joi, august 01, 2024

August, bine ai venit!Retrospectiva de iulie si intentii pentru august

 

Deja devine un cliseu sa spun ,,ce repede a trecut luna iulie", parca nu apuc sa savurez cat pot de mult fiecare zi si sa fac tot ce mi-as dori sa fac. Timpul zboara si noi imbatranim. Adica eu, de voi nu stiu :)). In ultima vreme simt acest lucru mai mult. Aseara ma uitam in niste poze de acum patru ani, si parca au fost acum patru veacuri. Mi se pare ca eram incredibil de tanara, si copiii inca mici.Mama traia, era bine. Imi amintesc ca am citit pe un blog, acum foarte mult timp, ca acestia sunt cei mai buni ani ai nostri, cand copiii sunt mici, noi suntem tineri, si parintii nostri sunt cu noi si inca in putere.Ma intristeaza , intr-un fel, sa observ trecerea timpului, de aceea foarte rar ma uit in fotografii si foarte rar ma gandesc in urma, la ce a fost. Ce a fost a fost, nu se mai intoarce inapoi, nu avem cu noi decat aceasta minunata clipa prezenta, in care ne putem bucura de viata .

Nu prea am scris pe blog in iulie fiindca nu am facut mare lucru, aproape ca nu am iesit din casa. M-am ocupat doar de rutina zilnica si de proiectele mele de crosetat. La un moment dat nu am mai putut lucra, e prea cald ca sa tin in mana fire groase, si m-am intors la miniaturile mele pentru papusi.Daca doriti sa vedeti tricotaje si croset in miniatura 😁ma puteti vizita pe Instagram , AICI 

 Am terminat si cu inscrierea la liceu a Otiliei, am trecut inca o etapa. In septembrie o sa avem  : anul doi de facultate, cl. a 11 a, cl a 9 a si cl a 2 a 😁. Va fi un an de respiro financiar, oarecum, fara meditatii 😁, cel putin pana spre vara.

Am mai realizat ceva luna aceasta, am reparat vechiul meu aparat de fotografiat DSLR. Acum ceva ani s-a stricat si nu l-am reparat, am cumparat un aparat mic, compact, in ideea ca e mai usor de luat peste tot, plus ca are dotari moderne, gen trimiti fotografiile prin wifi. Dar nu se compara , oricat m-am straduit si l-am butonat, nu face poze la fel de frumoase ca vechiul meu aparat. Pe lista de dorinte pentru viitor e sa achizitionez un dsrl nou.Probabil va dura, ca sunt foarte scumpe, dar nu am nici o graba.Ar fi frumos sa invat sa fac poze fara sa mai folosesc setarile automate, dar sunt o lenesa si nu imi vine sa-mi mai bat capul si cu asta.


 SARBATORILE LUNII

 6   Schimbarea la fata a Domnului

7  Cuvioasa Teodora de la Sihla

15  Adormirea Maicii Domnului

29  Taierea capului Sf. Prooroc Ioan Botezatorul


DUMINICILE LUNII


4   Vindecarea slabanogului din Capernaum

11  Vindecarea a doi orbi și a unui mut din Capernaum 
 
18 Predica la Duminica a VIII-a dupa Rusalii

25 Umblarea pe mare - potolirea furtunii
 
 
 CULOAREA LUNII
 


Turcoaz

turcoazul este culoarea care induce linistea si relaxarea, folosindu-se atat in recuperarile fizice cat si pshice fiind o culoare vindecatoare. Alaturi de nuanta violet, aceste doua culori sunt cele mai puternice culori in vindecarea organismului uman. Turcoazul induce o stare de relaxarea emotionala, contribuie si la acceptarea originalitatii, influenteaza deschiderea catre spiritualitate, ajuta la adaptarea la mediul inconjurator 
 
 
CUVANTUL LUNII 
 
  
 
 
 
relaxare sf [E: relaxa] 1 Proces prin care un sistem fizic scos dintr-o stare de echilibru termodinamic, electric etc. revine liber și relativ lent la vechea stare sau la o nouă stare de echilibru Si: (rar) relaxație. 2 Scădere a tensiunilor interne dintr-un corp, deformația lui rămânând constantă. 3 (Fig) Liniștire a nervilor sau a unei stări de spirit Si: destindere (4). 4 (Fig) Scădere din intensitate a tensiunii dramatice.
 
 INTENTIILE LUNII 
 
ma relaxez
sunt buna cu mine si cu ceilalti
iau lucrurile asa cum sunt, asa cum vin


  PROVOCARILE LUNII

nu pun  presiune pe mine si pe ceilalti
 
  
 
MOTIVATIA/CITATUL LUNII
 
 

Intr-o zi, cand vantul este perfect , corabiile cu panze plutesc gratios , si lumea este plina de frumusete.Astazi e asa o zi . 
 
Rumi


Voi ce planuri aveti pentru august?


Irina


 Iti mulțumesc ca vizitezi Dulce Casa!Daca ti-a placut acest articol da share si like 😍, viziteaza si apreciaza pagina de Facebook sau pe cea de Instagram a blogului

(sursa imaginilor : pinterest )

2 comentarii:

  1. Felicitări Otiliei! Sa fie luna august asa cum ai gândit-o!
    La noi este cu conservarea legumelor din gradină în primele doua săptămâni, apoi ne pregătim de nunta fetei noastre. Pe 24 august va primi Taina Căsătoriei!
    Zile frumoase să aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Maria!ce eveniment minunat!felicitari si casa de piatra!

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.