luni, decembrie 31, 2018

Cuvantul anului 2019


E al SASEALEA an de cand am inceput sa imi aleg cuvantul anului si pot sa spun ca, cel putin pentru mine, e un obicei foarte folositor. De multe ori, de-a lungul anilor care au trecut, am revenit la cuvantul ales,  pentru a-mi recapata directia si viziunea.
Cuvantul meu pentru 2018 a fost ,,pasiune,, si cand l-am ales am avut in minte ideea de a pune suflet si a ma implica total in tot ceea ce fac. Tragand linie pot spune ca da, am pus pasiune in tot ce mi-am propus in 2018 si am avut foarte multe reusite.Am si muncit foarte mult - e foarte adevarata vorba care spune ca nu exista lift catre succes, trebuie sa urci pe scari  )).
Cuvantul ales pentru 2019 este A PROSPERA. 



Conform DEX

A PROSPERÁ, prospér, vb. I. Intranz. A se afla sau a se dezvolta în condiții fericite, favorabile; a înflori, a progresa. [Prez. ind. și: prosperez] – Din fr. prospérer.; a propăși căruia îi merge bine; înfloritor

Legat de cuvantul anului mi-am ales si versetul anului - urarea Sf. Apostol Ioan catre ucenicul sau Gaiu
 ,, Iubitule, mă rog să ai spor (sa prosperi- nota mea) în toate şi să mergi bine cu sănătatea, precum bine mergi cu sufletul. ,,
3 Ioan 2

Prosperitatea tine foarte mult de noi - aducem prosperitatea in vietile noastre prin modul in care gandim si prin modul in care actionam.In 2019 mi-am propus sa prosper in toate domeniile vietii mele ( sufletesc, familial, fizic, material), facand in acest sens tot ceea ce tine de mine- adica alegeri bune, pozitive, corecte.
Prosperitatea tine foarte mult si de Dumnezeu, fiindca avem nevoie de ajutorul Lui pentru a spori in toate.

Tu ce cuvant ti-ai ales pentru 2019?
Scrie despre el pe blogul tau si lasa linkul in colectia deschisa pana pe 31 ianuarie, sau lasa un gand la comentarii.
(Daca n-ai ales nici un cuvant inca, ai aici un mic ghid.)





4 comentarii:

  1. Cuvântul anului dupa cum.am scris si pe facebook este putere si curaj , sa fiu puternică pt a putea face fata tuturor încercărilor care vin si curaj sa pășesc cu , curaj în a îndeplini tot ceea ce mi am propus pt 2019 si anume sa ma ocup de crosetat mai mult pt ca face parte din terapia mea de zi cu zi si de studiu biblic mai profund decât anul ce a trecut . Fiți binecuvantati scumpilor 😘🤗!

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina, mă bucur să pot intra din nou aici la tine și să las și un link. La mulți ani cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani, Irina! Sa dea Bunul Dumnezeu, să ai prosperitate in toate cele de folos . Cred ca eu aș vrea ca anul 2019 să il intampin cu Incredere. Asta e ceea ce imi doresc pentru 2019.Incredere in Dumnezeu și restul sa vina de la sine. Caci m am simtit zbuciumată anul asta, chiar daca a fost un an bun! Te îmbrățișez! Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine "Daruire" in tot ceea ce fac...Sa ne ajute Domnul im toate! La multi si binecuvantati ani! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.