marți, ianuarie 03, 2023

3/365 {2023}


 Azi m-am trezit devreme, cu gandul de a face curat in bucatarie si a strange o parte din decoratiunile de Craciun.De brad nu ma ating inca, il mai las pana sambata, cred.E asa frumos, nu ma indur sa ma despart de el  :)).

Pe cand era eu cu toate intoarse pe dos in mijlocul casei, in curte - dezastru, ca n-am facut ordine afara dinainte de Craciun, apare parintele cu boboteaza :)).Nu stiu cum face, ca ori la boboteaza, ori  la Craciun, ori la amandoua :)), ma gaseste in pijamale si cu casa dezordonata , desi incerc sa previn problema in fiecare an.La Craciun am reusit :)).Dar, in ciuda a toate, m-am bucurat sa il vad, mi se pare un obicei tare frumos acesta de a veni preotul acasa cu ocazia acestor sarbatori.

Dupa ce a plecat am avut mare spor la curatenie :)).

Afara a fost foarte cald , practic mai mult o zi de aprilie, nu ianuarie. Cred ca au fost 18-19 grade si un soare stralucitor, desi prognoza zice maxim 14.


Facand curat prin curte am gasit niste ceapa pe care imi propusesem sa o plantez in toamna, dar n-am avut cand, asa ca am profitat de aceasta zi minunata si am plantat-o pe toata :)).

Am pus si niste usturoi, am curatat frunzele uscate si mi-am notat sa cumpar niste agrotextil sau niste folie, ca sa pun peste patrunjelul care e verde si binedispus :).

Oare ce mai urmeaza, sa creasca niste banani prin curte? :))

Dupa ce am facut si ceva de mancare, apoi iar curat in bucatarie, apoi alte treburi, am reusit sa ma asez si eu, mai spre seara :), sa tricotez si sa beau un ceai de ghimbir.Inca nu mi-a trecut raceala, ma doare in gat, si vreau sa incep o cura de ghimbir, citrice si catina, poate imi mai intaresc imunitatea :).

Al treilea patratel e gata, maine  incep sa le unesc.


 Promisiunea de azi :

O  sa scriu mai frumos data viitoare :).

Am primit azi si cartea lunii ianuarie, abia astept sa o citesc, asa ca va doresc o seara minunata in continuare si sa ne vedem cu bine maine :).



13 comentarii:

Zuzu spunea...

Asta e regulă. Mi se întâmplă des. :)

Toma Tanțica spunea...

Azi umbla și protul nostru prin sat!
Mereu anunță când umbra dar mereu intervine ceva și umblă cu o zi înainte fără să știm și îmi pare râu uneori că mă găsește pe nepregătite !
Spor să ai !

Tandreţe spunea...

Spor și bucurie în tot ce vrei să faci!

MNiko spunea...

Și la noi a fost o zi calda. Spor curatenie și crosetat/tricotat.
PS: și pe mine mereu ma găsește părintele cu cel puțin o camera nearanjata.

Irina spunea...

Asa si la ai mei, erau cu casa vraiste, abia treziti din somn, mizerie :)). Am zis binemersi ca l au primit pe parinte totusi. La mine, de cand stau aici din 2013, nu a venit nimeni cu Boboteaza sau Crăciunul. Ironic e ca fix peste drum de mine are casa preotul care slujeste in cartier, dar cred ca zona asta de blocuri nu a fost atribuita unei bisierici, cum se intampla de fel.
Te pup!

Anonim spunea...

Poate fi util sa notezi intr-o agenda ziua in care a venit acum parintele cu Boboteaza. Cel mai probabil si la anul o sa vina in aceeasi zi calendaristica (daca parintele e acelasi, sunt sanse mari sa-si pastreze ordinea pe care si-a facut-o pe case/strazi pentru ca e mult mai simplu sa urmeze aceeasi organizare care a functionat si in anul precedent).
De exemplu la noi vine - intotdeauna - pe 2 ianuarie, undeva intre orele 16:00 si 18:30. Dupa ce-am patit de doua ori sa am casa foarte dezordonata (ma apucasem sa fac curatenie) si sa ma simt prost ... am tinut minte.

Anonim spunea...

La mulți ani fericiți și multă sănătate în 2023!

Vio spunea...

La multi ani, buni ! Sa aveti sanatate si liniste ! Cu cat imbatranesti, cu atat apreciezi mai mult, sanatatea si armonia in casa ! Pentru imunitate, recomand cu caldura, tinctura de propolis. O lingurita pe zi, pe un cub de zahar, sau cu miere. Probat de mine, de la copii pana la bunici. Copiilor le am dat extract fara alcool. Tot binele din lume ! 🥰

@irina_sweet_home spunea...

fa si tu o sesizare la Teo (dosie) :)), sa rezolve

@irina_sweet_home spunea...

am notat aici :), dar nu vine mereu in aceeasi zi

@irina_sweet_home spunea...

multumesc la fel!

@irina_sweet_home spunea...

da, asa este, sanatatea si armonia in familie trebuie protejate din tinerete :), ca sa ai de ce sa te bucuri mai incolo :).Multumesc de ideea cu propolisul, o sa cumpar, ca mai multa lume mi-a recomandat.Mai mestecam capaceala, care e f buna, are de toate.

Jean spunea...

Seeing your onions (I think?) in the dirt makes me yearn for spring and spring planting here. We have a bit of a wait though. Hope you are having a good weekend!