luni, mai 05, 2008

Seara buna! :)



Seara buna tuturor! ( sau noapte buna, ori somn usor, vad ca deja e miezul noptii Photobucket).Nu de mult am ajuns si noi acasa din mini-vacanta noastra la Bran, au fost trei zile absolut superbe si imi pare asa de rau ca a trebuit sa ne intoarcem Photobucket, dar asta e, sper sa mai mergem acolo cat de curand.
O sa va povestesc maine pe larg ce si cum, si bineinteles ca o sa pun si poze - va fi dificil sa aleg, am facut destul de multe si toate sunt frumoase.
Va multumesc ca ati deschis blogul meu zilele astea, si ca v-ati gandit la noi. Va las, vreau sa mai citesc un pic si pe urma merg la naaaniiii...

p.s. vizitati neaparat blogul Cristinei, sper sa va placa- mie mi-a placut foarte mult!

Irina
Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.