am aşteptat să văd o astfel de postare pe blogul tău. Nu sunt nici pro Băsescu, dar nici în ceilalţi nu am încredere.
    Mi-e dor de lucrurile pe care le făceai şi de fotografiile tale superbe.
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt anonimul 1 si revin cu o mica completare. Eu nu sunt pro unii sau altii in general aleg raul cel mai mic, pentru ca in general numai de asta avem parte in Ronania, de rau. Din pacate nu traim in alte tari civilizate unde politicienii sunt intr-o mai mare masura in slujba oamenilor si nu a intereselor personale.

    Am dreptul la parerea mea, nu sunt de la tara, am educatie, facultate si muncesc ca sa am un viitor mai bun, eu si copii mei.
    Nu am incredere in PSD si am urmarit atent actiunile lor de-a lungul timpului. PNL este o mare dezamagire. Am prieteni care au votat cu Antonescu la ultimile alegeri prezidentiale iar acum sunt scarbiti de ce vad la acest om si la PNL in general.


    Repet ce am spus in primul post, votati cu ei ca la locale, dar sa nu iesiti sa va plangeti ca va merge rau, ca v-ati saturat de Romania etc.

    Voi va faceti viitorul prin alegerile pe care le faceti, iar in momentul de fata viitorul nu e prea roz.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihai, nu stiu ce as mai putea adauga la ceea ce a spus Marilena. Din punctul meu de vedere base e raul cel mare, nu raul mic, si ma bucur sa pot vota contra lui, cum am facut si la ultimile alegeri, pe care de altfel le-a fraudat cu nerusinarea caracteristica. Cred ca a dovedit suficient, timp de 8 ani de zile, de ce e in stare, ar fi momentul sa mai vedem si altii cu ce se lauda. Sincer, nu mi-ar ajunge o postare de blog sa scriu toate relele pe care marinarul le-a adus acestei tari.
    imi pare rau ca n-o sa-mi mai cititi blogul, dar eu tot anti-basescu sunt, si sprijin demiterea lui.

    RăspundețiȘtergere
  9. Anoninmul nr.1 sau Mihai
    iti dau un comentariu de pe un blog
    "Dacă afirmi că tu crezi încă în Băsescu, atunci… pe bune nu mai e nimic de zis. Apropos de invective: găozar, ţigancă împuţită, popor de asistaţi… etc. chestiile astea nu te supără, nu?"
    daca vrei sa citesti tot articolul si comentariile aici
    http://moshemordechai.wordpress.com/2012/07/10/martea-imi-ies-din-pepeni/

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana, dar ma intreb, el a iesit din negura istoriei prin metode cinstite?sa nu uitam de fraudarea ultimelor alegeri, si de multe altele murdare pe care le-a facut. De ce ar merita atunci o iesire `cinstita`?

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihai, ai avea dreptul la opinia ta și dacă ai locui la țară sau ai avea studii medii, etc. Și da, ai dreptate, la un asemenea trecut și un prezent pe măsură, e adevărat că viitorul este incert. Însă nu aruncați pisica în curtea celor care vor vota ca Băsescu să fie demis, în general nu ei au creat premisele acestui viitor (ci aceia care au votat în 2004 și 2007 pro Băsescu)inclusiv pentru ceilalți, care au răbdat fără vină toate abuzurile ultimilor ani. Cei mai mulți oameni sunt dezamăgiți de politica PDL-ului, de mediocritatea și nedreptățile lor, de măsurile de austeritate aplicate săracilor și oamenilor de rând! Repet: asumați-vă întâi consecințele propriilor voturi și abia după ce veți cere iertare fiecărui pensionar căruia i s-a tăiat ilegal din pensia prăpădită pentru care a muncit o viață (ăsta e numai un mărunt exemplu) să-i imputați că va vota plecarea lui Băsescu la referendum! Cred că toți ne-am dori să avem politicieni mai buni decât Antonescu sau Ponta dar un lucru e cert: Băsescu nu mai e o opțiune.

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca el a fost necinstit, si noi trebuie sa fim la fel? Daca in noiembrie oricum erau alegerile, de ce atita graba? Nu cred ca iese nimic bun daca se porneste pe niste baze proaste,puse pe minciuna.
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  13. Care-i minciuna Ana? Majoritatea din parlamentul actual? Să ne amintim cum s-a format majoritatea PDL-ului în Parlamentul anilor trecuți, cu ce compromisuri, târguri și riscuri? Să ne amintim cum a câștigat dl. Băsescu alegerile din 2004 cu ajutorul diasporei când la Paris s-ar fi votat la 10 secunde/om, culmea, toți cu el?! Plus multe alte metode mai condamnabile decât graba cu care s-au străduit să-l înlăture ăștia (a căror frustrare e de înțeles după anii de politică de scandal și de reglări de conturi mai pe față mai pe ascuns față de potrivnicii PDL-ului cu sprijinul unor minunate instituții ale statului ăsta democratic pe care îl flutură portocalii acum... Dacă însă noi dorim să fim cinstiți și să întindem și celălalt obraz (spune asta bunicilor sau altora care nu mai au obraz nepălmuit de minunatele măsuri ”corecte”), atunci să-l mai ținem pe dl. Băsescu până în noiembrie, că cine știe? Poate până atunci ne schimbăm părerea despre activitatea lui din ultimii 8 ani și începem să credem că în sfârșit, va începe și domnia sa să facă ceva bun pentru România și români! Ca deh, până acum a fost ocupat să scape de oponenții săi politici și să promită de la an la an aceleași...vorbe.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ana, graba este pentru ca justitia incepuse sa functioneze. Trebuia suspendat inainte de termen (este de fapt un motiv de diversiune nu el era problema ci justitia care incepuse sa dea sentinte). S-au speriat pentru ca au dosare - ma refer la parlamentari in general, din toate partidele. Din pacate referendumul este unul fortat, chiar daca TB a mai scos si perle gen tiganca imputita, asta nu este o fapta atat de grava pentru a fi suspendat inainte de termen.


    Irina, Marilena, nu cumva sustineti si ca Nastase, Vantu sunt nevinovati?

    Daca da, atunci chiar nu mai spun nimic, lucrurile sunt evidente in ceea ce va priveste.

    RăspundețiȘtergere
  15. Continuare la ceea ce a scris Marilena
    DE CE A SCHIMBAT REGULA SA FIE ALES CU O MAJORITATE SI SA POATA FI DEMIS CU ALTA ???
    * a fost cinstit sa faca asta si a fost " necinstit " ce a facut USL - sa revina la normal ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Și încă ceva: care e treaba cu alegerile din noiembrie? Ce legătură au ele cu Băsescu care mai avea mandat până în 2014?

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mihai, diferența dintre opțiunile noastre politice nu-ți dă ție dreptul să emiți păreri și judecăți de valoare cu privire la persoanele noastre (despre care habar nu ai cum sunt) și nici să-ți dai cu părerea despre ce gândim noi. Dacă nu ești capabil să demontezi opinii diferite de ale tale prin argumente pertinente ci te pretezi la atac la persoană, atunci eu refuz să port un dialog la un nivel la care nu vreau să mă cobor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu m-as mira sa vina o ordonanta de urgenta: romanii din diaspora sa n-aiba drept de vot!Multi ar fi de acord cu asta, nu?
    Mihai nu a zis nimic rau, nu inteleg de ce te simti vizata, care-i atacul la persoana? Si cu asta termin comentariile aici, n-are rost sa-mi pierd timpul .
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  20. Draga Irina,
    revino la lumea frumoasa pe care o reprezinta blogul tau si pentru care te citesc...
    Nu conteaza daca sunt sau nu pro Basescu. Blogul tau nu e politic, ci e o oaza de normalitate intr-o lume nebuna. Lasa, te rog politica! Vreau sa continui sa te citesc. Politica nu lasa loc pentru idealisme si nu e locul ei aici... Te rog!
    Cu respect, Dana

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu sunt de la tara, dar m-am nascut la oras. Am si facultate, dar mi-am pierdut diploma :) Toate datele astea nu conteaza cand te definesti ca OM.
    Cat despre alegeri... refuz sa mai votez.
    De 20 de ani poporul acesta voteaza liber. Si ce conducatori minunati si-au ales :) Nici unul demn, nici unul drept. Oare Sfintii Imparati Constantin si Elena au fost alesi prin vot? Sau Marea Imparateasa a Rusiei?
    Cu drag,
    Tatiana

    PS Abordarile patimase nu sunt de nici un folos. Oamenii astia nu merita nici macar patima noastra. Din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  22. Ei, na, asta chiar mi se pare o tampenie, sa nu mai citesti un blog ce-ti placea doar pentru ca persoana care-l scrie, are alte opinii politice. Curat democratie!

    RăspundețiȘtergere
  23. Am descoperit de putin timp acest blog si l-am recomandat multor persoane. Ultima postare m-a dezamagit insa. Creasesi aici o lume asa de fumoasa .... Din pacate, mi se pare ca ultima postare nu se potriveste. Am amas uimita nu de opiniile tale politice, ci de faptul ca mizeria asta ordinara cu suspendarea si referendumul si-a facut loc pe acest blog. E plin netul de politica si stiri (ca sa nu mai zic de televiziuni si ziare) blogul tau si alte cateva erau o oaza de liniste. Imi pare rau!

    RăspundețiȘtergere
  24. Veronica, mie nu mi se pare deloc o mizerie ordinara, ci consider ca referendumul si demiterea lui base sunt dorinta cel putin a unei mari parti a acestui popor.Deci nu am de gand sa-mi cer scuze ca postez despre ceea ce cred ca e corect.Daca ai sa citesti blogul meu cap-coada, ai sa vezi ca au mai fost ocazii cand mi-am exprimat pareri politice- cum ar fi cu referire la propaganda homosexuala, de ex.. Prin postarile mele incerc sa vorbesc despre partea frumoasa a vietii,dar am vorbit si despre rele,caci nu sunt rupta de realitate, doar nu traiesc pe alta planeta.
    ne place sau nu, politica, si oamenii care ne conduc, ne afecteaza in mod direct vietile, si posibilitatea de a le trai asa cum credem ca este bine si frumos.

    RăspundețiȘtergere
  25. Bravo, Irina!
    Ma bucur foarte tare ca gandesti asa, in general ma bucur sa stiu ca mai exista inca romani care sa isi pastreze o doza de normalitate si sa vada ce e de vazut.
    De Basescu m-am saturat dupa primul mandat, de aceea nu l-am mai votat la al doilea si am fost surprinsa ca, totusi, atata lume l-a ales din nou. Ce sa mai astept bun de la el, doar a fost presedinte atati ani si am vazut cum a fost?
    Probabil ca in politica in Romania intra doar anumiti oameni, de o factura oportunista, pusi pe capatuiala grabnica. Si, totusi, eu vad in Crin Antonescu un altfel de politician, de aceea mi-as dori sa il vad presedinte. Timpul imi va arata daca mi-am facut iluzii degeaba.
    Numai bine,
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  26. Pai tu votezi impotriva cuiva, nu pentru cineva. Astfel de voturi nu fac bine nimanui. Ca si cum alegi raul cel mai mic, dar tot un rau alegi.
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu nu știu fraților/surorilor, oare nu trăim toți în țara asta? Pe voi nu vă afectează nimic din ceea ce se întâmplă în țara noastră? Nu vă afectează deciziile mai-marilor țării, legile, tot ceea ce ni se impune? De ce sunteți dezamăgite că pe un blog frumos ca al Irinei mai citiți din când în când și reflecții asupra unor probleme ale societății în care trăim, chiar și de natură politică? Oare Irina și familia ei nu trăiesc tot aici? Ei nu au voie să-și dorească ceva mai bun pentru viitorul copiilor? Mie mi se pare cel puțin ciudat și impertinent să faci reproșuri cuiva că are și publică pe blogul personal opinii despre ceea ce se întâmplă în țară, altfel decât ale tale. Dacă voi ați reușit să vă ridicați la propriu deasupra problemelor și tulburărilor cotidiene, eu personal vă felicit! Se vede treaba că noi, oamenii de rând suntem afectați, la fel și familiile noastre. Nu mi se pare vreo rușine să avem grijă ce conducători ne alegem, să ne spunem părerile, să ne manifestăm civilizat și cu simț de răspundere în calitate de cetățeni ai României, dimpotrivă! Blogul ”Dulce Casă” nu e un blog de basme și povești de adormit copiii, ci un blog bine ancorat în realitatea actuală.

    RăspundețiȘtergere
  28. Brrr!!! Mihaela (de la anonim), nu eu, stai sa-mi iau un lighean cu apa sa inteleg ce spui. Esti intr-o stare zen? Adica sa nu votez ca sa ramana raul cel mai mare in loc de raul cel mai mic? Poate are cineva timp sa-i dea Mihaelei un exemplu din viata, ca eu acum n-am timp, dar cred ca pana ma intorc gasesc un raspuns ca sunt socata de idee!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. e ceva ce eu nu pot sa inteleg. adeptii lui basescu sunt foarte, foarte patimasi si il apara cu sau fara argumente peste tot. am impresia fie ca ei traiesc o alta realitate decat restul, fie ca au un alt interes decat majoritatea, fie ca ei chiar nu inteleg si nu vad ce li se intampla.
    cei care sunt contra lui basescu (asta neinsemnand neaparat ca sunt pentru USL), daca indraznesc sa isi exprime opinia, sunt luati "la omor" de adeptii acestuia si tocati marunt, amenintati, dispretuiti etc.
    fratilor, dupa atatia ani de "domnie" ai lui basescu, din care doar 3 au fost marcati de criza, tot nu v-ati lamurit cu cine avem de-a face? prima data cand l-ati votat ati sperat ca va aduce marea schimbare in bine a acestei tari. unde suntem acum? criza a fost de vina? vi se pare ca aceasta criza ne-a afectat pe toti la fel? mai uitati-va o data in jur si poate de data asta veti vedea: saracii au saracit si mai tare, bogatii (mai ales cei din PDL, asta nu puteti nega) s-au imbogatit si mai mult. asta e democratia? atunci dati voie, democratic, ca unii oameni sa nu aiba aceeasi opinie ca si voi, dar fara sa fie neaparat pentru USL. daca esti contra PDL-ului si n-ai alta optiune decat USL, cine e de vina? cel care se duce la vot? mai ganditi-va.

    apoi, ca sa fii atat de radical si sa spui ca n-o sa mai citesti un blog pentru ca autoarea lui are alte pareri politice decat tine nu denota decat un radicalism nedemocratic, care nu face cinste nimanui. poti sa-ti spui opinia contrara si fara sa ameninti si sa denigrezi pe nimeni, mai ales daca "ai facultate", desi asta nu te face mai om.

    RăspundețiȘtergere
  30. Profund dezamagita de postarea ta .Nu ma mira deloc ca directorii de scoala se schimba de fiecare dara cand se schimba guvernul si alte chestii pe care le plasez in zona anomaliilor.Inteleg ca aveti un interes cab altfel nu vad sensul .Asa e ,in romania daca nu lingi ceva nu ai cum sa reusesti.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  31. Dragă Irina,

    Unui coleg de facultate, foarte înverșunat împotriva lui Băsescu, îi spuneam așa: dacă vrei să te mântuiești, iubește-l pe Băsescu!

    Anonim 2

    RăspundețiȘtergere
  32. Iubesc discutiile despre politica si de cat de personal ia toata lumea orice afirmatie. Ai zice ca fiecare dintre noi e fiu de presedinte, asa de vizati si de afectati ne simtim.
    Iar discutia asta ca trebuie sa alegi intre doua rele mi se pare fara nici un rost. E vorba sa dai jos un om ca sa poti alege in toamna alta persoana. Nu-ti plac nici cele care il inlocuiesc acum, nu-i nimic, tot ii schimbam pana poate va veni cineva normal la cap la conducere.
    Nu-ti fa griji prea mari Irina, la fel de multa valva ai fi starnit si daca scriai contrariul.

    RăspundețiȘtergere
  33. wow
    asta da surpriza
    in primul rand postarea
    in al doilea rand reactiile

    no, vin si eu sa mai pun gaz pe foc si intreb: [b]Irina[/b] si dupa ce ne-am "racorit" ca Basescu nu mai e presedinte (chestie pe care o s-o facem tot pe banii nostrii) ce se intampla?

    Eu, personal, am tot votat controversat: cu Iliescu ca sa nu-l avem pe Vadim presedinte, cu Geoana - impotriva lui Basescu (desi nu eram convinsa ca Geoana ar fi fost raul mai mic, ba acum sunt convinsa ca ar fi fost raul mai mare). Sper ca dupa referendumul acesta (asa ridicat in slavi), sa nu ma trezesc ca trebuie sa votez cu cine stie ce mizerie ca sa nu fie Dan Diaconescu presedinte.

    RăspundețiȘtergere
  34. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  35. Draga Irina, urmaresc blogul tau de ceva timp...voiam sa iti transmit parerea mea despre postare si comentariile aferente, te rog ia-o doar ca pe parerea cuiva care iti citeste blogul. Din perspectiva sociala se pare ca unii oameni sunt pro, altii contra postarii tale, deh, doar e vorba de politica si cred ca va fi vreodata o parere unanima in aceasta privinta. Din punct de vedere crestin, insa, mi s-ar parea mai intelept sa eviti pe viitor astfel de postari, nu pentru ca n-ai avea dreptul de exprimare, dar mai mult pentru a nu-i ispiti pe cei care iti citesc blogul, dupa cum vezi sunt persoane pe care le doare sa vada ca tu ai o opinie poate contrara opiniei lor. Si asta ti-o zic fara rautate, te rog sa ma crezi, ci doar pentru ca mi se pare ca e mai buna pacea decat dreptatea (desi nu prea cred ca vom stii sigur vreodata de partea cui e dreptatea). Ai vazut, sunt oameni atat de suparati de situatia din tara lor, incat doar pentru o simpla mentiune politica s-au decis sa nu mai citeasca blogul. Deci ia-o ca pe...hmm, nici macar sfat nu i-as zice, ar insemna sa-mi arog o insemnatate prea mare...ca pe o parere, la fel ca a celor dinainte...Numai bine iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  36. Trecand peste antipatiile pe care Base le poate starni, cred ca trebuie sa incerce fiecare sa fie obiectiv. Sa il demitem si ... sa ce? Sa lasam fostele cadre escamotate prin fsd-psd-usl sa intoarca din nou tara spre Est? Este asa de transparent deja ce se intampla ... se vede in fiecare indiciu, de exemplu in faptul ca Ponta angajeaza Guvernului aceeasi firma de PR ca si Gazpromul.
    Nu e bun tarii Base, bine ca or fi rusii, ca tare ne mai iubesc ... o sa ne sparga tara in bucati si bucatele.
    Sa stati voi sa adunati cioburile, eu nu o sa stau prin preajma sa asist la dezastru.

    RăspundețiȘtergere
  37. Sa inteleg ca tu esti si impotriva arestarii lui Nastase?Este un condamnat politic?Si de Voiculescu ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  38. Bravo. Ma rog de mult timp ca Dumnezeu sa ne scape de Base, care e un comunist autentic in haina de tzap,. Si-a batut joc de noi si de Dumnezeu. E un accident istoric regretabil ca a ajuns in fruntea tarii.

    RăspundețiȘtergere
  39. cata ura si durere au iesit la suprafata la aceasta postare.
    mihaela

    RăspundețiȘtergere
  40. oameni buni, inteleg ca politica starneste discutii pasionate, dar nu are sens sa ne atacam unii pe altii!daca vreti sa sprijiniti demiterea lui base, dati mai departe bannerul, daca nu-nu, si gata! :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Doamna cu "ororile comunismului" dar nu este vorba sa alegeti un alt comunist. Este vorba sa dati jos un COMUNIST, care va jigneste, care va spune sa plecati din tara daca nu va convine! Probabil ca acum o duceti BINE daca vreti sa ramana tot el si va place cum se comporta cu poporul. Eu cred ca unii nu au inteles pentru ce voteaza sau sunt basisti convinsi sau platiti. Oricum nu reusiti sa ne convingeti si eu ca si Marilena ies din aceasta postare si sper sa ma pot stapani ca sa nu mai comentez, pentru ca nu ma pot cobori la asa gandire!
    Irina, eu te urmaresc chiar daca nu sunt intru totul de acord cu anumite postari, dar asta inseamna toleranta si de asta avem nevoie si in viata de zi cu zi. Si sper cum a spus si Geoana "sper ca Romania cu voia lui Dumnezeu si cu votul romanilor se intoarce intr-o zona de normalitate".

    RăspundețiȘtergere
  42. http://www.realitatea.net/referendum-2012-virtual-da-sau-nu-pentru-demiterea-lui-traian-basescu_961492.html#ixzz20UROTgF9

    RăspundețiȘtergere
  43. Doamne ajuta, Irina...Bannerul tau, m-a facut sa ma hotarasc, si sa merg sa spuns DA!

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna Irina,
    O fetita deosebita ca orice copil,de 3 ani...are nevoie de ajutor
    http://tricotatesicrosetatepentrucopii.blogspot.ro/2012/07/iulia3-anicancer.html

    RăspundețiȘtergere
  45. Irina, citesc blogul tau de cativa ani si m-a intristat postarea ta pentru ca simti si tu care este rolul nostru al femeilor crestine, de a darui iubire si armonie in jurul nostru iar cele dure ale politicii sa le lasam in seama barbatilor. Iti doresc o zi binecuvantata si cu multa pace. Dana

    RăspundețiȘtergere
  46. Nu inteleg de ce de la un simplu banner se ajunge la jigniri si ridiculizari.Inteleg ca politica aprinde spiritele,dar cred ca unele persoane ar trebui sa isi mai controleze un pic limbajul(sunt foarte curioasa daca aceasta persoana"anonima" i se adreseaza in acelasi mod mamei,matusii, sotiei).Ar trebui sa dam totusi dovada de mai mult respect.
    Irina,nu cred ca ai gresit ca ai postat acest banner,orice ai fi scris, nu ai fi utut multumi pe toata lumea.
    Anca Antal

    RăspundețiȘtergere
  47. Vai cata ignoranta si rea vointa in comment-urile de mai sus!A fi crestin inseamna a-ti asuma si dimensiunea sociala a vietii, ca tot de la D-zeu e!Nu e timpul sa adoptam atitudinea strutului, ca tocmai asta ne trage in jos, ca nu facem ceva dar sa facem, ptr D-zeu!

    Ca iei sau nu iei decizia optima la vot asta e alta poveste.Rautaciosii si frustratii nu doresc sa inteleaga si altceva decat sa arunce cu noroi.Atitudinea spune totul si nu e una constructiva si de bun simt!

    RăspundețiȘtergere
  48. Draga Irina,

    Las si eu un comentariu la postul tau. Desi mai citisem in alte postari despre optiunea ta impotriva lui Basescu, am sperat ca cele 2 luni care a trecut de cand tara asta e condusa de USL (Ponta&Antonescu) sa te faca sa-ti revizuesti atitudinea.

    Daca-mi permiti, voi incerca sa explic la ce ma refer.
    O sa-ti dau ca si examplu cazul meu, sunt cercetator, am terminat un doctorat in strainatate si de ceva timp lucrez in Romania, tot in cercetare. O paralele intre cele 2 guvernari pe domeniul meu.

    -Basescu&PDL: l-a pus pe Funeriu ministru, au dat o lege a educatiei care din punctul de vedere al cercetarii e la standardele internationale, nimic de reprosat, au introdus CORECTITUDINE. Personal am participat la competitii de granturi organizate cand era misnitru Funeriu si am simtit ca au fost corecte. Uite un link la un articol despre reforma lui Funeriu din revista Nature:http://www.nature.com/news/2011/110112/full/news.2011.8.html

    -Pont&USL: a schimbat la educatie 3 ministri, nu mai vorbesc de rectorul de la Spiru Haret, de Mang a aflat intreaga lume ce plagiator de cea mai joasa speta e, sau de agramatul Pop. Mai mult Ponta e acuzat de plagiat, de fapt e mai mult decat evident ca o treime din teza lui de doctorat sunt texte furate din munca altora. Din nou iti dau o referinta tot la un articol in Nature:http://www.nature.com/news/romanian-prime-minister-accused-of-plagiarism-1.10845, de remarcat mesajul trimis la acest articol chiar de catre Ponta, intr-o engleza de balta care ne face de rusine. Cred ca nimeni nu poate sa sustina ca revista Nature care e cea mai prestigioasa revista de cercetare din lume il sustine pe Basescu. Daca ma gandesc cat de mult am lucrat eu pentru doctoratul meu, cate nopti am pierdut, etc, ce valoare morala poate avea in fata mea care a plagiat lucrarea lui de doctorat in halul asta? Stiti cum se zice: "din lucruri marunte cunosti un om". Parerea mea e ca suspendarea lui Basescu s-a initiat chiar pentru a distrage atentia de la plagiatul lui Ponta si a-l scapa pe Voiculescu de justitie.

    In concluzie, cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa treaca peste antipatiile personale si sa priveasca cu obiectivitate la masuri care s-au luat intr-un domeniu specific in care persoane respectiva e familiara si poate sa-si faca o parere independenta de ce zic ziarele, nu de ce zice unul sau altul. In cazul meu, e evidenta diferenta de la cer la pamant intre masurile si oamenii pusi in punctele cheie de catre unii si de catre ceilalti.

    Basescu a facut greseli, dar spre deosebire de "mostra de democratie" data in ultimele lui de Ponta&Antonescu, e de 100 de ori mai bun. Oameni buni, voi chiar nu cititi ziarele straine, nu vedeti ce recatie au avut toti oficialii europeni?

    Sa ne lumineze Dumnezeu pe fiecare!

    RăspundețiȘtergere
  49. ma abtin de la aceasta postare, sunt altele mai frumoase, nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  50. Nici eu nu il prefer pe Basescu, dar decat Antonescu....oricum am exact aceeasi parere ca a Adrianei.Nu prea vad oameni capabili in politica, cam toti au propriile interese...nu cred ca vor mai veni vremuri bune, si o sa vedeti ca asa va fi...

    RăspundețiȘtergere
  51. Se spune că un conducător, şi cu atât mai mult un preşedinte de ţară, trebuie să fie competent, harnic, activ, punctual, responsabil, capabil să antreneze şi să catalizeze activitatea celor pe care îi conduce, prin exemplul personal.

    Crin şi-a câştigat banii de la Parlamentul României, dar despre cum şi-a îndeplinit îndatoririle, Institutul pentru Politici Publice informează astfel:

    Încă din anul 2006, Crin se află pe primul loc al absenteismului de la lucrările Parlamentului.
    În perioada 2006 – 2008 a participat la doar 15,6% din totalul şedinţelor
    În perioada 2008 – 2010 a fost prezent la 1,4% din şedinţe.
    În sesiunea sept – dec 2011 a înregistrat un record absolut: prezenţă “zero”.
    Nu a luat parte la niciuna dintre cele 218 şedinţe în care s-a dat vot final pentru adoptarea unor legi.

    Abia acest aspect poate fi socotit deosebit de grav şi cu atât mai mult cu cât Crin Antonescu oferă următoarea explicaţie, de-a dreptul halucinantă: “Niciodată nu a trebuit să fiu undeva şi… să lipsesc. Acolo unde a trebuit să fiu… am fost. Dorm cât vreau! E treaba mea” (Crin Antonescu – Antena 3, iulie 2012)

    Este cu siguranţă şi treaba noastră şi vă întreb ce s-ar alege de un stup de albine care ar fi condus nu de regină ci de un trântor? Dar de o ţară?

    Crin a fost şi vrea să fie în continuare “sinecurist”, să aibă o slujbă bine retribuită, care necesită muncă puţină sau chiar deloc. Nu se vrea un preşedinte responsabil, activ, jucător. El vrea doar “să ne reprezinte”, dar noi, noi românii dorim să fim astfel reprezentaţi?

    RăspundețiȘtergere
  52. Numai mergand cu totii la referendum vom putea schimba ceva

    RăspundețiȘtergere
  53. http://kingofromania.com/2012/07/17/why-the-coup-in-romania-is-happening-right-now/

    RăspundețiȘtergere
  54. Irina, te admir din toata inima pentru felul in care stii sa iti exprimi si sa iti sustii punctul de vedere. Nimanui nu ar trebui sa ii fie rusine sa isi sustina optiunea politica, iar acesta nu ar trebui sa fie un criteriu pentru a citi sau nu un blog.In privinta asta, familia mea e un exemplu: mama si tata au preferinte politice opuse (automat si ale mele sunt diferite de a unuia dintre ei), insa asta nu a fost niciodata motiv de cearta si dezbinare.

    RăspundețiȘtergere
  55. "There were four major
    referendums that Hitler conducted. The first was on Nov. 12,
    1933, in which the German people were called upon to ratify
    Hitler’s decision to withdraw from the Geneva Disarmament
    Conference and the League of Nations. Ninety-six percent of
    registered voters turned out to vote, and 95% of them ratified
    the withdrawal. It was even reported, that 2,154 of 2,242
    inmates at the Dachau concentration camp voted “yes” to
    withdrawal!
    The second referendum was held on Aug. 19, 1934,
    wherein the subject was the ratification of Hitler’s (illegal)
    usurpation of power, as Fu¨hrer/Chancellor, in the aftermath
    of President Hindenburg’s death. Ninety-five percent of the
    registered voters went to the polls, and 90% of them (over 38
    million people), voted “yes.” This, of course, was a radically
    different result than Hitler had achieved 18 months earlier,
    when, running against other parties, his Nazis received only
    17,077,180 votes, or 44% of the total votes cast. Hitler’s
    vastly higher vote was attributable, at least in significant part,
    to the fact that he was not running against any opposition, as
    his Nazis had been on March 5, 1933: A referendum does not
    mandate, require, or even necessarily allow for an organized
    political opposition—it simply requires a “yes or no” answer
    to a single question. That is why both Napoleon and Hitler
    were so enamored of them.
    The third plebiscite was held on March 29, 1936, for the
    purpose of ratifying Hitler’s military occupation of the Rhineland,
    which, according to the Treaty of Versailles, was to have
    remained demilitarized. Ninety-nine percent of registered
    voters went to the polls, and 98.8% voted “yes” to the occupation.
    The fourth plebiscite was held on April 10, 1938, in order
    to ratify Hitler’s Anschluss, or annexation of Austria. Over
    99% of registered voters voted “yes” on that question." - Referendum: Hitler’s
    ‘Democratic’ Weapon
    To Forge Dictatorship
    by Steve Douglas

    Am inceput acest comentariu cu un citat - e drept ceva cam lung si netradus- pentru ca vreau sa fac referire exact la situatie si nu la persoanele aflate pe pozitii opuse.
    Referendumul nu este solutia crizei in care ne aflam la acest moment. Este doar un mod de descarcare iluzorie a tensiunilor acumulate dupa alegerile din 2009 cand s-a constatat evident polarizarea societatii romanesti.
    De fapt - dupa cum se poate observa si din postarile de pe acest site, pe care nu mi le puteam inchipui atat de brutale - ne aflam deja in plin razboi civil ... doar ca in strada n-au aparut inca furcile, topoarele si coasele.
    De aceea, indiferent de rezultatul referendumului, frustrarea (fie de o parte, fie de cealalta) nu o sa dispara pana cand nu vor fi radiati din viata politica toti cei care au creat aceasta situatie. Un prim pas ar fi demisia (nu demiterea) presedintelui dar si modificarea Constitutiei in sensul aplicarii rezultatelor referendumului anterior, cel pentru modificarea structurii parlamentului, si aici atrag atentia, este unicul referendum de dupa 1989 validat (le exclud pe cele pt constitutie din 1991 si 2003)!
    Victor Ponta nu poate sa mai ramana premier din motive mai mult decat evidente legate de imaginea pe care o va avea in UE ... adica un fel de Adrian Severin al guvernului roman iar Crin Antonescu din cauza declaratiilor belicoase adresate liderilor, organismelor si institutiilor UE si co-participarea la puciul la limita legii organizat de USL.
    Deci va rog sa reflectati inainte de a vota/nu vota din "ratiuni" viscerale la calea pe care o alegem avand in vedere ca democratie reprezinta mai mult decat dictatura majoritatii.
    Si ca sugestie ar trebui sa ne punem fiecare cate un bookmark pentru aceasta pagina pe care sa-l revedem mai in iarna... cam prin ianuarie-februarie.

    Sa ne dea Dumnezeu gandul cel bun!

    RăspundețiȘtergere
  56. Exact asta a reusit Basescu sa faca: sa ne dezbine, sa ne invrajbeasca. Cum sa spui ca nu mai citesti un blog doar pentru ca ai opinii politice diferite? De ce nu v-ati oprit atunci cand Irina a publicat un articol referitor la familiile numeroase placute lui Dumnezeu sau cand ne-a povestit despre casatorie si bunele purtari intre soti, cu care sigur nu sunteti de acord mai ales ca cei din preajma presedintelui suspendat promoveaza obiceiuri si activitati nu tocmai crestine. Sau de ce n-ati luat atitudine cand s-a scris despre temele nesfarsite pentru copiii nostri, adica ma scuzati, despre reforma din invatamantul romanesc. Si DA vrem sa-l suspendam si pentru ca e un anticrestin. Nu inseamna ca suntem de acord cu ceilalti: daca Nastase a gresit, plateste acum, daca Ridzi a gresit, sa plateasca, la fel ceilalti, indiferent de culoarea politica.... Este un joc psihologic cu mintile noastre si mai ales cu cele ale celor care il sustin cu atata pasiune. Nu suntem impotriva lui(nici macar cu defectele fizice sau vicii nu avem ceva impotriva, desi Solomon in pildele sale 29 si 31 scrie ceva de luat in seama), dar suntem PRO DEMITERE. Irina te felicit pentru curaj si pentru munca deosebita pe care o faci. Si te voi citi si atunci cand opiniile noastre vor fii diferite.
    O mamica

    RăspundețiȘtergere
  57. Draga mea, vad ca postarea aceasta a avut mare "succes":))dar...mie mi-e dor de vechile postari! ce-ai mai facut frumos in ultima vreme? ai programul tare incarcat sau cum de n-am mai scris pe blog?
    Imbratisare!!

    RăspundețiȘtergere
  58. Sunt foarte dezamagita, Irina, de postarea ta. Ca si altii care au comentat aici, aveam obiceiul sa mai citesc din postarile tale dar daca iti murdaresti blogul cu politica, consider ca nu mai are rost. Numai bine!

    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  59. Nu stiu daca stiti ca se face la ora 22 o rugaciue pentru tara ( sau la ora la acre puteti):

    *În numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh, Amin !
    Prea Sfântă Treime, Părinte, Fiule şi Duhule Sfinte, certat-ai neamul acesta
    al nostru cu secetă, boli şi pierderea avuţiei naţionale. Au flămânzit
    copiii Tăi, Doamne, au pierit bătrânii de mustrarea Ta şi rodul grânelor şi
    al muncii noastre s-a uscat sau a putrezit prin mânia Ta. În multe feluri
    ai mustraţ Stăpâne, pe poporul Tău, pe tineri şi pe bătrâni, pe voinici şi
    pe copilandri, căci toţi am greşit înaintea Ta şi ne-am abătut, am călcat
    poruncile Tale şi de dreptatea Ta nu ne-am adus aminte. S-a umplut paharul
    răbdarii Tale şi răuţătile noastre s-au înmulţit mai mult decât grindina şi
    seceta cu care ne-ai cercat. Ca nişte fii rătăcitori ne-am îndepărtat de
    Tine, dar azi ne întoarcem asemenea Fiului risipitor şi strigăm către Tine
    din adâncul inimii noastre îndurerate: Dumnezeul părinţilor noştri, care ai
    trimis harul şi pacea Ta peste înaintaşii noştri şi precum în vremurile
    grele ale neamului nostru ai ridicat la nevoie bărbaţi vrednici care au luat
    pe umerii lor greutăţile poporului, aşa ridică şi acum un bărbat cu
    suflet mare, gata de orice sacrificiu prin care să se răscumpere
    păcatele poporului nostru înaintea Ta, Stăpâne.
    Dă-i harul Tău, pune în el virtuţile cereşti pe care le dai celor care
    te iubesc pe Tine şi dă-i binecuvântarea Bisericii Tale întemeiate pe
    sângele iubitului Tău Fiu.
    Fă-l pe dânsul fiu adevărat al Bisericii Ortodoxe, binecuvântat de
    ierarhi şi iubit de popor că, deplin luminat cu lumina cunoştinţei
    Tale să ducă neamul acesta al Tău, Doamne, pe drumul salvării din
    necazurile în care propriile păcate l-au scufundaţ spre soarele
    Dreptăţii, Răsăritul cel de Sus, Domnul şi Mântuitorul nostru Iisus Hristos.
    Sfântă Maică a lui Dumnezeu, ajută neamul şi ţara noastră! Toate
    puterile cereşti, apăraţi pământul ţării noastre de năvălirile
    vrăjmaşului văzut şi nevăzut. Toţi sfinţii, rugaţi-vă lui Dumnezeu
    pentru noi!*

    RăspundețiȘtergere
  60. A vandut flota compusa doar din 46 de nave de pescuit si 310 nave comerciale
    A adus populatia Romaniei la dezgust fata de ea insasi,toate catergoriile sociale si profesionale dupa cum arata comentariile de mai sus
    A inchis spitale si inca nu a terminat:mai vrea sa desfiinteze doar 100 000 de paturi
    A adus securitatea pe acelasi piedestal din anii trecuti
    Asteapta cu aceeasi ardoare ca pensionarii sa iasa din sistem pe cale naturala
    A inchis scoli spunand ca si asa scoala romaneasca scoate tampiti
    A taiat salariul medicului ce-mi trateaza copilul,invatatoarei ce m-il educa,pompierului ce-mi va stinge casa,politistului ce ar trebui sa ma vegheze ....pensionarului din casa!
    Desfiinteaza posturi cu sutele de mii ca dupa aceea sa spuna ca suntem un popor lenes sau de asistati!
    Avem TVA-ul cel mai mare din UE
    Codul Muncii nu este pentru cei ce muncesc ci facut pentru cei ce vor sa innrobeasca
    Are prea multe case iar noi nu suntem siguri ca reusim sa achitam macar una la batranete
    Este o persoana schimbatoare si am remarcat ca atunci cand spune un lucru gandeste de fapt opusul acelui lucru si deci devine din start un om in care nu te poti baza
    Toate cheile tarisoarei acesteia sunt in mana lui,am mai avut in trecut un conducator identic
    Da-sunt rujata!Uneori,dar sunt!Poate ochii nu-mi sunt cat cepele dar ma salveaza auzul!
    Da-sunt mamica ! Am impins si eu carutul,dar asta nu ma face asistata social!
    Este cel mai mitocan personaj din viata politica actuala si trecuta!
    Da-Am dreptul sa votez impotriva lui si nu pentru el!
    Si nu va faceti grija:nu ma duc la vot sa iasa Ponta sau Antonescu!Ma duc sa ma eliberez de fantoma de pe sticla si de la Cotroceni!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.