duminică, iulie 21, 2024

Jurnalul saptamanii {29/52} 2024

 

pinterest.com  

Bine v-am regasit, dupa o saptamana foarte calduroasa, cel putin la noi, in sudul tarii!Va invit la o cafeluta de dupa amiaza, sau la un ceai, fiecare dupa cum ii place .Daca sunteti la mare sau la munte va doresc un concediu placut, in care sa va odihniti si sa mai uitati de probleme.Noi tot pe acasa, ne facem concediul la domiciliu 😁

 PENTRU SAPTAMANA... 

15-21 iulie 2024
 
 
 ♥ VREMEA...
 

A fost excesiv de cald toata saptamana , din ce in ce mai greu de suportat. Din fericire ieri a inceput sa fie mai bine, seara a tras si o ploaie zdravana. 
Azi sunt 37 de grade, dar e destul de placut la umbra, nu mai simt ca fierb si ca ma ia cu lesin 😁

update : am inceput ieri jurnalul si il termin acum, dimineata, la cafeluta.Azi noapte a plouat zdravan si acum , dimineata, e o racoare placuta si usor innorat . Sunt 25 de grade la ora 9.

♥ MA GANDESC ...

...la ce as vrea sa fac luna asta. Iulie se apropie de sfarsit, si inca mai am de lucru la obiectivele pe care mi le-am stabilit .Mi-am facut o retrospectiva a primelor sase luni din an, am trecut in revista realizarile si esecurile, am tras niste concluzii si mi-am stabilit directia pentru urmatoarele sase.
Desi as vrea sa fac multe, vreau sa ma concentrez pe cateva lucruri importante pentru mine, sa nu ma mai consum in diverse neesentiale.Am observat ca in ultimii ani am devenit tot mai imprastiata si imi este tot mai greu sa ma adun. In primul rand serviciul ma zapacea de cap, aveam foarte multe lucruri de facut, mai multe decat era cazul, plus ca drumul imi lua tot mai mult timp, din cauza aglomeratiei din sud, care a crescut foarte mult in ultimii ani.Apoi acasa aveam (si am) foarte multe de facut , diverse probleme de rezolvat pentru toti membrii familiei, plus treburile gospodaresti.
Mi-am propus sa rezist ispitei de a face mai multe lucruri in acelasi timp, sa uit de ,,multitasking" si sa iau totul la rand, in functie de urgenta si prioritati.
 

♥ CE MAI GATESC... 

 nici nu stiu ce am mancat saptamana asta, numai salate, pui, lactate, fructe, chestii usurele, ca pe caldurile astea ne-a pierit toata pofta
 
 
  CE MAI MESTERESC/CREEZ..
 
 am lucrat mai mult la paturica meteo.Am terminat lunile februarie, martie, si sunt la zi cu iulie.Mai am de facut din urma aprilie, mai, iunie.La paturica granny nu am lucrat, ca e prea cald si nu o pot tine in brate.Mi-e dor sa lucrez sosete, vreau sa termin cele 3 perechi incepute  deja, dar ma abtin, ca iar ma imprastii in multe directii.

 
 
  PLANURI PENTRU SAPTAMANA VIITOARE ... 
 
  •   sa fac curatenie generala, miercuri avem niste musafiri si peste tot e dezastru.Cu caldurile astea curatenia a fost ultima grija - intai ca n-am avut apa, apoi fiindca nu ma simteam in stare de nimic
  • sa merg la dentist - ca n-am ajuns saptamana trecuta, cum mi-am propus
  • sa lucrez zilnic cu Ale - citire, o dictare, calcule si probleme
  • sa citesc, sa scriu in jurnal, sa crosetez

♥ FILME/SERIALE...    
 
 Ma uit la un serial politist, pe Disney :,,Castle". E vorba despre un scriitor , care devine colaborator al politiei . E un serial usurel, cu ceva umor,  fara scene sangeroase si fara tot felul de nebuni sadici.Actiunea se petrece in New York.
 
 
Castle: The Show That Threw Up More Balls Than It Could Catch | by Bhaskar  Chawla | Medium
 
 
♥ CITESC/ASCULT...
 
pe Voxa
 
Hotii de atentie. Foarte buna, am terminat-o in doua zile. Nu mi-a spus lucruri noi , dar mi-a reamintit unele pe care le stiam si m-a facut sa ma gandesc la metode prin care  sa ma concentrez mai bine in viitor.E vorba despre modul in care mijloacele moderne de comunicare, stilul de viata incarcat de informatii si retelele sociale  ne afecteaza creierul si capacitatea de atentie

Hotii de atentie. De ce nu te poti concentra - Johann Hari

Cealalta sora Bennet - un roman usurel, reconfortant, bun de ascultat in timp ce faci treaba prin casa
 
Cealalta sora Bennet - Janice Hadlow

Am inceput Flux -
"Celebrele investigații ale psihologului Mihaly Csikszentmihalyi privind „experiența optimală“ au arătat că o trăire este cu adevărat satisfăcătoare în prezența unei stări a conștiinței numită flux. În starea de flux, oamenii trăiesc un sentiment profund de bucurie, creativitate și implicare completă. În această lucrare inovatoare, Csikszentmihalyi descrie modurile în care poate fi controlată această stare pozitivă. Acest longseller ne învață cum, prin ordonarea informației din conștiință, putem descoperi adevărata fericire și putem crește semnificativ calitatea vieții."

 Flux. Psihologia fericirii - Mihaly Csikszentmihalyi
 
 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
 
 
 Progresul apare atunci cand te concentrezi pe propria ta calatorie


Va urez un sfarsit de saptamana placut, in care sa va bucurati de fiecare clipa !

Cu drag,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.