luni, ianuarie 02, 2023

2/365 {2023}


 


Ziua 2 din #blog365 (mai multe detalii aici ) , si din 365 de promisiuni tricotate :).

Luni, inca sunt in concediu si, cu toate ca ieri ma gandeam ca azi o sa fac ceva treaba prin casa, nu am facut.Incerc sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu e nimic daca nu e totul perfect ordonat, pus la loc si/sau lustruit si adevarul este ca mi-e greu.Sunt obisnuita sa fac curat intruna, imi place sa miroase a proaspat si a spalat, dar totusi nu imi doresc sa-mi consum tot timpul pe curatenie , asa ca incerc (cu greu) sa ma abtin.Am strans totusi niste rufe de pe sfoara .
 

Vremea a fost foarte calda si azi, cu temperaturi de primavara.
 


Au rasarit tot felul de plantute in gradina, cred ca li se pare ca e primavara :))
 

Promisiunea zilei de azi, si o scurta explicatie a Sf. Teofilact al Bulgariei :



 
 Patratelul de azi :
 


Sper ca ati avut o zi frumoasa si ca ati inceput sa lucrati la intentiile voastre pe anul acesta :)

 

8 comentarii:

  1. ioneladan2009@yahoo.com2/1/23 7:53 p.m.

    Ești minunată! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. asa e, parca prea ne farmam toata ziua, si nu ne ridica nimeni statuie

      Ștergere
  3. Îmi plac tare mult ceștile tale, încă unul din motivele pentru care nu pot fi minimalistă și mie mi se agață cești frumoase de degete :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc!nu am foarte multe, dar totusi am destule :)).Recunosc ca minimalismul ala drastic nu mi se potriveste prea bine, cel putin in uele aii ale vietii - fire de tricotat, jurnale si tot felul de rechizite :)), carti si cesti/cani .Mai simplific pe ici pe colo-incerc sa nu pastrez chestii uzate, etc..Garderoba e cea mai minimalista, ma plictiseste grozav sa cumpar haine si sa am grija lor, mi se pare ca arunc banii si timpul pe fereastra :)).

      Ștergere
  4. Google is refusing to translate for me so I'm just looking at your lovely pictures. Such pretty blues in your yarn.

    RăspundețiȘtergere
  5. Beautiful photos and I just love your knitting Irina ♥

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.