duminică, noiembrie 14, 2021

Blogonoiembrie 2021, ziua 14

14 noiembrie, duminica

pinterest.com 

 Desi toamna nu s-a incheiat, de maine, odata cu inceperea postului, intram in atmosfera sarbatorilor de iarna.E perioada mea preferata din an, o astept mereu cu drag si cu nerabdare.

Zilele acestea as vrea sa trec prin lista de obiective si de dorinte pe care mi-am stabilit-o la inceput de an,sa vad ce as mai putea bifa acum, pe ultima suta de metri.

Cel mai rau imi pare ca nu am reusit sa citesc Biblia intr-un an, asa cum mi-am propus.Am inceput destul de bine, dar m-am lenevit pe parcurs.Voi incerca sa recuperez cat pot din planul de lectura pana la sfarsitul anului.Mi-am instalat o aplicatie cu Biblia audio, si o sa ascult pe drum si oricand am timp.Chiar daca nu va fi citit-citit, tot conteaza.

Sunt si altele pe care nu le-am facut, dar multe dintre ele sunt bifate deja, total sau partial, :), ceea ce ma bucura mult.

Voi cum stati cu indeplinirea obiectivelor pe anul acesta?v-ati propus ceva, ati reusit sa realizati?

 


2 comentarii:

  1. Era o perioada cand activam pe forumuri in care faceam si eu la inceput de an liste cu ceea ce mi-as dori sa fac in anul ce abia incepea. Nu cred ca am resusit vreodată sa bifez toata lista. In timp am renunta la acea lista si am inceput sa fac liste la sfarsit de an cu ceaa ce am realizat, la inceput pe hartie, apoi doar in gand, in sufletul meu. Nu stiu de ce nu imimai place sa le astern pe hartie. Ma bucur de tot ce am realizat si sper sa pot realiza si anul urmator macar cat am facut anul acesta

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am reușit să citesc anul acesta cărțile pe care mi le-am propus. Mai este putin timp, cine știe...

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.