Pagini

sâmbătă, mai 11, 2024

Jurnalul saptamanii {19/52}

Hristos a inviat!Bine v-am regasit, sper ca ati avut parte de sarbatori cu bucurie alaturi de cei dragi!Va doresc un mai binecuvantat! n-am reusit sa postez planurile si intentiile pentru luna aceasta  dar, in esenta, imi doresc sa fiu mai atenta cu mine, mai organizata, si sa ajung la zi cu proiectele de lucru de mana.Sper ca si voi v-ati facut planurile deja 😊

PENTRU SAPTAMANA...

6-12 mai 2024

♥ VREMEA...

Saptamana asta a fost frig, innorat si ploios.Azi parca se arata putin soarele, dar e destul de rece.

♥ MA GANDESC ...

ca au trecut si sarbatorile de Pasti.A fost primul an in care nu am fost acasa, ne-au invitat niste prieteni la munte cateva zile.Intai am vrut sa refuz, parca nu imi era la indemana sa nu fim acasa de sarbatori, dar apoi mi-am amintit de o intentie pe care mi-am scris-o in jurnal acum ceva timp - sa facem sarbatorile de Pasti undeva la munte.Uite ca Universul conspira 😁.A fost foarte frumos, ne-am simtit foarte bine, ne-am odihnit.Acasa as fi fost presata , cu siguranta, sa fac mai multe pregatiri, m-as fi simtit stresata de tot ce mi-as fi dorit sa fac, dar asa am scapat de grijile din capul meu.Trebuie sa mai lucrez la perfectionismul asta care , de multe ori, ma impiedica sa fac lucruri sau sa ma bucur de viata.
Miercuri am inceput munca, copiii la scoala, a fost destul de aiurea.Ar fi trebuit sa lase vacanta copiilor pana luni, dar nu ne mai miram de nimic.

♥ CE MAI GATESC...

saptamana asta am mai avut una-alta de la Pasti, si pe langa am facut chestii usoare- salate cu ton, cartofi, cruditati.De luni vreau sa reintru la regim de viata sanatos - dieta antiinflamatorie - fara zahar, lactate si fainoase albe.Cat mai multe legume, fructe, cereale integrale, ca e sezonul potrivit😊

CE MAI MESTERESC/CREEZ..

cu greu m-am mobilizat si am scos niste sosete de prin dulap, am zis sa incep usor
😁, sa-mi reintru in mana cu ceva simplu, si parca mi-a revenit cheful de lucru, abia astept sa ma apuc serios de treaba, ca sa ajung la zi cu tot ce mi-am propus sa fac anul acesta .

♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU...

ca am urcat pe munte, am facut traseul pana la cascada Balea, a fost minunat.Eu am frica de inaltimi si cu ocazia asta mi-am depasit niste limite, fiindca a fost o parte a traseului mai abrupta.Imi era dor de munte, de padure, n-am mai fost de multa vreme.M-as bucura sa putem ajunge mai des la munte anul acesta.

♥ DIN BUCURIILE SAPTAMANII...

Mi-am cumparat cateva produse de ingrijire, mi le-a recomandat cineva, raportul calitate-pret fiind foarte bun.Nu am mai avut produse de la Elmiplant pana acum, e prima oara cand folosesc. Intradevar, sunt foarte placute pe piele, se absorb usor, lasa o senzatie de proaspat si de hidratare.

Primele capsuni, bio, abia culese, absolut delicioase

o pagina din bullet journal

♥ CITESC/ASCULT...

ascult

Somawise: Elibereaza-te de ganduri, reconecteaza-te cu corpul

libris.ro

Cartea este foarte buna, ne invata cum sa ne ascultam corpul si cum sa il pretuim.In mod inconstient am avut multa vreme ideea, indusa de tot felul de lecturi ascetice , ca trupul e ceva rau, care ne tine in loc sau chiar ne da inapoi de la cresterea spirituala.Nu pot sa spun cat de paguboasa a fost pentru mine aceasta conceptie, care de altfel cred ca e o proasta interpretare a Scripturii. Nu trupul e rau, ci excesele la care il supunem.Trupul e templul Duhului Sfant, e sacru, e sfant, prin intermediul lui ne bucuram de orice in lumea asta, inclusiv de relatia cu Dumnezeu, de aceea e bine sa-l ingrijim si sa invatam sa-l ascultam.
O sa revin cu idei din carte pe care intentionez sa le pun in practica.

♥ FILME/SERIALE...

Nu imi amintesc daca am scris despre filmul acesta, Soul, l-am vazut pe Disney, si azi cred ca o sa-l revad, fiindca mi-a placut foarte mult.Ne reaminteste ca viata trebuie traita, pur si simplu, ca suntem aici pentru ne bucura de lucrurile simple, in primul rand.

Watch Soul | Disney+

ABIA ASTEPT SA ...

mai plantez cate ceva prin ghivece.Am primit niste suculente si trebuie sa le gasesc un loc.Ma gandesc sa mai cumpar niste cactusi, vad ca le merge bine in climatul asta arid de sud .
Trebuie sa intru si in gradina, cu ploile abundente din ultima vreme curtea s-a transformat in jungla.

PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ...

sa termin cu organizatul cartilor
sa fac ordine in curte si in magazie
sa fac ordine la firele de tricotat

UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...

♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE...

din gradinuta gazdelor

pe drumuri de munte

de suflet

Inchei aici, va urez un sfarsit de saptamana placut, in care sa va bucurati de fiecare clipa !