vineri, decembrie 31, 2021

2021 in imagini

2021 

 Suntem in ultima zi din an si tocmai ma gandeam ca  am dificultati in a-mi aminti cum a fost anul asta, parca totul e intr-o ceata.Nu am fost deloc constienta de fiecare moment, pur si simplu zilele au trecut in ritm accelerat, acum era dimineata, acum era seara si abia mi-am gasit timp sa fac tot ce aveam de facut. Pe ansamblu 2021 a fost un an bun, in care am mi-am atins majoritatea obiectivelor de pe lista, plus cateva din urma :)). Au mai fost si dureri, suparari, dar cine n-are din astea, chiar nu merita sa le pomenim :).

IANUARIE

Am facut multe fotografii in ianuarie, in special pentru provocarea ,,Bucurii de ianuarie".Am avut un ianuarie productiv in ceea ce priveste lucrul de mana, cu cateva proiecte care mi-au adus multa bucurie.Scoala a inceput online, asa ca am stat destul de mult acasa si ne-am bucurat de iarna care a venit, intr-un final, pe la mijlocul lunii.Am ales fotografia de mai jos, gandindu-ma ca e reprezentativa pentru un inceput de an : un drum nou, necunoscut, prin hatisurile vietii, care ni se asterne inainte.

 FEBRUARIE

Luna iubirii :).Lucrurile cu covidul s-au mai linistit si s-au mai ridicat din restrictii, eu am lucrat hibrid, ceea ce a fost o mare bataie de cap.Am inceput mici proiecte de reorganizare si reamenajare prin casa, am citit si am crosetat destul de mult.

 
 
MARTIE 
 
Dupa un februarie calduros, martie a venit cu frig si cu zapada, dar la mine totul a fost sub semnul culorii verde :).Am incercat lucruri noi - mi-am facut un sirag de margele - si m-am straduit sa imi creez o stare sufleteasca buna, pozitiva.

APRILIE

In aprilie a venit in sfarsit primavara, totul a inflorit, au fost si ploi, au fost si soare.Cu scolile iar am fost zapaciti, ba activitate, ba concediu, ba la scoala, ba online, s-a schimbat si structura anului scolar, improvizatii romanesti cap-coada.Gradina de zarzavaturi n-am avut, dar am plantat mai multe flori si am cumparat multe muscate. Am stat mai mult pe afara si ne-am bucurat de soare, de flori si de verde.
 
 
MAI

Pe 2 mai a fost Pastele, cu o vreme calda, minunata.Cam toata luna ne-am bucurat de o vreme buna.Am gradinarit, am cusut la ie pana m-am plictisit (destul de repede :))  ) si am inceput sa lucrez hainute pentru Barbie :). Tot in mai am fost la manastirea Ianculesti, unde mi-a placut foarte mult si sper sa mai ajungem.

IUNIE

Luna iunie lipseste cu desavarsire, atat din bujo-ul meu, cat si de pe blog. Anul scolar s-a incheiat tarziu, am avut mult de lucru si pentru serviciu, dar m-am si cufundat in lumea miniaturilor si a papusilor :)).Am lucrat la casuta papusilor si am facut multe hainute, am experimentat noi fire, si noi tehnici de tricotat si de crosetat. Au fost campuri superbe de maci anul acesta, iar trandafirii mei agatatori au inflorit ca nebunii. Aveam emotii, dupa taierile drastice aplicate in primavara :).Am reusit , in sfarsit, sa sfintim casa, un lucru amanat prea mult.

 

IULIE

In iulie am inscris fetele la un program de activitati la biblioteca si cu ocazia aceasta am iesit mai mult in oras, iar ele au fost motivate sa citeasca :).Am mai facut o foarte scurta iesire la munte, cat sa respiram un pic de aer curat, iar in rest am fost pe acasa si m-am ocupat de proiectele mele tricotate :)

AUGUST

 In august, pe langa diverse activitati de rutina si intalniri cu prietenele, am fost la mare.Am prins o vreme foarte buna, dar eu nu m-am simtit deloc bine, am racit, am avut un fel de gripa - ma dureau toate si eram vai de capul meu.In plus, a fost cumplit de aglomerat cateva zile, si parca nu mi-a tihnit.Sa zicem ca abia asteptam sa ajung acasa, la patul meu si la liniste :)).

SEPTEMBRIE

A inceput scoala in format fizic, dar evident ca n-a tinut mult treaba, ca mai mult prin online am stat, din cauza inmultirii cazurilor de covid.Am inscris-o si pe Ale la gradi, dar dupa ce a racit zdravan, am renuntat, mai ales ca incidenta covidului era tot mai mare.Am incercat sa ne detasam putin si am fost la munte, sa culegem catina.

 

OCTOMBRIE

Scoli inchise, lume bolnava, covid si iar covid. Ne-am straduit sa petrecem un timp placut acasa, am tricotat foarte mult, am varuit in bucatarie si am facut niste modificari, am iesit si la munte un pic, sa vedem padurea ruginie.Imi pare rau ca n-am facut provocarea de octombrie, pur si simplu nu am avut dispozitia necesara.

NOIEMBRIE

In noiembrie am lansat provocarea Blogonoiembrie si m-am straduit sa scriu zilnic cate ceva si sa fac fiecare zi cat de frumoasa s-a putut.Nu am reusit in totalitate, poate o sa fiu mai consecventa anul viitor :)

 

DECEMBRIE

Am ajuns si la ultima luna din acest an aflat in continuare sub semnul covidului, din pacate, desi la noi e relaxare peste tot si lumea petrece de zor.Dar trebuie ca viata sa mearga inainte, indiferent de imprejurari, si trebuie sa ne bucuram de ea cat putem.Am incheiat anul ca in povestea aia cu un ochi plange, un ochi rade, fiindca am avut  surprize neplacute, dureri si incercari, amestecate cu lucruri care m-au bucurat- in special ganduri bune si sprijin de la prieteni.De Craciun am fost cu totii impreuna, am petrecut in familie, ce iti poti dori mai mult :).

Anul asta nu prea mi-a placut de mine - desi am avut in trecut ani mai provocatori decat acesta, ca sa ma exprim elegant :)), am avut sufletul mult mai usor si m-am simtit mult mai bine la final.Vreau ca in 2022 gandurile, vorbele si faptele mele sa fie pline de bucurie, nadejde , incredere si recunostinta,  sa zambesc mai mult, sa ma rog mai mult, sa lucrez mai mult cu mine ca sa devin un om mai bun si mai luminos :)

Sper ca ati avut un an binecuvantat , ca ati fost sanatosi, bucurosi si impliniti, ceea ce va doresc si pentru anul care vine :)

 


5 comentarii:

  1. Eu iti multumesc pentru acest blog care e o oaza de frumusete, liniste si normalitate intr-o lume parca tot mai nebuna. :) Si iti doresc ca in anul ce vine sa ti se implineasca dorintele, sa ai parte de sanatate, bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa retrospectiva a anului ce tocmai s-a încheiat!
    Iți doresc un nou an cel puțin la fel de frumos, cumai putine necazuri si mai multe realizati. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ouff Irina dragă, nu e întotdeauna ușor să fim așa cum ne-am dori. Putem cel mult să încercăm și să ne tratăm pe noi înșine cu blândețe, luând în calcul circumstanțele fiecăruia. Postările tale din acest an mi-au adus multă bucurie și au fost întotdeauna o sursă de căldură și de frumos pentru sufletul meu. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos prezentat anul 2021 chiar daca dintre randuri razbate si altceva.
    Iti doresc ca retrospectiva anului 2022 sa fie cel putin la fel de frumoasa dar mai vesela iar printre randuri sa se vada linistea sufleteasca si multumirea. Si nu pot sa nu fiu de acord cu Raluca: sa fii mai blanda si ingaduitoare cu tine. Esti minunata si atunci cand esti obosita sau coplesita. Si in viata noastra sunt perioade in care pare ca a trecut un taifun de emotii si trairi dar cum stii, nimic nu tine o vesnicie. Un an nou minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.