luni, iulie 13, 2009

Placinta cu visine

Invat. Sau cel putin incerc. Pe 15 am examen de titularizare. Cartile au coperti de culoarea visinilor din placinta si din compot :).




Reteta o gasiti aici -in loc de caise am pus visine.


Daca sunteti mari amatori de visine si de cirese va recomand sa va achizitionati un aparat de scos samburi. Eu am ceva de genul asta produs de Fackelmann. Acum l-am folosit prima data, desi il am de vreun an, si am fost super-incantata. In 10 minute am curatat 2 kg de visine fara sa ma chinui cu scobitoarea sau alte metode asemanatoare :)). Pentru cei care sunt amatori de dulceturi din fructele sus-amintite aparatul asta e o mina de aur :).
Daca va intrebati cum functioneaza- se apasa pe manerul alb si se "composteaza" visina- fructul cade in castronel, iar samburele in "rezervor".


aparat-scos-samburi



Irina

18 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Placinta arata minunat! Aparatul ma intereseaza si pe mine, de unde l-ai cumparat? Auzisem ca e rapid, dar chiar 2 kg in 10 minute, wow, spectaculos!
    Bafta multa la examen! Te admir, gravi, si cu doi copii, sa mai inveti si pentru un examen, gasesti timp si de gatit, nu mai zic, jos palaria!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, jos palaria! Mult succes la examen! Am sters comentariul initial, te intrebasem de unde ai luat aparatul pentru samburi. De multa vreme caut si eu unul.

    RăspundețiȘtergere
  4. SUPER prajii mmm..tare buna usoara de preparat si tare dulce..am facut si eu reteta asta mai demult
    pupici dulci!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. aparatul mi l-a adus cineva din Elvetia, dar cred ca se gasesc si la noi

    multumesc pentru urari, n-am prea avut asa mult timp de invatat, dar cine stie, poate imi ajuta Dumnezeu :)

    Kity, asa e, se face imediat si e foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  6. immm ce pofta mi-ai facut! Dar ...ne abtinem ne abtinem :)) macar 2 saptamani :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Mult spor la invatat sa iti dea Domnul!
    Am ceva vesti, da un semn cand esti pe mess :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Yum. I was just telling my husband that I'd love to make cherry jam, but the idea of pitting all those cherries makes me cry. Good solution

    Enjoy the fresh cherries!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma alatur si eu comentariilor de mai sus legat de laude...da, esti fenomenala cum iti faci timp pentru toate! Doamne ajuta la examenul de maine! Masinaria de scos samburi mi se pare foarte utila si mai ales poti lucra fara sa te murdaresti ori sa stropesti toata bucataria cu sucul de la visine. Eu am un compostor manual din inox, e bun, insa nu ai vrea sa stii cum sunt pe maini dupa ce lucrez cu el...

    RăspundețiȘtergere
  10. eh, Amalia, nu sunt fenomenala deloc, din contra...zilele astea a venit soacra mea sa ma ajute un pic cu casa si copiii, altfel nu cred ca reuseam sa citesc ceva. Fenomenala e o prietena de-a mea, care invata noaptea, dupa ce culca copilul, asta dupa ce toata ziua roboteste prin casa. Din pacate eu nu sunt in stare de asa performante, seara ma simt terminata, necum sa stau la lampita sa invat :((

    RăspundețiȘtergere
  11. După zâmbet urmează...lacrimi...Te aştept cu drag pe tine şi pe cititorii tăi cu un răspuns la o nouă provocare pe Psalmdedor la întrebarea ,,Ce sunt lacrimile? ( Care este rostul lor? ) aici.
    Îţi doresc doar lacrimi de fericire! :)


    Ador prăjiturile cu fructe!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Irina asa am fost si eu in acesti 4 ani de facultate (ehh, am facut-o si eu la batranete...dar niciodata nu e prea tarziu nu?). Pana in anul 3 am lucrat si am facut la cursuri de zi facultatea. Stateam in sesiune pana la 2 dimineata, ma culcam pana la 5 si invatam iar, apoi mergeam la munca. Dupa masa eram acasa pe baricade, cu 3 barbati am ce lucra. Noroc ca ma ajutau si ei. Oricum eram zombi nu alta, dar a trecut. Lasa ca va trece si examenul de maine, important e sa nu ai emotii si sa iti pui nadejdea in Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata delicios prajitura! Sanatate lui bebe si succes la examen.

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamne ajuta la examen!...m-ai dat gata cu aparatul...nu am vazut pe nicaieri...eu ma chinui cu clasicul cleste de scos samburi...am facut si bataturi...de o sapt cumpar visine pt prajitura si renunt la curatat. asa ca azi am luat caise...poate reusesc sa o fac

    RăspundețiȘtergere
  15. Am facut-o azi cu visine si caise, dar am folosit 6 oua(atatea am avut) pastrand proportia dintre ingrediente, e deosebit de gustoasa. Multumesc. Succes maine!

    RăspundețiȘtergere
  16. Delicioasa prajitura! Aparatul mi se pare profi :-)
    Spor la invatat! Si mult succes la examen!

    RăspundețiȘtergere
  17. am facut si eu cu caise pana la urma...am avut emotii pentru ca mi s-a parut ca este putin aluat...finalul a fost insa perfect...a crescut mult si a fost ft buna

    RăspundețiȘtergere
  18. Irina, cum a fost la examen?! N-am stiut ca si tu dai :)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.