duminică, aprilie 28, 2013

Inainte de a da click...

Nu-mi dau seama cand trec zilele - in ultima vreme am deschis calculatorul mult mai putin fata de altadata. Mi-am sters contul personal de facebook, imi verific mailul mai rar, citesc mai putine bloguri...Ma simt mai linistita si mai calma asa, 'deconectata' :)).
Astazi, rasfoind blogurile mele preferate, am gasit  aici printabilul de mai jos si  intentionez sa-mi fac un poster motivational, pe care sa-l pun deasupra biroului, ca sa-mi amintesc lucrurile importante pe care le am de facut inainte de a da click :


Inainte de a da click :
  • deschide usa sau fereastra si priveste afara 5 minute
  • roaga-te pentru cineva asa cum ti-ar place ca cineva sa se roage pentru tine
  • fa un exercitiu de fericire :  zambeste de 10 ori si canta un imn de lauda
  • fixeaza timerul- obtine maximul din orice oportunitate
  • da cuiva o imbratisare
  • suna sau vorbeste cu cineva suficient cat sa ajungi la partea amuzanta
  •  citeste 10 versete din Scriptura si stai linistita suficient cat sa meditezi la ele
  • scrie chiar acum trei lucruri pentru care esti recunoscatoare
  • fa curatenie intr-un loc timp de 5 minute, cat poti de repede
  • spune Tatal nostru - rar si cu glas tare
Afara e o vreme splendida...si ma duc sa admir cerul senin si liliacul in floare, apoi o sa trec la urmatorul punct de pe lista :)...

25 de comentarii:

dulceameacasa spunea...

Ma bucur ca revii cu cate ceva nou si folositor. Nu am reusit sa-ti spun "La multi ani" de Sf. Irina, dar iti spun acum si-ti doresc sa obtii maximum din orice oportunitate! Imbratisari multe si calde!

@irina_sweet_home spunea...

multumesc...ma stradui sa fie asa :)Te imbratisez si eu!

Simeona spunea...

Multumesc pentru traducere. Buna ideea cu posterul - cel de aici este tare bine realizat.
Sa fii binecuvantata in decizia ta de a te ancora in realitate - sa fie un bun inceput pentru tine si un exemplu pentru noi.
Spor in toate cele bune!

corina spunea...

Buna Irina, ma bucur ca sunteti bine!
De la intai intru si eu zece zile in vacanta si mi-am propus o schimbare radicala in fam.mea.
Vreau sa pun punctul pe i si sa fiu o mama model! :)) sper sa reusesc!

Gianina spunea...

Acum am inteles de ce nu mi-ai raspuns pe FB,ca am vrut sa-ti trimit crini dar n-am avut unde...sa ai zile senine!

Pepi Mustateanu spunea...

Altfel spus sa traim in armonie cu noi, cu Dumnezeu si cu viata !

Anonim spunea...

Buna decizia ta .Sa ai un paste fericit.

Anonim spunea...

Ei, Irina, gând la gând... Chiar voiam să-ţi pomenesc de acest poster. Eu l-am pictat. Adică mi-am făcut propria mea versiune, pictată pe lemn, care acum stă pe peretele din spatele calculatorului. Aşa mă asigur că o VĂD, pentru că am de gând să aplic ce scrie pe ea... :-) Ţi-aş arăta pictura dacă aş şti cum s-o postez aici...

Brînduşa

Ingrid spunea...

E o placere sa intru pe blogul tau si sa mai gasesc ceva nou, frumos si folositor! Adevarul este ca sunt niste zile minunate si e pacat sa le petrecem in fata calculatorului.

Zile frumoase sa ai!

Anonim spunea...

Buna Irina, te intelegem perfect, dar cu toate astea, postarile tale ne sunt de mare folos... Macar la 2 saptamani poate reusesti sa mai postezi cate ceva si sa ne mobilizezi sa mai schimbam cate ceva in bine in vietile noastre! Doamne ajuta, Sinziana

Mimi spunea...

Wonderful list indeed. One of the things I've really noticed with the lateness of Pascha is how springy everything is, and how that intertwines with our joy!

Ioana Baciu spunea...

buna Irina, sunt de aceeasi parere cu Sanziana, mai scrieeeeeeeee, te rugam..

nicu spunea...

am vazut de curind un articol pe o tema asemanatoare dar cu concluzie la polul opus: http://www.theverge.com/2013/5/1/4279674/im-still-here-back-online-after-a-year-without-the-internet

Anonim spunea...

Hristos a inviat!

Anonim spunea...

Eu sunt un pic dezamagita. Am intrat de mai multe ori sa vad daca ai revenit si acum chiar eram incantata, dar cand am vazut postarea, mi-a fugit zambetul dupa fata. Nu sunt sigura ca am inteles mesajul, dar daca asta este decizia ta, eu o respect. Era un blog cald, frumos, cu lucruri interesante de care am tinut cont si am incercat sa le aplic in viata mea. Erau postari cu imagini frumoase pe care atunci cand le vedeam imi spuneam "vreau si eu sa fac din casa mea o casa calda ca a Irinei, vreau si eu sa incerc sa ma bucur de lucruri marunte asa cum se bucura Irina!". Si chiar asta fac. Imi placeau imaginile tale cu lucrurile crosetate, cu florile din balcon si dupa masa, simteam atmosfera calda crosetand alaturi de o cana cu ceai, ciocolata calda sau cafea etc. Unde sunt?! Am inteles ca ai renuntat la televizor. Acum vrei sa renunti si la calculator?! Eu, atunci cand am un mar stricat pe jumatate, curat partea stricata si restul o mananc. Poate ca si televizorul si compul fac rau, dar nu si atunci cand te ajuti de ele si le folosesti doar partea buna, partea ajutatoare. Eu sunt de-a dreptul trista ca tu nu ne vei mai incanta cu acele postari minunate. Erai mai plina de viata, imi inspirai mai multa putere de a ma bucura de lucrurile marunte ale vietii, imi dadeai idei etc. Imi aminteam trucurile tale despre cum sa-ti ingrijesti caminul si familia. Sotul meu s-a obisnuit cu mine si imi spune de multe ori seara dupa masa: "-Lasa ca spal eu vasele acum ca sa nu te indispuna chiuveta plina cu vase maine dimineata!" Cum vrei tu..... O zi minunata sa ai alaturi de cei dragi! Alina-Galati

adriana spunea...

HRISTOS A INVIAT!

Ghindaa spunea...

Nu zic că nu e bună ideea.Dar tot ce este enumerat acolo deja mi-ar lua o oră...şi gata fuga la şcoala fetii cu maşina, apoi la servici.Şi uite aşa trece mai mult de jumătate de zi şi pe net mai intru seara dacă nu se ivesc 135 de trebuiri mai importante de făcut.

@irina_sweet_home spunea...

nu am renuntat la calculator, sunt in zona :).Trimite-mi mailul tau si o sa-ti dau amanunte.

@irina_sweet_home spunea...

poti s-o pui pe fb

RamonaM spunea...

Ne e dor de Irina.!!!

Ioana Baciu spunea...

Subscriu la ce a spus Alina din Galati!:((

Anonim spunea...

De ce nu vreti sa ne mai incantati cu postarile d-voastra? Mihaela

Anonim spunea...

Buna Irina,
nu o sa mai scrii pe acest blog? Tot intru in speranta ca voi mai gasit ceva postat...
Alina

Mediator Bucuresti spunea...

Dragut !

@irina_sweet_home spunea...

Am revenit...sper ca in forta :)