duminică, ianuarie 15, 2023

15/365

 


Nu cred ca am mai scris postari de pe telefon, dar e destul de tarziu si nu mai deschid calculatorul :).Ieri nu am scris nimic fiindca m- am simtit foarte obosita- dimineata  am  fost plecati cu diverse treburi, apoi am ajuns acasa , am facut mancare si curatenie, si apoi toata ziua am  motait in  pat, cu un ochi la unul din serialele mele preferate - Familia Heck. Nu am tricotat, nu am citit, nu am facut nimic altceva, fiindca pur si simplu nu m- am simtit in stare.

Azi  am fost mai energica, dupa pranz am facut un pic de ordine si m- am bucurat de coltisorul meu preferat, tricotand cateva patratele 😊 si citind.Maine o sa scriu postarea cu bucurii de ianuarie, azi nu am mai avut timp.

 As incarca si niste poze, dar nu stiu cum, asa ca le puteti vedea pe insta 😁.

Fiindca e tarziu, va urez noapte buna, si  sa ne auzim maine cu bine, cu voia lui Dumnezeu 😊.


Cu drag, Irina

8 comentarii:

  1. Eu numai de pe telefon scriu, de foarte mult timp. Așa m-am obișnuit încât nici nu mai deschid tableta. O săptămână ușoară! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu de pe telefon scriu, îmi este mai simplu asa, am acces si la poze :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu scriu de pe telefon, o vreme nu puteam nici să moderez comentariile de pe telefon, am reușit cumva să conectez contul dar nu știu dacă aș mai reuși a doua oară.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Irina, te urmaresc de ceva vreme, imi plac foarte mult postarile tale, le derulez la munca la prima ora pana sa ma apuc de treaba. Cum te pot gasi pe Insta? :) Pe facebook sunt deja "client fidel" :) Oana

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, I don't think I'd have the patience to post from my phone. Good for you! Hope you're having a great week so far.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.