luni, ianuarie 16, 2023

Bucurii de ianuarie 2023 - saptamana 2


 

 si ziua 16/365

 

9-15 ianuarie 2023

Prima postare la Bucuriile de ianuarie pe anul acesta.

Nu am inceput anul prea vesel dar ce sa facem, si durerile si tristetea fac parte din viata si prin toate trecand, ii multumim lui Dumnezeu.

Am avut o saptamana foarte incarcata, atat din punct de vedere emotional, cat si din punct de vedere fizic.

Spre sfarsit am incercat sa ma odihnesc si sa ma pregatesc pentru saptamana urmatoare, cand am reintrat  in program normal. 

 Coltisorul meu confortabil 

...anul acesta este pe un fotoliu comod de la ikea.E asezat langa fereastra si langa calorifer, asa ca am si lumina, si caldura :)


Un proiect creativ

Lucrez la paturica din mitered square, am ramas un pic in urma cu patratelele, dar e ok, recuperez, fiindca sunt micute :). 


Tratatia saptamanii

A fost o ciorbita de fasole absolut delicioasa :), pe care am facut-o intr-o zi la graba, din mix de legume pentru ciorba si fasole fiarta si pusa de mine la congelator.

Plante/flori si Lumini si luminite

le pun impreuna fiindca sunt pe acelasi raft :). Florile mele preferate in sezon sunt zambilele, unde le vad mi se leaga de mana imediat.Saptamana aceasta am una alba, minunat inflorita 

 Grija de sine

un sapunel natural cu lapte de capra, primit cadou de la o prietena draga  si hidratare din plin :).


Rugaciune/Recunostinta/Meditatie/Jurnal

 
Bucura-te de lucrurile mici, fiindca intr-o zi te vei uita in urma si iti vei da seama ca acelea au fost lucrurile mari.
 
Robert Brault
 
 Sper ca v-a facut placere sa fiti alaturi de mine si in aceasta  saptamana a provocarii.Daca ati scris un articol pe blog puteti lasa linkul in comentarii, sau ne puteti impartasi gandurile si fotografiile voastre pe instagram sau pe facebook, folosind hastagul #bucuriideianuarie .
 

 
 
 

11 comentarii:

  1. Doamne ajuta! Imi place raftul cu flori și luminițe iar coltul cald și luminos mi se pare foarte confortabil. Chiar am zărit niște fire lângă el. O saptămână liniștită să ai! Sunteți in gandurile si rugăciunile noastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place mult aici la tine!tot!
    Da timp sa fie pt.toate!
    Un gînd bun aleargă spre tine OM frumos!🌺

    RăspundețiȘtergere
  3. IRINA DRAGA...nu ne dai un tutorial la patratele ? As intra si eu in ,,jocul ,, asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu m-am blocat la ciorba de fasole. Exista undeva o reteta? (se poate pune si carne in ea, nu?)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur, cu niste afumatura merge ca unsa :)).Fara carne o fac asa : calesc doua cepe taiate marunt si legumele - folosesc mix de radacinoase sau mix pentru ciorba de fasole de la Edenia (are morcov, albitura si fasole boabe).Adaug apa fierbinte, sare, si dupa ce a fiert cam pe jumatate adaug fasole alba fiarta, din conserva sau facuta in casa - eu pun la congelator de obicei, si mai adaug o lingura - doua de bulion sau rosii tocate.Se fierbe pana fasolea esfaramata si arata ca o supa crema, adaug cimbru si patrunjel verde tocat.Cand o fac cu afumatura, intai calesc afumatura taiata bucatele, apoi adaug restul.Nu stiu sa spun cantitati, eu o fac cam din ochi

      Ștergere
    2. Sarut-mana! M-as baga sa incerc si eu, doar sa prind un moment prielnic sa vad ce radacini avem prin frigider (fasole si bulion mereu avem, conserve). Pare nivel sarmale, deci zic ca pot.

      Ștergere
    3. da, e beginner level :).Sa aveti pofta!eu o fac la oala sub presiune si e gata foarte repede

      Ștergere
  5. Ce frumoasa postare! Am si eu lumanarea aceea la birou. Imi plac flacarile... vii. Imi poti spune cum unesti patratelele? Sunt atatea tutoriale! M-am pierdut in ele si parca niciunul nu mi-a placut. La tine pare simplu. :D Banuiesc ca nu lecosi, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, nu le cos, ridic ochiuri intre ele.O sa fac un tutorial zilele astea, ca tot e liber :)

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.