duminică, decembrie 03, 2023

Jurnal de Advent, ziua 3


 

Data : 3 dec. 2023, duminica

Vremea  ...



 

 Simboluri din Calendarul de Advent

Luna stralucea puternic in noaptea in care Hristos s-a nascut.

 Când privesc cerurile, lucrul mâinilor Tale, luna şi stelele pe care Tu le-ai întemeiat, îmi zic: Ce este omul că-ţi aminteşti de el? Sau fiul omului, că-l cercetezi pe el? 

Ps. 8:3,4 

 

 

Meniu de post

Micul dejun: pasta de peste, paine integrala,ceai

Pranz : bors de sfecla rosie, placinta cu linte si conopida

Cina: cartofi dulci la cuptor, mix de legume si salata de varza

 Sfantul Zilei

 Azi se praznuieste Sf. cuvios Gheorghe de la Cernica

  Crafturi

ornamente de brad din margelute


 Pe lista ,,de facut"

mi-am completat bullet journalul .Am gasit o agenda care seamana foarte bine cu moleskine, formatul cu care m-am inteles cel mai bine, dar cu pret foarte bun,doar 31 de ron.


 Ganduri de azi

Am petrecut o zi linistita acasa.Afara a fost frig si a plouat toata ziua.N-am iesit, ca sunt racita, tusesc destul de uratel.Am fost acasa toata familia, ceva rar in ultima vreme, cand fiecare e cu drumurile lui, si cea mare s-a mutat la camin.

 Citesc, ascult, ma uit

Ev.dupa Luca, cap . 3


 Din aparatul foto


Va  doresc o seara frumoasa!


Irina

4 comentarii:

  1. Irina, cand am inceput eu sa-ti urmaresc blogul, Ilinca era micuta si Teodora, bebelus. Nu-mi vine sa cred ca acum Ilinca e studenta! Asa cum nu-mi vine sa cred ca fetita mea a terminat studiile si lucreaza si acasa pentru ea acum e alt oras. La ce facultate e Ilinca?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, asa de repede au trecut anii, nici mie nu imi vine sa cred!Ilinca e la politehnica

      Ștergere
  2. Bună, Irina! Ne poți spune une găsim agenda? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.