marți, martie 16, 2010

Despre magazinele on-line

credit imagine


De când am copiii disponibilitatea și posibilitatea mea de a umbla prin magazine a dispărut. E cam greu să faci cumpărături în liniște când ai mai mult decât un copil mic cu tine :)). Așa că am apelat din ce în ce mai des la magazinele virtuale - stau frumos acasă, și în timp ce copiii se joacă pot căuta în liniște obiectul care mă interesează. Mă uit pe îndelete, compar prețuri, aleg, dau comanda și nu trebuie decît să merg la poștă să iau pachetul. Nu mai cheltui timp, efort și nervi ca să umblu prin tot orașul căutînd ce doresc. Ce cumpăr de obicei on-line : cărți, reviste, cd-uri, cadouri, jucării ,materiale pentru pasiunile mele și aparate electrocasnice.
Ce așteptări am de la un magazin on- line? Să fie clar, cu categoriile vizibile, obiectele să aibă fotografii clare și să fie descrise în amănunt. În caz că mi se cere să mă înregistrez vreau ca acest lucru să nu îmi ia mult timp și să fie simplu de făcut. Modalitățile de livrare și de plată să fie expuse clar și detaliat. Să primesc confirmarea comenzii și anunț cînd comanda a fost expediată. Să se livreze în timpul precizat pe site.

Voi apelați des la comerțul on-line?Ce așteptări aveți de la un magazin virtual?

Irina

4 comentarii:

  1. Am cumparat si eu on line si nu am fost dezamagita desi prefer mersul in magazine. E drept, eu am noroc sa am cu cine lasa prichindelul ca sa pot avea cateva momente de liniste in timp ce aleg una alta. Imi place sa cumpar mai ales carti online.

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina şi eu prefer mai mult să fac cumpărături în oraş. Că am un bărbat f. răbdător şi nu se plictiseşte deloc prin magazine. :)))

    Dar cumpăr şi de pe net deşi doar 2 categorii de produse: cărţi (sunt f. multe anticariate cu preţuri excelente la cărţi). Chiar sâmbătă ne-au venit în jur de 30 de cărţi, numai la 150 RON. :)
    Şi a 2-a categorie: anumite produse cosmetice eco care nu se găsesc prin magazinele din oraş.

    Acum ce pretenţii am eu: neaparat să fie livrate prin curier acasă (nu avem buletin de Buc. şi nu putem comanda prin poştă), să fie modalitatea de înscriere simplă, poze atrăgătoare şi clare şi descriere amănunţită a produselor (dacă e vb. de cosmetice).

    Am păţit-o o singură dată: mi-au încurcat o parte din cosmeticele comandate şi nici nu au fost de calitate. Dar nici n-am mai comandat de la firma respectivă. :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac cumparaturile online. Intr-o vreme imi cumparam si haine, imi veneau ca turnate...dar in ultima vreme vad ca tot gresite mi le-au trimis , asa ca voi reveni la varianta clasica, dar doar pentru haine. In rest cumpar carti, sunt mult mai multe titluri pe internet.Mi-am luat si 4 icoane de pe internet. Iar abonamentul la Apostolant in Tara Fagarasului tot pe internet l-am facut.
    Aaaa...si lap topul meu cel roz tot de pe net il am :D

    RăspundețiȘtergere
  4. My kids are older,so shopping isn't a difficult task anymore, but I agree, I like easy to navigate sites, many views of an item (particularly clothing), reasonable shipping costs, and a generous return policy if I need to use it.

    Hope all is well

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.