joi, martie 11, 2021

Momente zilnice (ziua 70/365)

   

JOI, 11.03.2021

Ieri, in jurul pranzului a inceput usor sa ninga, apoi tot mai tare, si seara deja ningea zdravan, era viscol de-a binelea :)).Dimineata totul era acoperit cu un strat gros si pufos de nea :)).Care o sa se topeasca in cateva zile, cu siguranta. Pana atunci...doar cu gandul la verde... :)

Am lucrat un patratel la paturica si am colorat cateva frunzulite in timp ce ascultam conferinta parintelui Sorin Mihalache : ,,Esti ceea ce traiesti". O prietena mi-a spus ca parintele a scris o carte, nu stiam, asa ca am cautat-o si  am comandat-o, sunt chiar nerabdatoare sa o citesc. Imi place foarte mult cum explica conceptele de neuropsihologie si felul in care acestea se aplica la viata noastra, in general, si la viata crestina, in particular.

Esti ceea ce traiesti: Cateva date recente din neurostiinte si experientele duhovnicesti ale Filocaliei - Diacon Adrian Sorin Mihalache (editia a II-a)

In rest n-am facut mare lucru: serviciu, mancare, un pic de curatenie si prin casa cu copiii.Imi plac lucrurile monotone din viata mea. Chiar spunea parintele ca oferta de trairi si de experiente pe care ne-o ofera  societatea de astazi nu sunt formatoare, daca nu ne facem timp sa reflectam asupra lor, deci un pic de monotonie in viata nu strica, din contra :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.