duminică, ianuarie 01, 2023

1/365 {2023}

  

Prima postare din #blog365 (mai multe detalii aici ) , si din 365 de promisiuni tricotate :).

Azi prima zi dupa Revelion, prima zi a noului an :). A fost  duminica, asa ca n-am facut mare lucru, decat sa ne odihnim.Vremea de afara a fost foarte calda, aproape 16 grade  in Bucuresti.

Am vrut sa ies la o plimbare dupa masa, dar sincer mi-a fost lene 🤦‍♀️.Am citit ceva, am inceput noul meu bujo din 2023, am facut cateva fotografii :), am vizitat blogurile mele indragite si instagramul :), am mai facut un pic de ordine prin casa si am pus/trans masa de pranz, si uite ca se duce ziua.





Anul asta ma gandesc ca as vrea sa actionez mai putin impulsionata de emotii si mai mult de ratiune si vointa.Emotiile nu sunt intotdeauna un sfetnic si un prieten bun, desi se pune mare accent pe ele in ultima vreme.

As vrea atatea sa fac, dar ziua e scurta si trebuie sa imi aleg cu intelepciune prioritatile. N-as vrea sa treaca si anul acesta mereu pe repede inainte.



10 comentarii:

  1. Asta a fost și impresia mea, că a trecut prea repede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, chiar ma uitam in bujo-ul pe 2022, parca nici mare lucru n-am facut, habar n-an cum s-au dus zilele

      Ștergere
  2. Frumoasa postare! Imi plac zambilele si pisica! Imi place ideea unei postari zilnice! Un an minunata sa ai pe care sa il savurezi clipa cu clipa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Corina!mi-a placut ca anul trecut tu ai scris mai des, am urmarit cu drag.

      Ștergere
  3. Mă bucur mult,scrieți așa frumos de firesc!
    A fost o zi de tihnă...parca a fugit🤭dar m.am gîndit cum sa fac:o agenda zilnica?sau pur și simplu o rubrica zilnica pe fb?
    Treabă cu agenda a fost dar nu am fost consecventa ...probabil va fi pe fb.telegrafic uneori,atît să înțeleg poate doar eu!la mine cu scrisul mai greu...pun baza pe interacțiune verbala...urmează să mă hotărăsc...;
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc!sigur, puteti face pe fb, pe instagram, intr-un carnetel - cum va e mai comod.Daca va fi online, sa imi dati si mie linkul :)

      Ștergere
  4. Suntem ființe emoționale. Ce să facem?! Învățăm și încercăm să ne autoreglăm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa este, emotiile isi au utilitatea lor.La mine problema e ca uneori astept inti emotiile ca sa fac ceva, ceea ce nu e foarte productiv.Trebuie sa-mi lucrez mai mult vointa.

      Ștergere
  5. nici noi nu am avut chef de plimbare ieri deși așa plănuisem dimineață. Am petrecut o zi liniștită și relaxantă pe lângă casă.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.