marți, decembrie 26, 2023

Craciun fericit !


 Buna dimineata si bine v-am gasit in a doua zi de Craciun!

Sper ca ieri ati avut o zi odihnitoare si placuta alaturi de cei dragi, dupa...

atatea zile de pregatiri.Nu stiu voi, dar eu, oricat as incerca sa pastrez Craciunul cat mai simplu, nu imi iese.Oricat ai vrea sa nu faci mare lucru, parca tot trebuie sa faci ceva, cat decat , acolo.

Pe mine m-a prins si foarte rau anul asta, gripa s-a transformat intr-o sinuzita oribila, a trebuit pana la urma sa iau antibiotic, si  cateva zile nu am avut absolut deloc gust si miros, adica exact zilele alea in care a trebuit sa gatesc. Foarte frustrant sa iti pierzi aceste doua simturi, mai ales intr-o perioada in care se gatesc si se mananca numai bunatati.Din fericire le-am recapatat partial ieri, azi deja sunt mult mai bine.

Meniul a fost cat se poate de traditional : salata boeuf, oua umplute, piftie de pui, bors de afumatura, cozonac si prajitura snickers (absolut delicioasa).Am avut pregatit si un pui pentru friptura, dar cred ca zilele urmatoare o sa-l gatesc,fiindca a fost mancare mai mult decat suficienta.

A fost o zi foarte insorita si calduroasa pentru perioada aceasta a anului :17 grade 🙈


Dimineata am desfacut cadourile aduse de Mosu si am baut o cafeluta impreuna, in familie.Momentele in care suntem cu totii impreuna sunt mai rare in ultimul timp, fetele au crescut si fiecare are programul ei, cu scoala, cu prietenii.Noroc ca o avem pe cea mica care e mai mult cu noi, inca mai aduce Mosul jucarii :)).Suntem in perioada Lego :)).

Restul zile am petrecut-o foarte tihnit : mancare si somn :)).

Pe azi planurile sunt asemanatoare cu cele de ieri, adica mancat si odihna cat de multa :)

Voi cum petreceti de Craciun? :)

Irina

5 comentarii:

  1. Și eu încerc sa țin simplu Crăciunul și ca și la tine nu îmi iese mereu.
    Dar ma bucur ca T mare a venit de la facultatea acasă (e deja anul 3, ce trece timpul nu? Când m-am apucat de blog avea 4 ani...) și ne-am bucurat de o seara de joc împreună (am jucat Catan și Dixit). Am ieșit puțin și la plimbare ceea ce probabil vom face și astazi. Nu am mâncat mult dar plimbările sunt bune în orice conditii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar ca trece timpul foarte repede, chiar zilele trecute imi aminteam de blogul tau, cum ati construit casa, cum ati inceput gradina...si pac, au trecut aproape 20 de ani .Am mai auzit de jocul asta, Dixit, deja devin curioasa :)

      Ștergere
    2. Carmen Niculae27/12/23 9:06 p.m.

      Irina, parca ieri ne spuneai ca a venit Alexandra în viata voastră...

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.