vineri, februarie 28, 2014

Mozaicul lunii februarie

Sper ca n-ati uitat de mozaicul lunii !
Sa povestim cum a fost luna februarie pentru 
 noi, in cateva imagini si cuvinte...
 

Bine v-am regasit la sfarsit de februarie!Sper ca ati avut o luna frumoasa si productiva.
 Facand o mica retrospectiva, sunt multumita de tot ce am realizat in luna care a trecut. In primul rand sunt super-extra- incantata ca am invatat sa tricotez sosete!Am terminat o pereche, dar n-am avut timp sa le fac fotografii- urmeaza :). Apoi am realizat primul meu tutorial crosetat. Aproape am terminat fata de perna, dar la ghirlanda de inimioare n-am mai avut timp sa lucrez.As vrea sa finalizez ambele proiecte zilele acestea, ca deja am alte proiecte in plan. 
Desi luna a inceput cu zapada, s-a sfarsit cu ghiocei...si astept cu nerabdare soarele! :)
Voi cum ati petrecut luna februarie?


   
   
 
 

3 comentarii:

  1. Ghiocelul

    Din clăbucii de zăpadă,
    Un ghiocel bucuros
    Scoţând capul spre lumină,
    Se laudă copilăros:

    - Uite aşa, cât sunt de mic,
    Într-un picior mă ridic,
    Mă lupt cu zăpada rece,
    Nici o floare nu mă întrece,

    Sunt un mărţişor râvnit,
    Primăverii,
    Poarta florilor deschid.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos mozaic .. .şi mai mult gustos!!!
    să fii iubită!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e curcubeul de culori intre cei doi poli albi: zapada si ghioceii :)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.