miercuri, decembrie 06, 2023

Jurnal de Advent, ziua 6

 


Data : 6 dec. 2023, miercuri

Vremea  ...


Toata ziua a fost frumos, nu prea frig, uneori soare.Acum, seara, s-a pus pe o ploaie torentiala...
 

 Simboluri din Calendarul de Advent

Sf. Nicolae. 
La multi ani tuturor celor care poarta numele sfantului!
 


 Crafturi


 Pe lista ,,de facut"

nimic, ca e sarbatoare.Am facut doar un pic de ordine in frigider, am aruncat niste ciorba expirata si inca vreo doua maruntisuri.Iar nu mai e mancare, e gol frigiderul, ma lasa inspiratia in materie de bucatareala :)).As fi vrut sa fac niste fursecuri cu Sf. Nicolae,dar m-am simtitcam lipsita de entuziasm, poate fac sambata.

  Ganduri de azi

A fost o zi linistita, a fost foarte bine ceea ce am avut de rezolvat petru serviciu, si am scapat de o grija.Atmosfera in scoala a fost una de sarbatoare, in clase se pun braduti si ornamente, copiii au primit cadouri, profesorii au avut o mica petrecere in cancelarie, chiar a fost foarte dragut.Spiritul darnic si plin de dragoste al Sf. Nicolae s-a simtit peste tot.Toata lumea se gandeste la sarbatori, la cadouri de Secret Santa , la masa de Craciun si la vacanta.Pentru mine e o luna magica, cea mai frumoasa din an.Mi-as dori sa pot pastra aceasta simtire, a sarbatorii si a miracolului mereu prezent in lumea asta intunecata, pe tot parcursul anului.

 Citesc, ascult, ma uit

o sa ma uit la seria cu Bridget Jones, e printre preferatele mele, ma uit mereu in perioada Craciunului

 Bridget Jones's Diary (2001) - IMDb

 

 Din aparatul foto

                                               Va multumesc pentru vizita si va doresc o seara frumoasa!


                                                                                              Irina

Un comentariu:

  1. Asa este, Sfântul Nicolae este atat de iubit și ne face sa dăruim parca un strop din bunătatea sa....
    Ce postare minunată 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.