luni, decembrie 04, 2023

Jurnal de Advent, ziua 4

 


Data : 4 dec. 2023, luni

Vremea ...

 friiig

 Simboluri din Calendarul de Advent

 Sf. Mucenita Varvara, protectoarea arhitectilor, minerilor, si ocrotitoare de moarte napraznica 

 

Meniu de post

azi am avut o zi foarte aglomerata, n-am gatit nimic,s-a descurcat fiecare cum a putut 

 Sfantul Zilei

 ✝ Sfânta Mare Muceniță Varvara Sfântul Cuvios Ioan Damaschin

  Crafturi

----

 Pe lista ,,de facut"

  • niste documente pentru serviciu

  Ganduri de azi

nu m-am simtit prea bine, am vrut sa imi iau un medical, dar e atata bataie de cap, ca am renuntat.Numai bine, ca am primit niste sarcini noi de la serviciu, nu mai pot de bucurie.😜

 Citesc, ascult, ma uit

nimic, ca am avut de lucru toata ziua, nici n-am apucat sa mananc

 Din aparatul foto

 

                          Va multumesc pentru vizita si va doresc o seara frumoasa!

Irina

 

 

4 comentarii:

  1. Iertati-ma, în ce domeniu lucrați?
    Va citesc cu mult drag.
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am regasit in tot ce ai scris.Ore multe lunea, documente multe de facut ca diriginti...Multa sanatate si spor in toate!Doamne ajuta!
    Daniela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am lunea cele mai multe ore :).Hartiile sunt infernale, asta e clar.Ziceau ca mai scot din ele, da de unde, parca sunt mai multe.

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.