marți, decembrie 05, 2023

Jurnal de Advent, ziua 5

 


Data : 5 dec. 2023, marti

Vremea  ...



 

 Simboluri din Calendarul de Advent

Sf. Sava s-a calugarit de la o varsta frageda. El  intemeiat multe manastiri in Palestina


 

Meniu de post

--- 

 Sfantul Zilei

✝) Sfântul Cuvios Sava cel Sfințit

 


 

  Crafturi

-

 Pe lista ,,de facut"

un pic de curatenie prin bucatarie, si cam atat, am avut de lucru pentru serviciu

Ganduri de azi

m-am simtit linistita, mi-am rezolvat treburile cu calm, pe indelete, fara graba.Pe la 8 seara am iesit sa cumpar cate ceva de pus in ghetute,si am asteptat sa adoarma copiii, ca sa rezolv problema 😁.Au ramas treburi nefacute prin casa?Da. Ma mai agit ca alta data, si muncesc pana la epuizare?nu.Am invatat sa dau corpului meu odihna de care are nevoie, si sa prioritizez cele de suflet, in detrimentul treburilor de toata ziua.Nu imi mai doresc sa fiu productiva, imi doresc sa fiu linistita si impacata cu mine insami, ca am facut atat cat am putut, cu ajutorul lui Dumnezeu .

 Citesc, ascult, ma uit

a aparut sezonul 2 din serialul ,,Epoca de aur" pe HBO si ma uit la un episod pe saptamana

The Gilded Age - HBO Series - Where To Watch

 Din aparatul foto

 

                                                                   Va multumesc pentru vizita si va doresc o seara frumoasa!


                                                                                              Irina

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.