duminică, decembrie 20, 2020

Jurnalul saptamanii

A treia saptamana de Advent...


 ♥ PENTRU SAPTAMANA

  • 14-20 decembrie  2020

 ♥ VREMEA...

  •  a fost calda, nici macar noaptea nu a coborat sub zero.Dar mereu innorat si din cand in cand a mai dat cate o ploicica

 ♥ MA GANDESC ...

  •  ar fi frumos sa ninga de Craciun si de Anul Nou
  • vreau sa-mi cumpar ceva dragut de imbracat pentru sarbatori.Anul acesta nu prea mi-am batut capul cu hainele, avand in vedere ca am lucrat de acasa
  •  intentionez sa reiau bullet jurnalul in forma lui clasica. In sfarsit am gasit o agenda care sa fie cum imi doresc, dupa ce Moleskine dotted - de care am fost foarte multumita - a disparut din magazine

 ♥ SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU..

  • rugaciunile la care mi-a raspuns Dumnezeu

 ♥ UNUL DIN LUCRURILE CARE M-A BUCURAT...

  •  diminetile liniste



  • parintele, care a venit sa ne vesteasca apropierea Nasterii Domnului

 
♥ CE MAI MESTERESC/CREEZ.. 

  •  saptamana asta n-am lucrat nimic


♥ PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE...

  • cumparaturi pentru Craciun
  • pregatiri 
  • Craciunul!!

 ♥ UN CITAT PREFERAT...


 
♥ O FOTOGRAFIE/MAI MULTE DE SAPTAMANA ACEASTA...

  •  lapte de cocos, facut cu aparatul Biovita. O achizitie de care sunt foarte multumita, il folosesc aproape zilnic ca sa fac lapte vegetal, supe-crema sau smoothie

  • mic dejun sanatos - cereale de ovaz cu lapte vegetal, unt de cocos, fructe, fulgi de migdale si miere

  • agenda pentru 2021 - o sa va arat in alta postare cum am completat-o :)

  • zambilele au inflorit si miros minunat


  • cuvantul anului 2020, dar si al sarbatorilor care urmeaza


 Va doresc o saptamana minunata si multumesc pentru vizita!

 !Iti mulțumesc ca vizitezi Dulce Casa!Daca ti-a placut acest articol poti il poti impartasi altora folosind butoanele de mai jos :). Deasemenea, poti vizita si aprecia pagina de Facebook sau pe cea de Instagram a blogului.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.